vintage çerçeveli özel resim


Bir zamanlar bende çocuktum!
küçücük bedenimde en büyük derdim;
ayrılık hasreti ile anne babadan uzak oluşlarımdı benim.. 
boyum kadar dertlerimle, ceviz ağacının üzerine çıkıp evcilik oynayışlarım dün gibi,
dün gibi ağaçların üzerinde hayallere dalışım..
ağaçlar arkadaşım, çiçekler sırdaşım, kediler, köpekler, kuşlar yoldaşım..
sevgidir benim en büyük servetim.. sevgi ve sabırla bitti hasret günlerim..
Canım annem ve canım babam bilin ki sizi canımdan çok severim.. 


Bunu bana yazdıran bu caanım resim! Resimdekiler annem-babam ve benim.. Onlar gurbet elde ben babaanne-dede evinde.. neyseki bitti artık hasretim! işte bu resimde o ayrılık günlerinden kalma..  yanlarına gitmişim ziyarete.. park bahçe beni gezdiriyorlar öyle... bir dediğimi iki etmiyorlar yani:) Resmin orjinali aslında renkli ama ben eskiye yaraşır olsun diye siyah beyaz yaptım..

Daha neler mi yaptım! elime ne geçerse canım ne isterse kullandım..
malzemeler; 1 adet kontraplak, stencıl şablon, pasta, kahverengi yağlı boya, hamur, kurdele, boncuk, çuval bezi, evde kullanılmayan eski bir çerçeve:)
malzemeler diye yazınca hamur işi tarifi veriyor gibi hissettim kendimi:)
önce resmin kenarlarını yaktım.. kontraplak tahtaya resmi bir güzel dekupaj yaptım.. kenarlarını stencıl ile bu kabartmayı uyguladım ve kuruduktan sonra üzerinden kahverengi yağlı boya geçerek, eskimiş görüntüsü verdim..
eski bir çerçevenin beğenmediğim rengini krem rengine boyadım ve camına çuval bezini yapıştırdım.. sonra sağlam bir yapıştırıcı ile kontraplak üzerine uygulamış olduğum resmi çuval bezine yapıştırdım.. gerisi hayal gücü, kurdele ile birkaç çiçek, hamur ile minik çiçekler yapıştırdım ve böyle bir vintage görüntü elde ettim.. ben bu çerçeveli resmi çok sevdim..

 

 









 
 
 






 


Mutlu mesut geçsin haftanız..
Sevgiyle kalın..





Yorumlar

  1. bayıldım,bayıldım.
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler havvacım sana da mutlu haftalar:)

      Sil
  2. Hayal gücünün sınırı yok, süper ötesi bir çerçeve olmuş, gerçi sen ne yaparsan süper ötesi oluyor ya.. çok beğeniyorum severek izliyorum yaptıklarını..

    3. blog yaşımı çam sakızı çoban armağanı ufak bir çekiliş ile kutluyorum, müsaden olursa buradan da duyurmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      3.blog yaşın da kutlu olsun bu arada, nice yıllara...

      Sil
  3. Sebuş, çerçeveden çok hikayesi bitirdi beni... Nasıl içim kıpırdadı bir bilsen. Yine kendine yaraşır işler yapmışsın! Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ersin! bu resimler hep eskilere götürüyor beni, hikaye hüzünlü ama geçti bitti:) dilerim hiç bir çocuk anne babasız kalmasın amin..

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ama ben resmin kenarlarını yakmaya cesaret edemezdim :)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim A4 kağıt fotokopisi olunca cesurca yaktım gamze:)
      teşekkürler..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkürler handancım:) seni de bu işlere özendirdik ya zevkle takiptetim:)

      Sil
  6. Çok anlamlı ve çok çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler mola:) annem de görünce çok duygulandı!

      Sil
  7. Çok güzel Sebahatçiğim, ellerine, hayal gücüne sağlık :) Allah sana ve ailene birlikte olacağınız sağlıklı ve mutlu bir ömür versin, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman amin diyorum bu güzel dileğine esracım ve senin içinde aynısını diliyorum..
      benden de kucak dolusu sevgiler

      Sil
  8. Harika olmuş Sebuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. Es una maravilla! Con esas bellas flores queda muy romántico
    y femenino!
    Muchos besos y feliz semana

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Muhteşem olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Sebahat sen bu işler için yaratılmışsın kesinlikle..Mükemmel işler yapıyorsun.Bence bir atölye falan açmayı düşün canım...Hikayede ayrı can alıcı......insanın anne-babasının uzaklarda olması zordur mutlak ama babaanne ve dedeye ama özelikle de üzerinde evcilik oynanan ceviz ağacını yeri de başkadır..Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl kanatlandım uçmak üzereyim güliz:) bu işi keyif için yapmak inanılmaz haz veriyor şuan bana.. kimbilir belki ilerde..
      ah o ceviz ağacı:( maalesef ranta kurban gitti biliyormusun:( gövdesi 1 tekerlek kalınlığında güzelim ağaca kıydılar:( çok üzgünüm..
      benden de kocaman sevgiler,

      Sil
  13. Un portafoto muy bonito, con mucho gusto.
    Un saludo

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım, duygulandım ,eskiye gittim; küçük annem olmaya başladıgın o günlere canımsınn foto zaten harika sen daha bi harikalaştırmışsın . anneme göstermem lazım öğle arası gidiyorum şimdi eve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yiizim bende bu çerçeveyi yaparken hep eskilere gittim geldim, allah kimseyi yavrularından ayrı koymasın büyük amin..
      öperim

      Sil
  15. çocukluk içimizde hep saklı kalan zamanlarımız.

    YanıtlaSil
  16. "Geçmiş zaman olur ki, hayali cihan değer" Geçmişle yaşamak kadar, büyük bir zenginlik var mı şu yaşamda... Yaşamının hep çocukluğunun baharı ile geçmesini diliyorum:) Hasretler olmasın ama... Sevgiler yolladım tatlı arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hasret olmadan yaşansın Nilgün ablacım.. çok teşekkürler,
      kocaman öpüyorum bende..

      Sil
  17. çok güzel olmuş gerçekten elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Ah çocukluğumuz ah ne de çabuk geçiyor zaman daha dün çocuklarım kadardım...bu yazdıklarınla öyle bir daldım ki geçmişe sonra o harika vintage çerçeve bir çimdik attı ayılttı beni.Çok orijinal olmuş bayıldım canım sana özgü ve klas ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısın zülüş! çok teşekkür ederim.
      kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  19. Ben bayıldım. çok güzel olmuş,

    YanıtlaSil
  20. tam vintage olmuş ve çok şık ve özgün olmuş.daha ne demeli.hayran kaldım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar