öncesi ve sonrası (çanta zigon sehpalar)

 
Hani demiştim ya elimde bir iş var ve beni epey zorlayacağa benziyor diye! işte o çalışmam sonunda bitti içime sine sine.. Bu çanta sehpalarının hikayesi epey uzun soluklu ve zorlu aşamalardan geçmiş olsa da sonuç yüzümüzü gülümsetti.. Arkadaşımın önceden üzerine sprey boya attığı bu sehpalar malum sıcak bardağı üzerine koyunca kabardı haliyle.. Bu şekilde kullanılamayacağı anlaşılınca zımparalanmak için mobilyacının yolunu tuttu.. zımparalandıktan sonra ise doğru bizim eve:)

İşte öncesi ve sonrası resimleri ile bambaşka bir hale bürünen bu çanta sehpaların yapım aşamaları kare kare:))
 
 
Sehpalar geldiğinde bu halde idi:)

 
 
Küçük yardımcım ile başladık işe:)
 
 
Birer kat zımparalanan sehpalar önce kapatıcı ile boyandı..
 
 
Kapatıcı ile boyandıktan sonra kahverengiye boyanan sehpalar daha sonra asıl rengine boyandı üç kat..
 
 
 
Boyama işlemini bitirdikten sonra da seçtiğimiz dekupaj kağıtlarının kenarlarını mumladım bir güzel..
 
İnternetten beğenerek seçtiğimiz bu resimlerin A3 boyutunda çıktılarını aldım kırtasiyeden.. Sonra kenarlarını mumla yaktığım bu resimleri dekupaj tutkalı ile sehpalara itina ile yapıştırdım.. Eskitme yapacağım yerleri zımparalayarak eski bir görünüme kavuşturdum, resim yağı ile incelttiğim kahverengi yağlı boyayı gelişi güzel sürerek biraz daha eski bir görünüm vermeye çalıştım ve son olarak süt vernik ile her bir tarafını 2-3 kat vernikledim..
Ardından karşısına geçerek poz poz kareledim..
 



 





 








 
 
 
Zorlu ama keyifli bir işi tamamlamış olmanın verdiği mutluluk ile dilerim
sevgili arkadaşım iyi günlerde güle güle kullansın..

 
 
 
Mutlu mesut bir hafta ile keyifle kalın!
 
 
 
 


Yorumlar

  1. elinize sağlık çok güzel omuş :)

    YanıtlaSil
  2. Her biri birer sanat eserine dönüşmüş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmiş olmana sevindim!

      Sil
  3. Nasıl özendim bilemezsin:-) Ellerine sağlık..Arkadaşında güzel günlerde keyifle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler handan! sende yapabilirsin diyeceğim ama dilim varmıyor, zira epey uğraştırdı beni:)

      Sil
  4. Ne kadar kapsamlı uğraştırıcı bir proje olmuş, bende bir lamba yaptım diye seviniyordum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ersin yaptığım en uğraştırıcı bir iş bu oldu:) bi daha olsa yapmam heralde dedim yani o derece:))
      senin lambada çok havalı olmuş gördüm dün güle güle kullan..

      Sil
  5. Valla bravo:)Ellerine saglık harika olmuş...Bayılıyorum böyle eksiyi değerlendiren insanlara:)Buda bir yetenek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler morlu mutfak:) beğenmiş olmana sevindim..

      Sil
  6. ne güzel olmuş hepsi,ayrı ayrı harikalar :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mor incir bende hepsini çok sevdim ama favorim pembe kelebekli ve pembe çiçekli olanlar!

      Sil
  7. Azim ve yetenek diyoruz biz buna:)

    YanıtlaSil
  8. Unas bandejas preciooosas!!
    Besitoss!!

    YanıtlaSil
  9. How cute!! My favorite one is with the butterfly!

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten bravo... Ben de böyle şeyler yapabilmeyi çok isterdim ama hiç beceremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beceremiyorum diye bir şey yok gelincik! insan istedikten sonra kurslar var nette bir sürü videolar var.. ucundan başlasan gerisi geliyor zaten:)

      Sil
  11. amann tanrımm harika olmuş bayıldımm gerçekten ... nasıl bir şekil değiştirmiş süper süperr ellerine sağlık ablacımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mersi mersi yiizim:) güzel oldu bende beğendim!

      Sil
  12. Estas mesitas plegables que hacen la función de bandeja son muy útiles,y las tuyas han quedado preciosas con las flores y mariposas!!!
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
  13. Şahane olmuş Sebuş ama bayağı uğraştırmış seni....Resimlerde harika Ortancalı olanı ayrıca bi güzel olmuşşşş
    Ne olacak benim bu ortanca sevdam :))))) eline sağlık sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sertaçcım! benim favorim açık pembe kelebekli olan ile diğer çiçek desenlisi oldu.. ama ortancalının da ayrı bir havası var tabi:)
      öperim.

      Sil
  14. sebuş çok ama çok güzel olmuş, sabırla yapılabilecek zor bir işi başarmışsın... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ayşen! bu işten az çok anlayan benim ne demek istediğimi çok iyi biliyor:)) yalan yok bu zigonlar uğraştırdı beni epey.. benden de sevgiler,

      Sil
  15. Canım o eski sehpalar nasılda değişmiş öyle bak bak doyamadım yepyeni olmuşlar harika bir geri dönüşüm olmuş ayrıca yapım aşamalarını tek tek anlatmakla çok iyi yapmışsın eminim bir çok kişinin işine yarayacak bu bilgiler eline emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim meltemcim..evet birileri yapmaya kalkarsa örnek olsun istedim.. çünki bende bu sehpaları yapmaya başlamadan önce nette epey örnek araştırmıştım..
      benden de kocaman sevgiler,

      Sil
  16. Sebuş harika olmuşlar, evrim değiştirmişler resmen..Ellerinize sağlık..Çok beğendim çokkk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güliz! beğenmene sevindim..

      Sil
  17. Sebuş harika olmuş sehpalar dekupajlarıda çok güzel çok beğendim ellerine sağlık....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim..

      Sil
  18. Hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. Vayyyyy cok guzel olmus ama bir sorum var bende antiquin var ayni eskitmeyi onunlada yapabilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler elif! antiquin eskitme geç kuruyan bir boya olduğu için istediğin gibi eskitme yapabilir hatta üzerine doku çalışması v.s. de yapabilirsin.

      Sil
    2. açıklama için teşekkür ederim

      Sil
  20. Ayyyy iyi ki sadece 10 parmağın var..daha fazla marifeti izlemeyi benim bünyem kaldırmazdı yemin ediyorum :D ellerin dert görmesin MUHTEŞŞEM olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gülümsettin beni yine.. teşekkürler canım benim..

      Sil
  21. Seninde o güzelliğinde eline sağlık canım, iyiki o azmin var yoksa ben nasıl kullanırdım o şaheserleri? Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yıldızcım güle güle iyi günlerde kullanın, üzerinde çaylar kahveler içeceğimiz keyifli günlerimiz olsun.. öperim kocaman

      Sil
  22. Ayy herbiri harika olmuş.Daha ne denir:)

    YanıtlaSil
  23. sebuş
    dedim ki,keşke elimde böyle bişey olsa da bende yapsam:)
    o kadar beğendim yani
    eline sağlık,enfes olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva bunların ham hali bauhouslarda filan satılıyor aklında bulunsun!
      teşekkür eder öperim:)

      Sil
  24. Şa-ha-ne..Bayıldım,nasıl güzel olmuşlar...Dekupajdaki desen seçimleri nasıl da güzellik katmış..Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok mersi! bende çok beğenerek kullandım bu resimleri..

      Sil
  25. Preciosas bandejas, me encantan!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. Sehpalar çok güzel olmuş,ellerine sağlık. Bende çantalı zigon sehpalarımı boyadım sadece vernik işi kalmıştı sen süt vernikle vernikledim deyince merak ettim süt vernik nedir? Ben sprey vernik kullanmayı düşünüyordum. Sprey vernik sıcak bir şey konulduğunda kabarmaya mı yol açıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sry süt vernik caddence marka bir vernik sürümü kullanımı çok kolay tavsiye ederim.. şimdiye kadar bende sprey vernik kullanıyordum ama gerek yokmuş yani sprey verniğe, hemde fıslarken heryere kokusu v.s. dağılıyordu.. bunun öyle bir derdi de yok yani.. üstelik sıcağa dayanıklı..

      Sil
  27. Çok güzel olmuşlar muhabetin çok ikramların bol olduğu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir temenni bu! teşekkür ederim:)

      Sil
  28. Sebuş adım adım fotoğraflaman çok iyi olmuş. Bunu kesinlikle deneyeceğim. Umarım becerebilirim. Sen yine çok iyi bir iş çıkarmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim burcu! takıldığın bir yer olursa eğer memnuniyetle yardım ederim.. şimdiden kolay gelsin:)

      Sil
  29. Ellerinize sağlık, harika olmuşlar! :)

    YanıtlaSil
  30. Hola Sebús !..wow,.. están preciosas las mesas, es un trabajo tan bonito ;)
    Besos

    YanıtlaSil
  31. Sebuşum hepsi hepsi harika ama ortancalardan gözümü alamadım, ne çiçeklerden ne de sehpadan!!!! Ellerine sağlık, biz çok şanslıyız senin gibi bir Sebuşumuz olduğu için, ellerin dert görmesin canımın içi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim teşekkür ederim ne mutlu ettin beni! bende çok şanslıyım ki sizler gibi güzel arkadaşlarım var.. çok mersi canımın içi:)

      Sil
  32. Süt vernik dediğiniz süt mixion mu? Varak çalışması için kullanılan. Ben cadence sitesinde süt vernik göremedim ama yanlış yere mi bakıyorum ürünün fotoğrafını koyabilir misiniz? teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sry süt mixion caddence marka olandan google da aratırsan çıkıyor.. rica ederim.

      Sil
  33. müthiş olmuş. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, bende gelirim bloğuna...

      Sil
  34. Çok çok çok güzel olmuş,nefis bir çalışma.Bunlarla içilen çayın ,kahvenin tadı da başka olur,eminim .

    YanıtlaSil
  35. çok güzel olmuşlar .kapatıcıc dediğiniz tam olarak nedir.bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcı dediğim, hani boyanın altına iyi tutsun diye atılan astar vardır ya işte o.. hobi malzemeleri satılan heryerde satılıyor..
      sevgiler,

      Sil
  36. merhaba resimler a3 boyutundan büyük sanırım. ben ortadan ekli yapmak zorunda kaldım. normal a3 mü yoksa farklı bir şekilde mi çıktı aldınız merak ettim. çok güzel olmşlar .ellerinize sağlık.
    Emel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emel! resimler A3 boyutunda:)
      sevgiler,

      Sil
  37. Merhaba, kullandığınız kapatıcının markası nedir acaba?
    Teşekkürler
    Eren

    YanıtlaSil
  38. Katlanabilir sehpa almak istiyorum nasıl tavsiye ediyomusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Katlanabilir sehpalar yer kaplamaması adına oldukça pratik ve bir zigon sehpadan ne bekliyorsanız tüm talebi karşılıyor:)
      Sevgiler.

      Sil


  39. gördüğüm en güzel desenli dekupajlardan biri, Paylaşım için teşekkür ederiz.


    sehpaya dekupaj

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar