Tahta parçaları ile aşk

Evin içi kalas panolarla doldu.. sağıma dönüyorum manzara, soluma dönüyorum çiçekli renklimi renkli etrafımı süslüyor her biri:) insan yeter ki istesin bu tahta parçalar ile neler yapılmaz ki..
Bu kalas parçalar üzerinde çalışmayı çok seviyorum. Özgürce canım ne isterse onu yapıyorum.. üzerinde her türlü tekniği çalışmakta mümkün. Bunlarla ilgili daha önce yaptığım çalışmalarımı paylaşmıştım.. tık!.. şimdi salonumun başköşesinde asılı duruyor.. (kiminde çatlatma yaptım, kiminde peçete transfer, kiminde hamur kabartma tekniği kiminde ise dekupaj)
İşte bu gördüğünüz kalas parçası da mumlandı, gelişigüzel boyandı, zımparalandı.. sonra stencıl ve peçete ile süslenerek,  her iki yanlardan matkap ile delindi, tel takılıp hop doğru kapıya! uğurlar ola:)
 
 








Gönlünüzce geçireceğiniz, harika bir hafta sonu dilerim.. 
Sevgiyle kalın!

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım, kapı numaranı da verdiğine göre açık davet olarak algılayıp her an ziyaret edebilirim yani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyur gel! her zaman beklerim:) çayın yanında biscotti de var:)

      Sil
  2. Ben direkt tahta halleri ile bırakıyorum, değerlendirilmeyi bekleyen onlarca parça var. Sırf onlar için küçük tuvaleti bozup depolama için bir alan yaratmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. "Sen gönlünü hele serbest bırak, olur en güzeli olur hemde." Diye geçti bu sözler kulağımdan... Vallahi ne iyi etmişsin, sende gönlünü serbest bırakarak... :) Pek sevdim!

    YanıtlaSil
  4. Yine harika olmuş :) Ellerine sağlık. Peki bu kalasları nereden alıyorsun? Onu da öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu kalas parçalarını bauhouse gibi yerlerden kestirip alabilirsin sanırım bana sitemizin görevlisi nereden buluyorsa getiriyor sağolsun:)

      Sil
  5. Sebahat nefis olmuş, bayılıyorum böyle sıra dışı, içten nasıl geliyorsa tereddütsüz boyamalara, özgün benzersiz parçalar çıkıyor ortaya. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Una monería! Nos gustan las maderas y reciclarlas y ponerlas guapas!
    Muchos besos

    YanıtlaSil
  7. Precioso, estas tablas recicladas quedan muy bien.
    Un saludo

    YanıtlaSil
  8. Gördüğüm en güzel kapı numarası tahtası bu Sebuş :) Sen hiç dur durak bilmiyorsun. Ne zaman bloga baksam yepyeni bir şey üretmiş oluyorsun üstelik hepsi de birbirinden zevkli..

    YanıtlaSil
  9. Sebuş harika olmuş hem doğal dokusunu bozmuyorsun hem de kendinden güzellikler katarak göze hitap eden objeler çıkarıyorsun ben bu kalasın asılı olduğu kapının önünden geçsem bi zile basayım bir bahane bulayım kahve içmeye davet ettireyim kendimi de içerideki güzelliklere de bir göz atayım derim yani.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Sanatınızı konuşturmuşsunuz, yine.. (:

    YanıtlaSil
  11. Sebuş harikasın canım sen...Ellerine sağlık...Ne zevklisin .nasılda bir kalas dan bir şaheser çıkarıyorsun şaşıp kalıyorum sana...

    YanıtlaSil
  12. Bir tahta parçasına ancak bu kadar güzel hayat verilebilirdi :) Bayıldım harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Her güne senin eserin bir güzel ev süsü haline gelmiş tahta parçası ve onun üzerindeki güzel temenni ile başlayan bendeniz yine hayran kaldım renklerine,emeğine...

    Sevgiler Sebuş'um

    YanıtlaSil
  14. ¡Nos gusta mucho como has decorado esta tabla, con esa variedad de estilos!

    Muchos besos de las dos

    J&Y

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık canım, güller harika olmuş:)
    Musmutlu geçsin haftasonun:)

    YanıtlaSil
  16. Bende mangal için kenara ayrılmış kontplakları topladım:) Eskitme boya yaptım üzerinde kendimce ve üzerine tea time yazdım:) Daha biraz düzeltilmeye ihtiyacı var, seviyorum bu ahşap panoları ben de. Seninki şahane olmuş çok sevdim. Güle güle kullan. İzmir'deki ev için ben de bir tabela düşünüyorum kapı numaramızın yazdığı, bakalım dönünce inşallah.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş.insanın içi açılıyor baktıkça.güle güle kullan.sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. insan senin yanında yaşlanmaz he:)
    çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  19. tahtayı nerden buluyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bauhouse gibi yerlerden kestirip alablirsiniz diye düşünüyorum..

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar