Yılbaşıkafası:)

Evde yeni yıl hazırlıkları başladı!
Bizim vazodaki kuru dallar kendini yılbaşı ağacı sandı,
sanmayın ki en güzel yılbaşı ağacı yalnızca çam ağacı,
işte bakın bu kuru dallar oldu bize en güzelinden bir yılbaşı ağacı..
biliyorum çocuklar bununla yetinmez ister yine o koca çam ağacını çıkarmamı:)
evet evet bu sadece ısınma turları...
Malzemeler; kuru dallar, kuru dalların üzerinde deniz kenarından topladığımız dallardan yapılan şirin merdiven ve onun üzerinde Ada kızın noel baba kolyesi, bi kaç çam ağacı yaprağı ve ışıltılı toplar hepsi bu:))  



 















 

 
 
Işıl ışıl geçsin hafta sonunuz..

Yorumlar

  1. Neşeli oğlak;) o güzel çocuksu yüreğini ,iki kızınla birlikte büyüt;) çok güzel ve umut dolu kareler. Ellerine ve kamerana sağlık. Sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nilgün abla!
      ne kadar güzel bir yorum bu böyle, günün güzel geçsin seninde,
      kucak dolusu sevgiler yolladım bende sana...

      Sil
  2. Que maravillosa decoración!
    Se acerca la Navidad y vosotros ya estáis preparados!
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gracias comenzar los preparativos para el nuevo año
      besos

      Sil
  3. Qué bonito te ha quedado!!Un árbol asi también pondria yo!! Las bolas llevan las luces dentro o es el refllejo de las lucecillas??
    Esa escalerita es monisima!!
    Buen finde! Beso

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muy fácil de hacer escaleras,
      gracias
      besos

      Sil
  4. Sizde ki bu güzellikler, aile boyu. O nedenle her aşamada hissediliyor. :)) Harikasın-harikasınız.
    Ben çok sevdim, şu kuru dalları fazlasıyla samimi ve sıcak. Aynı senin gibi. :)) Sevgiler çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ersincim!
      sende çok samimi ve içtensin..
      sevgiler,

      Sil
  5. Yine çok güzel, sıcacık :)

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel resimlerinle beni de yeni yıl havasına soktun Sebuş..Sıcacık ne güzel..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım bir yeni yıl postu da senden bekliyoruz o halde:)
      öperim.

      Sil
  7. erken mi başlamış desem , aman olsun herzaman, gözümüz böyle güzellikler görsün, o merdivene bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merdiven dimi benimde favorimdi:) çok basit ve kolay üstelik,
      teşekkürler,

      Sil
  8. Kuru dallarla neşeyi, sevgiyi, ümidi, yeni yılı getirmiş şimdiden arkadaşım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim teşekkür ederim sende böyle samimi sıcacık ve içten yorumlarınla beni çok ama çok mutlu ediyorsun..
      öperim.

      Sil
  9. Böyle güzel karler görünce insan ister istemez yılbaşı havasına giryor,şipşirin,sıcacık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, kasım bitti aralık ayı da şıp diye geçer şimdi:)

      Sil
  10. Ne güzel olmuş, normal bir yılbaşı ağacından çok daha samimi bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bahar ne mutlu bana:)
      sevgiler,

      Sil
  11. Süpersiniz! Çok sıcak bir ortam olmuş. Ayrıca çok da yaratıcı. :)

    YanıtlaSil
  12. Dallarla yılbaşı süsünü çok seviyorum. Sonra da onları kaldırmaya kıyamıyorum şu anda hem mutfakta hem salonda dallar var duvarda:-) Bu sene yeni toplamayayım bari:-)

    Yeşillikli olanları hiç düşünmemiştim, bunlar da harika olmuş, eline sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler handan çok mersi:)
      sendeki dalları merak ettim bak şimdi:)
      öperim.

      Sil
    2. http://2.bp.blogspot.com/-B5kG4XmadqY/UrWmxoLMRCI/AAAAAAAAOPA/JmYIyuzmlvA/s1600/IMG_20131221_162540.jpg

      http://4.bp.blogspot.com/-zifXgCDkKjc/UqsIfHydIpI/AAAAAAAAOFs/5NqfBt7UtRM/s1600/IMG_20131213_103221-1.jpg

      http://metebilge.blogspot.com.tr/2013/12/sen-yeter-ki-iste.html

      Sil
  13. ben o home yazısına bayıldımm :)♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim onu da ben yaptım:) hatta postu da var detaylı bakmak istersen:)
      sevgiler,

      Sil
  14. Hola, tienes un blog precioso , me hago seguidora y te dejo la direcci´ñon del mio por si te apetece seguirme.SALUDOS
    maitedecopart.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hola Maite!
      Bienvenidos a mi blog,
      gracias,
      besos

      Sil
  15. Çok hoş bir çalışma olmuş fotograflara bayıldım hele hele o merdiven bitirdi beni. Yılbaşı kafalı bir post da ben hazirlayacaktim , , çok yaşa emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merdiven benimde çok hoşuma gitti:) yapımı da çok kolay deneyebilirsin!
      yılbaşı postunu takipte olacağım:)
      öperim.

      Sil
  16. Sebuş ne güzel girmişsiniz yeni yıl havasına, bende girdim sizinle havaya..gözüm gönlüm açıldı, Ayrıca bunlar ısınma turu ise, yılbaşı gününü düşünemiyorum.Süper güzel olmuş..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gülizcim,
      hadi senden de bekliyorum bir yılbaşı postu,
      öperim.

      Sil
  17. Göbeğim de var,Noel Anne olarak sizin evde girsen yılbaşına olur mu? Resimlere bayıldımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni göbekli göbeksiz kabul ediyoruz biz:) ne zaman istersen..
      mersi mersi:)

      Sil
  18. Sıcacık ne güzel bir köşe olmuş Sebuş yeni yıl havasınada girilmiş merdivenede bayıldım harikasın her zamanki gibi sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş! Bence çam ağacından daha dekoratif ve hoş! Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar