Kuş ev

"sevda kuşun kanadında, ürkütürsen tutamazsın
ökse ile sapanla vurursun da saramazsın"

yan yana geldiğinde böylesi güzel çok az anlamlı eser vardır.. dinlerken sanki bir anlığına da olsa o sihirli halının tepesine çıkarır insanı...
Aşk ve hayat hakkında gelgitler yaşadığınızda Cem Karaca'dan açın dinleyin bu şarkıyı..
sevda kuşun kanadında..
hava serin güneşten eser yok! o kapalı havaya inat o uyuşukluk halinden sıyrılıp tek tek ışıkları açıp yaptım bu kuş evi!
iyi geldi..
sevda hala kuşun kanadında.. 
hayat sırrının suyundan içerek uçun gökyüzüne!

 
 
 
 
 
 











Hayatın tüm olumsuzluklarına rağmen umutla daha gür daha kuvvetli sarılın haftaya..
Mutlu ve umutlu kalın.

Yorumlar

  1. Günaydın :)) yerinde arkadaşıyla tam bütünleşmiş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. günaydın,
    yine,yeni,yeniden güzellikler burada:)
    şişe mantarı da katılmış duruma öyle mi?
    mutluhaftalar sebuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet havvacım şişe mantarı ile renk kattım duruma:(
      çok teşekkürler,

      Sil
  3. Çok güzel olmuş mantar değişik bir hava katmış iyi fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif mantarı ince ince doğradım ve yapıştırdım değişik oldu:)
      teşekkürler,

      Sil
  4. Mantar fikrini bende çok sevdim farklı bir hava katmış.Ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mantar dimi değişik bi hava verdi:)
      teşekkürler mehtapcım,

      Sil
  5. Müthiş!
    ellerine sağlık dostum:)

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel yuvanız hep bugün ki gibi kalsın. Zaten sizin fotoğraflara bakıp da, mutluluğu görmeyen insan yoktur herhalde. :)
    Ailenizdeki her şey o kadar muntazamlı görünüyor ki. Sen, eniştemiz güzel meyveler... :) Hepsi bu güzel ev kadar, özene-bezene...
    Severim bunu ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel temenniler bunlar böyle, ağzına yüreğine sağlık ersincim...
      dilerim sende hep mutlu ol emi.. çünki sonuna kadar hakkediyorsun..

      Sil
  7. Ne severim, Cem Karaca'nın bu şarkısını, hatırlattın açtım bak şimdi, iyi geldi.
    Alanya'dan bol güneş yolluyorum minik kuşlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim bu şarkıyı ve birde, sende artık herkes gibisin şarkısını,,
      alanya ya bol öpücükler,

      Sil
  8. çok güzel olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Her yaptığını kopyalayıp yapasım var :) çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısın meroni, yapabilirsin memnuniyetle seyrederim bende:)

      Sil
  10. Que bonito! Una casita perfecta para el pajarito!
    Y para las llaves!
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
  11. Çatıdaki mantarlar bitirdi beni:) Harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik oldu dimi! klasik kuş ev birden değişik bir havaya girdi:)
      çok mersi,

      Sil
  12. Harika olmuş! Bayıldım! Ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  13. Sebuş çok severim Cem Karacayı...Kuş evide çok yakışmış yerine, yine çok güzel olmuş, emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gülizcim:)
      o halde bugün sana Cem Karaca'dan ben bir ceviz ağacıyım Gülhane parkında yı ithaf ediyorum:)
      sevgiler,

      Sil
  14. Her zamanki gib harika olmuş, kapı gazeteliğin de anahtarlığında. ellerine sağlık. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler esra! ikisi yanyana birbirini tamamladılar:)
      sevgiler

      Sil
  15. Mantarların sayısına ben de takıldım :D
    Ellerine sağlık canım arkadaşım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda toplamda 2 tane mantar var aliye:)
      şerit şerit kestim ve yapıştırdım:)
      mersi mersi,

      Sil
  16. Yine harika bir şey çıkmış ortaya.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gamze! sizler beğendikçe mest oluyorum bende:)

      Sil
  17. Bayıldım ekmek süt kutusuyla uyumu da çok güzel olmuş o mantarları yerim ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezemcim çok teşekkür ederim:) gülümsettin beni de..

      Sil
  18. Allah'ım, perdesi bile var:-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar