Bir iş var bu işin içinde...

"Her gün bu kadar güzel mi bu deniz?
Böyle mi görünür gökyüzü her zaman?
Her zaman güzel mi bu kadar,
Bu eşya, bu pencere?
Değil,vallahi değil;
Bir iş var bu işin içinde"
Orhan Veli'nin dediği gibi, evet evet bir iş var bu işin içinde:) insanın ruh hali nasılsa o gün yansıyor yaptığı işe ve çevresine..

Bu kutu elime geçtiğinde ne yapacağıma henüz karar verememiş ve oldukça sevimsiz bulmuştum kendisini:) önce krem renge boyayarak koyuldum işe ve sonra bu güzel desenli kağıtlarla süsledikçe kutu gözüme hoş geldi, bilmem belki de ruh halim yansıdı, üzerini de dikiş kutusuna uyabilecek düğmeler, iplikler, makas resmi v.s de ekleyince tam yemelik düğme gibi bir kutu oldu işte..
resimlerini çekerken de Orhan Veli'yi andım bu güzel şiiri ile...













 
Havalar sisli puslu da olsa siz hep güneşi hayal ederek umutla kalın..
Mutlu geçsin hafta sonunuz..
 
 

Yorumlar

  1. güzel , güzel sayfaya da, günümüze de güzellik kattın ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için teşekkür ederim Ayşen,
      sevgilerimle,

      Sil
  2. Ummm...un costurero de lo más romántico, qué preciosidad, fino y delicado!!
    Besitosss!!

    YanıtlaSil
  3. sonuna kadar haklısın sebuş, ruh hali neyse o yansıyor aynen. sanırım bu kutuyu yaparken sen son derece harika hissediyordun ki aynı güzellik yansımış işine. hep aynı hissiyatta kalman dileğiyle:)) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mola! bu güzel temenninin aynını diliyorum sana..
      öperim..

      Sil
  4. maharet isteyen işler bunlar efem :) hayatta yapamam herhalde böyle il işi gerektiren şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözünde büyütme bence, yapılmayacak şeyler değil bunlar:)
      teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  5. İstanbul'u da sana vermeli Sebuş...berbat ettikleri bu güzelim kenti bile tekrar yaşanılası hale koyarsın sen. Ellerine sağlık, kutu pek güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne iyi olurdu deniz:) İstanbul'u bana verseler neler neler yapardım ben:)
      öperim

      Sil
  6. Sevimsiz bir kutu sevgiyle özenle işte bu hali alıyor. Ellerinize sağlık ve size de mutlu, güneşli, huzurlu bir hafta sonu dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hamiyet:)
      sana da mutlu hafta sonu dileklerimle,

      Sil
  7. Çok beğendim. Benim de dikiş malzemelerini toplayacak böyle bir kutu boyamam gerek ama dikmekten fırsat bulamadım bir türlü. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikmeye ara verdiğin gün kendine yapmalısın bence:)
      teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  8. Gönül güzelse yapılan işler de payını alıyor:) Eh! bakıp da iç geçirenlerde çokça oluyor. Ellerine sağlık güzel anne. Sana bir sır vereyim mi? :)))) Benim dikiş malzemelerim için, çeyiz sandığı gerek:))) Boyamaya kalksam bir yılımı alır. Yıllardır alır atarım bir kenara. Geçenlerde kutularını bir değiştireyim, bir klasman yapayım dedim. Sabah girdim dolaba, akşam çıktım. İnan abartı yok.:)) Şimdi de yatağın altındaki bijüteri kutusuna girmem ve ayırmam gerek:) Bir gün resimlerini blogda yayınlarım gör halimi:)) Sevgiler cancağızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sandığı görmeyi çok isterim Nilgün abla:) eminim doğal hali nefistir zaten.. ve işler güçlerle uğraşan insanların az çok durumu belli ıvız zıvırsız da olmuyor ki:)
      çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için,
      sevgiler,

      Sil
  9. Sihirli bir el değmiş kutuya:-)

    YanıtlaSil
  10. Una caja preciosa, qué bonitos los detalles de la tapa! Las fotografías me encantan!
    Besos

    YanıtlaSil
  11. Qué preciosa caja te ha quedado!! Asi dan más ganas de coser.
    Por aqui tb está nubladillo...nada mejor que el sol!
    Besos

    YanıtlaSil
  12. Bazen bir işe başlarken başka duygular bitirirken başka duygular yaşanabiliyor.Siz duygularınızı çok güzel aktarmışsınız çok keyif aldığınız belli oluyor,harika olmuş,ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Yine şahane olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Un costurero precioso! Los papeles fantásticos!
    Muy elegante!
    Muchos besos de las dos

    YanıtlaSil
  15. Çok cici olmuş:) Ruh halin de pek güzel yansımış.

    YanıtlaSil
  16. Bu işi öyle güzel yapıyorsunuz k,,her yaptığınıza hayranlıkla bakıyorum,çok güzel,çok zarif olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum bu! mutlu ettin benii,
      senin de mutlu hafta sonların olsun..

      Sil
  17. Bayılırım bir garip Orhan Veli ye kutuya da ne diyim yine yapmışsın yapacağını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orhan Veli sevilmezmi:)
      çok teşekkürler,
      öperim.

      Sil
  18. Ama muhteşem olmuş..beğenilmeyecek gibi değil..
    Ellerine sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gülizcim:)
      kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  19. harika olmuş dikiş kutun canım güzel şiirinle de aldın götürdün beni denizlere deryalara.sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten de tam yemelik olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. çok şık olmuş çok beğendim ellerine sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar