Antep fıstıklı kek görünümlü ıspanaklı kek:)

Antep fıstıklı kek görünümlü ıspanaklı kek!
adı uzun yapması kısa:)
aramızda kalsın da çocuklar bunu hala antep fıstıklı kek olarak afiyetle yiyorlar, bilseler içinde ıspanak var burun kıvırırlar:)
hımm çok güzel olmuş diye diye, hemde çikolata soslu havika diye ballandıra ballandıra:)
ıspanak sevmeyen kuzulara birebir ıspanak yedirme metodu benden söylemesi!



 



  


 

 
 
Ispanaklı Kek Tarifi: 
  • 3 adet yumurta
  • 1.5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı ıspanak (yaklaşık 10-15 yaprak ıspanağı yarım çay br. su ile 5 dk haşla, blenderdan geçir)
  • yarım su bardağı sıvı yağ
  • 2  su bardağı un
  • vanilya
  • kabartma tozu
  • yarım su br. süt
Sosu için: dr.outker çikolata sosu üzerindeki tarife göre yap ve ocaktan almadan içine istediğin kadar bitter çikolata koy
180 C ısıtılmış fırında pişirdikten sonra arzuya göre ister sade ister çikolata sos ile...
 
 
Bu hafta sonu kalpte yaptım kekte:)
Hadi afiyetle,
güzel güzel tüketelim bu haftayı yine..
 

Yorumlar

  1. Çok severim ilk yediğimde ıspanaklı kek mi olur demiştim ama harika oluyormuş :)
    çok da güzel görünüyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Hazelcim!
      canın çektiyse yapıver hemen kendine:)
      öperim.

      Sil
  2. senin o kalbini severim ben.bu ıspanaklı keki hiç yemedim çok da merak ediyorum eski kafalıyım bir yoğurtlu bir de börek ıspanak deyince aklıma gelen yapsana be zülüş hele evde üç tane kek canavarı elinde tabakla bekliyosa.Tarif için teşekkürler yapılacaklar listesine eklendi nefis görünüyor.sevgiler canım öptüm çok çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utanmış yüz ikonu:) Ezemcim yapınca paylaşırsan sevinirim zira merak ediyorum sonuçtan memnun kalacakmısın:)
      öperim çokça..

      Sil
  3. Çalışan ve keki çok seven birinemesai içinde yapılırmı bu:)))ellerine sağlık canım eminim göründüğü kadar lezzetlidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah elifcim üzüldüm şimdi imrendirdim diye:( ve teşekkür ederim sana..
      sevgilerimle,

      Sil
  4. Süpper bir lezzet, eminim çok güzel olmuştur. Eline sağlık. .

    YanıtlaSil
  5. Que ricoooo! Nos quedamos con la receta y lo probaremos!
    Besos de las dos y feliz semana

    YanıtlaSil
  6. Kalplerini işlemişler keke, bence de havika :D

    YanıtlaSil
  7. Hiç yemedim ön yargılıyım :) Aksi gibi Antep fıstığı da sevmiyorum ama o undaki kalp motifi davet etti beni yine sayfaya Sebuş.

    YanıtlaSil
  8. Enfes bir tadı var... fakat benimkilerde seninkiler gibi...Hala yeşil fıstıklı kek yediklerini sanıyorlar. Çok sevdiklerine göre devam o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen devam sertaçcım bu arada umarım bloğu okumazlar:)

      Sil
  9. Ellerine sağlık :) Harika görünüyor ...

    YanıtlaSil
  10. Dünyanın en tatlı üç kağıtçısısın sen :-)))))))

    YanıtlaSil
  11. Sebuş hakikaten havika olmuş bu havika, çikolatalı, çilolatalı,, deneyeceğim mutlaka çikolatalı..Ellerine sağlık...O havika olmuş havika olmuş diyen fıstiklarıda yerim ben ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gülizcim..
      yorumlarını takipteyim..

      Sil
  12. Elinize sağlik pastaniz cok guzel gorunuyor.Bizde genellikle annemle maydonozla yapiyoruz yine fistikli gibi gorunuyor.tadinda da bi değişiklik olmuyor.Maydonozlada yapmanizi tavsiye ederim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa maydonozmu? hiç duymamıştım neden olmasın ki!
      bir dahaki sefere maydonozla deneyeceğim:)
      sevgiler,

      Sil
    2. Evet maydonozla gercekten cok guzel oluyor :-)bizde yillar önce ispanakli kek olarak tarif aldik ama hep maydonozlu yaptik :-)

      Sil
  13. Her kış ıspanaklı kek yapmaya niyetlenip vazgeçiyorum.Yazınızdan sonra kesin karar verdim hafta sonu evde ıspanaklı kek var :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapınca paylaşırsan yorumlarını takipteyim:)
      sevgiler,

      Sil
  14. sebuş ellerine sağlık, umarım çocuklar bloga uğramazlar :)))) bende bu keki denemek istiyorum, zor diye düşünüyordum ama kesin deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende onu düşündüm biliyormusun Ayşen:)
      neyseki uğramıyorlar buraya o nedenle rahatım:)
      denemeni sabırsızlıkla bekliyorum,
      öperim.

      Sil
  15. Sebuş nasıl güzel görünüyor al beni ye der gibi :) çikolata soslu hiç denememiştim bir dahaki sefere birde böyle denerim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Ay bayıldım bu lafa:) Bu hafta sonu kalpte yaptım kek de:)
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık afiyetler olsun,

    YanıtlaSil
  18. Sebuşum hızır gibisin :)))) ellerine sağlık .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar