eskilere yeni hayatlar/ öncesi ve sonrası tabureler

Nicedir gözüme kestirdiğim taburelerim:) sonunda onları da yeniledim.. evet evet evde sıkıldığım birçok şeyi elden geçirdiğim doğrudur! buda onlardan bir tanesi oldu işte.. bu tabureler, çekirdek aile olarak kullanmış olduğumuz minik masamızın müdavimleri:) on numara beş yıldız oldu.. çokta içime sindi doğrusu..

önce 2-3 kat beyaza boyadığım taburelerimin üzerine yıldız yapma düşüncesi aniden şimşek gibi çaktı aklımda:) sonra A4 kağıdına istediğim boyutta yazıcıdan çıktısını aldığım yıldızın kenarlarından bantladım güzelce.. bantlama işlemi bitince kağıt yıldızı kaldırdım ve beyazın içine bi fırça darbesi kadar eklediğim siyah ile de istediğim renk olan griyi elde ederek, resimde görüldüğü gibi bantın iç kısmını boyadım.. kuruyunca bantları çıkardım ve güzelce zımparaladım.. ardından 2 kat mat vernik bitti gitti.. tıpkı dergide yazdığı gibi "bahar esintisi" getirdi evime:)











 





 

 
 
Yıldız yıldız geçsin hafta sonunuz..

 

Yorumlar

  1. 10 numara olmuş Sebuş güle güle kullan evinin yıldızlarını......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sertaçcım benimde çok içime sindi:)
      seviyorum yıldızlarımı:)

      Sil
  2. 10 numara 10 yıldız veriyorum ben de:)) iyi ki yapmışsın, çok güzel olmuş. arada yenilik hem gözümüzü hem ruhumuzu okşuyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) aynen yaşasın tüm yenilikler!

      Sil
  3. sebuş,sen bu işlerin yıldızısın,kesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok teşekkür ederim havvacım canımsın!

      Sil
  4. Preciosos!!! Me encantan con esa estrella.
    Besos

    YanıtlaSil
  5. Sebuş çok güzel olmuş tabureler o yıldız harika fikir diğer herşeyle çok uyumlu görünüyor zevkli becerikli arkadaşım ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ezemcim zaten griyi seçme sebebim biraz da buydu! uyumlu olmuş dimi:)
      sevgiler,

      Sil
  6. Sebuş çookkk beğendim! Çok güzel ve başarılı olmuş. Renkler tam benlik, yakında masayı da boyarsın gibi geliyor. :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok onu boyamaya cesaret edemem ersin:) zira, mutfak tezgahı da venge rengi, bu masayı boyarsam mutfak tezgahını da boyamak gerek ki.. kanımca başıma bi dolu iş açmış olurum:)))

      Sil
  7. Sebuş ben çok korkuyom artık senin evine gelmeye
    Her yer o kadar beyaz ve o kadr kusursuz ve her şey o kadar özenli ve o kadar güzel görünüyor ki...
    Canım arkadaşım;yine yapmışsın yapacağını
    ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a a gelcen tabi, canlısını görcen tabi, o düzen niye ki beraber yiyip içip keyfetmek için değilmi:)
      sağol bidenem

      Sil
  8. uvv yine harika, hep harika ! :))

    YanıtlaSil
  9. Eskisinden eser kalmamış.harika:)

    YanıtlaSil
  10. Beş yıldızlı pekiyi :)

    YanıtlaSil
  11. Han quedado geniales. Una gran idea.

    Un saludo

    YanıtlaSil
  12. Que gran cambio!!!
    Nos encantan en este color y la estrella.
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Me encantan las estrellas! gracias..
      besos

      Sil
  13. daha önce emel ve meltem de gördüm bu yıldızları çok yakışmış senin evine de, bloglar arası bir yıldız kardeşliği mi başladı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız heryere yakışıyor değilmi Ayşen..
      teşekkürler,

      Sil
  14. Sen elinin altında olan herşeye nasıl da kendi yorumunu katıyorsun Sebuş böyle :)) Bayılırım öncesi sonrası'nı gösteren çalışmalara.. Çok başarılı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum bu böyle Nilgün!
      çok teşekkür ederim..

      Sil
  15. Sebuş Hanım süper olmuş eski-yeni. ... :)

    Blogumdaki yorumunuza da bayıldım, "keyifle" takipte kalın... :)

    YanıtlaSil
  16. Yıldız görünce kendimden geçiyorum bunlarda beni benden aldı:) bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  17. Yıldız görünce kendimden geçiyorum bunlarda beni benden aldı:) bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin evine de çok yakışıyor ama yıldız meltem!
      çok teşekkür ederim..

      Sil
  18. Sebuş çok ama çok güzel olmuş...Yıldızlı yıldızlı...Emeğine sağlık..Dışarıda bahar yok ama sizin eve gelmiş kesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol gülizcim.. güneş olsa oda yetecek şu sıralar bize ama güneşte yüzünü göstermez oldu:(
      bizim eve geldimi bilmem ama bekliyoruz ısrarla kendisini..

      Sil
  19. al sana yıldızlı pekiyi:))) yıldız şablonu fikirinede bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız şablonu dimi:)) ne kolay oldu elif şipşak pratik şeyleri seviyorum ben..
      teşekkür ederim..

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Evdeki eski eşyaları eskisinden daha güzel hale getirilmesini çok severim. Ama bunlar harika olmuşlar. Emeğine sağlık☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sophie.. bende çok seviyorum bu yenileme işlerini.. yalnız bir kaptırınca zor oluyor kendini firenlemesi:)

      Sil
  22. Çok beğendim ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  23. Harika olmuş ya bayıldımmm

    YanıtlaSil
  24. ayy valla bize de getirdiniz bahar esintisini yaaaaaa ne güzel zarif ve ferah fotolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler deep:) ne hoş bir yorum bu..

      Sil
  25. Ellerine sağlık canım, on numara beş yıldız gerçekten de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler esracım kaptım sende de yıldızımı ohh mis..

      Sil
  26. Şahane olmuş sebuş, ellerine sağlık :) O yıldız kurabiyelerine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hülyacım..
      sevgiler,

      Sil
  27. evin yıldızı olmus gibi simdiden.. tebrikler ellerinize saglık
    benim sayfama da beklerimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler rock:) sahiden evimin yıldızı oldular..
      En yakın zamanda bende gelirim elbette,
      Sevgiler

      Sil
  28. Ahh bayıldım çok güzel olmuşlar. Yine döktürmüşsün yahu:) (Ben böyle şeyler yapınca eşim hep kullanır bu ifadeyi)
    Yıldızlar taburede şahane durmuş, gri olmalarına da ayrıca bayıldım. Güle güle kullan:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada annem böyle der tuğba:)
      Gri çok yakıştı dimi bende sevdim,
      Çok teşekkür ederim.
      Benden de kucak dolusu sevgiler

      Sil
  29. Süper bir değişim, çok zevkli, iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) bloğuma hoşgeldin..

      Sil
  30. Süper bir değişim, çok zevkli, iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  31. İşte ben bu güzellikleri hep kaçırıyorum ama! :) Çok çok beğendim güle güle kullan Sebuşcum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar