Abajur yenileme


Ada kızın bir zamanlar bordo-beyaz olan odasını yavaş yavaş mavi-beyaza dönüştürdüğümüzü yazmıştım ya hani! bu defa piyango bu bordo abajura çıktı! olurmu olmazmı diye düşünmemle ele alıp boyamaya başlamam arasında sanırım 2 dk süre geçti geçmedi:)
Önce alt kısımdan başladım akrilik boya ile boyamaya.. katlar arası kurumasını bekleyerek, ponpon fırça ile 2-3 kat boyadım ve sonra üst kısmına da aynını uyguladım...

 
Bu gördüğünüz sevimli peçeteyi itina ile kenarlarından kesip, diğer iki katından ayırarak, en üst katını  resimde görünen peçete transfer tutkalı ile her iki yöne birer kuş gelecek şekilde yapıştırdım..

 
Peçete tutkalı kuruduktan sonra da bir kat vernik attım

 
Ada dediki: anne alt kısmında mavi puantiyeler olsa! getir bakalım silgili kalemini dedim ve mavi püskürtme uyguladığım alt kısma, silgili kalemin silgi kısmını boyaya batırarak birde  puantiyeler kondurdum bitti gitti..
 
 










 
Her yeni güne yenilenerek başlayacağınız mutlu, umutlu, sağlıklı günlerle kalın!


Yorumlar

  1. küçücük bir dokunuş...
    bir perinin sihirli çubuğuyla dokunuşu kadar kısa.
    ellerine sağlık perinin
    ve güle güle kullansın peri kızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim basi:) ne şahane bir yorum seninkisi!

      Sil
  2. Una lámpara monisima y ha quedado muy elegante y dulce,ideal para el dormitorio de una niña.
    Feliz semana,
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
  3. Müthiş bir dönüşüm olmuş, ilk haliyle baba abajuru son haliyle pırıl pırıl bir kız abajuru. Cinsiyet değiştirmiş resmen. Harikalar yaratmışsın kutluyorum Sebuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yazdan:) dediği gibi ilk hali baba abajuru idi çok doğru,
      öperim.

      Sil
  4. Sizin evdekiler bitince bizim eve gelsen Sebuş. Yani sırf sen sıkılma diye, başka bir amacım varsa namerdim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha handan gelirim tabi.. adresi ver bir ara uğrayım:)
      öperim.

      Sil
  5. Menudo cambio!!! Te ha quedado una lampara muy bonita y juvenil.
    Besos

    YanıtlaSil
  6. Ama bu çok güzel olmuş! Gerçekten nasıl hale gelmiş şaştım kaldım. Daha önce bu kadar eğlenceli bir abajur görmemiştim ben. Tam Ada kuzusuna yaraşır olmuş. :) Annesi yine harikalar yaratmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce bu kadar eğlenceli bir abajur görmedim demene gülümsedim:) çok tatlısın!
      teşekkür ederim ersincim.
      sevgiler,

      Sil
  7. Precioso cambio para esta lamparita, alegre y colorida vendrá muy bien para la primavera!!!
    Besitoss, feliz lunes!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Si el nombre de caída de primavera:) gracias..
      besos

      Sil
  8. Cidden diyecek birşey bulamadım, harika mı desem müthiş mikararsızım:) Bu fikir çok hoşuma gitti çok beğendim, hatta keşke kullanmadığım abajuru vermeseydim diye kendime kızdım:)
    Ellerine, fikrine sağlık. Mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o halde eşyaları elden çıkarmadan önce dönüp birkez daha bakalım dimi tuba:)
      çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  9. Vallahi harika olmuş, bayıldım. Mavi puantiye fikri çok başarılı, aferim ona nasıl da güzel düşünmüş. Güle güle kullansın:) Şu renkli desenli peçetelere de bayılıyorum, kesinlikle bazı şeylerde acayip kurtarıcı oluyorlar. Benim de annemlerde eski bir abajurum var aklımda bulunsun da eskidi kirlendi diyerek ziyan etmeyeyim de böyle bir şeyler yapayım dönünce:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada çok yaratıcı bir çocuk Tuğba:) bazen şaşıyorum onun fikirlerine.. evet evet değerlendir sen o abajuru.. ama paylaş bitince olurmu merak ediyorum ne şahane bir şey çıkacak kimbilir!
      çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  10. nasıl güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. nasıl yaaa bende istiyorum hemen yapmaya çalışacağım, bebiş için abajur arıyorum en dandiği 80 tl :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git koçtaştan en ucuzundan bir abajur al ve boyamaya başla hazel:) ne gerek var bir sürü para vermeye dimi:)
      hem senin pıtırcığa ben yaptım dersin ilerde!
      sevgiler,

      Sil
  12. Preecioso cambio de lámpara. Ha quedado muy bien.
    Un saludo

    YanıtlaSil
  13. Çok fresh olmuş, yerine de çok yakışmış, güle güle kullansın minik prenses:)

    YanıtlaSil
  14. Çok şık olmuş marifetli olmak ne güzel..imrendim prenses güle güle sağlıkla kullansın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bilge! yapımı çok kolay sende deneyebilirsin..
      sevgiler,

      Sil
  15. şimdi adakız dese anne bana gökten yıldız indir,haklıdır sebuş,haklı!
    eline sağlık,sevgiler çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha cevabım "yok artık" olur ona havva
      öperim..

      Sil
  16. harika olmuş bu değişim çok yakışmış abajura abajur da odaya.mavi puantiyeler o kuşlar baharın habercisi içim açıldı ellerine sağlık maharetli arkadaşım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl istiyoruz bahar gelsin! çiçekler açsın gözümüz yollarda neye baksak onu görüyoruz dimi ezem..
      çok teşekkürler,
      öperim.

      Sil
  17. Sebuş yok dedim ya bu kadarda olmaz...Havva haklı indir bakalım gökten yıldızları :)))Çok ama çok güzel olmuş arkadaşım...Demezsin ki eski bordo abajur diye...Süper....Güle güle kullansın Ada kuzu...Ama Ada kuzuya da mavi yakışır ama değil mi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülizcim.. böyle değerlendirmeler benimde çok içime siniyor.. hem eskiler değerleniyor hemde o eşyada senden bir buluş oluyor!
      çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  18. Sebuş,

    Sana sadece becerikli demek büyük haksızlık olur biliyor musun?

    YanıtlaSil
  19. Süper güzel olmuş Sebuş, ellerine sağlık :) Altı mavi puantiyeli abajur var kızımın odasında, dur ben onun üst kısmına bi güzellik düşüneyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi düşün bakalım:) ama bitince de paylaş olurmu.. merakla beklemedeyim..
      sevgiler,

      Sil
  20. vaaaaav süpeeer:)) ellerinize sağlık çok müthiş olmuş bence ;)

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Ayy bayıldım Sebuş çok tatlı çok sevimli olmuş ellerine sağlık birde bir şey soracağım ben peçeteyi yapıştırırken hep yırtıyorum yırtmadan yapıştırmanın bir püf noktası varsa yazarsan sevinirim canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim peçeteyi bir objeye uygularken çok zarif davranmak gerekiyor.. en önemlisi yumuşak bir fırça olması ve tutkalı peçeteye uygularken 1-2 defadan fazla üstünden geçmemek başarılı bir sonuç veriyor..
      sevgiler,

      Sil
  23. sen baharı ada ya getirmişsin... muhteşem olmuş. güzel günlerde kullansın ada kız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen o muhteşem resimlerle içimize baharı getirdin Ayşen!
      teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  24. cok CiCi bir abajur olmuş, CiCi kızın iyi günlerde kullansın İnşallah.. bloguna da bayıldım iyi ki yorum bırakmışsın izlemeye aldım sevgiler.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin! çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  25. ah bayıldım ben buna cesaretine hayranım dostum :) tam adoşuma göre olmuş cicili bicili harikaa olmuş ellerine saplık balım

    YanıtlaSil
  26. tek kelimeyle bayıldım .süper olmuş!

    YanıtlaSil
  27. Ellerinize sağlık ne güzel işler yapmışsınız epeydir boyama yapmıyorum heveslendirdiniz beni sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar