Kavanoz boyama hamur kabartma ve peçete dekupaj

Boyama işlerine ilgi duyupta şişe kavanoz boyamayan yoktur sanırım.. Bu şirin kavanozları daha önce kız kardeşim ve anneme yapmış ve hediye etmiştim..
Kız kardeşim ve annecim güle güle kullanıyorlar şimdi..
Birde mum üzerine peçete dekupaj nasılda kolay ve pratik, mavilerim arasında sakın kullanma beni dercesine sanki göz kırpmakta bana..
Hani demiş ya biri biz üç kişiyiz ben keyfim ve kahyası diye!
En büyük zevkim işler güçler yaparken bir kahve yada soğuk bir içecek yada ne bileyim o an canım ne istiyorsa bir mola vererek şöyle uzaktan yaptığım şeyi izlerken kendimi bulmak..
Tıpkı bir sanatçı gibi oturup şaheserimi izlemek!
İşte bunun keyfine diyecek yok..
Evet geldik bir hafta sonuna daha, keyifle kalın, hafta sonunun keyfini doya doya çıkarın, hayat kısa, günler güzel ve mevsimlerden sonbaharsa eğer nefes aldığınızı hissederek ve sonbaharı dinleyerek yaşayın..
Mutlu geçsin hafta sonunuz..







 
Sevgiyle ve mutlu kalın!

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ay çok tatlılar anneme bunlardan yapmam lazım :)
    Banada beklerim :) http://pamukprensesmelie.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabi kim bilir ne kadar mutlu olur pamuk prenses!

      Sil
  3. Que preciosidad de botes! La vela con decouoage y la botella son divinas!
    Nos encanta venir a ver tus bonitos trabajos!
    Te deseamos buen finde y muchos besos de las dos

    YanıtlaSil
  4. Dışı güzel, acaba içinde hangi güzellikler var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! İçindeki güzellikleri kullananlara sormak lazım:))

      Sil
  5. Kalpli çerçeve içerisindeki fotoğraf ne tatlı : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) mutlu anlardan bir kuble!

      Sil
  6. Her biri bir birinden güzel :) ellerine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler esra senin yaptıklarının yanında bişi değil bunlar:) öperim

      Sil
  7. Ha ha ha, her defasında harika dışında bir kelime bulayım diyorum, diğerleri tam ifade etmiyor, ben papağan gibi harika diyorum :-) Harika işte ben ne yapayım canım suç sende:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun her seferinde de olsa bu güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor! Teşekkür ederim handan:) öperim

      Sil
  8. Çok doğru bir söz. Hangi boya tutkunu kavanoz boyamadı kiii?

    Her yapılan iş ,el emeği , göz nuru bence birbirinden değerli. İnsanın kendi yaptığı bir şeyin karşısına geçip de gururla seyretmesi yok mu? İster kahveyle ,isterse soğuk bir içecekle taçlandırsın,ne önemi var? Önemli olan " ben yaptım " ın hazzı...

    Mutlu geçsin hafta sonun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yaptığın güzellikleri de seyretmeye doyamıyorum ben colettecim! Çok teşekkür ederim:)öperim

      Sil
  9. Ficaram lindos!!!!!
    Parabéns =)
    Beijos e um maravilhoso final de semana (=
    A Casa da Mãe Jana

    YanıtlaSil
  10. Ben :( ben henüz kavanoz boyamadım. :(
    Eksik kalmamalıyım galiba :)
    Seninkiler de çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin ben en kısa sürede şahane şeyler çıkaracağını düşünüyorum senin..takipteyim..

      Sil
  11. Merhabalar,

    Blogunuzu çok beğendim yazılarınız harika bundan sonra takipteyim bende bloguma beklerim :)

    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Ebru!
      Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim..

      Sil
  12. Aaaa mum harika bayıldım!

    YanıtlaSil
  13. Hepsi birbirinden güzeller ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Bende dün kavanoz boyadım sebuş ne güzel bir tesadüf ama işi abartıp nerdeyse evdeki tüm kavanozları boyamışım:) seninkiler kadar güzel olmadılar tabii ama eski hallerinden daha iyi oldular ...mutlu hafta sonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi merak ettim kavanozlarını,, eminim şahane şeyler çıkmıştır ortaya kendine haksızlık etme bence.. umarım yayınlarsın bu hafta.. öperim..

      Sil
  15. harika olmuş ellerine sağlık anlamlı bir hediye hepsi çok şık huzurlu hafta sonları .....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) bencede anlamlı isme özel daha ne olsun ki!!
      Sevgiler,

      Sil
  16. Ne güzel işler yapıyorsun sevgili Sebuş,bloğunu çok sevdim.İncelikli,kaliteli ve şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Nursel! çok teşekkür ederim bu güzel yorum için..
      sevgiler,

      Sil
  17. Daha dün bir hobi dükkanındaydım, Cicili bicili 2 li satılan peçeteler vardı alsam mı almasam mı yapabilir miyim karar veremedim, almadım. Kavanozlar çok güzel olmuş, Bende yapmak istiyorum, bol bir vaktimde blogunuza daha uzun zaman ayıracağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Daha dün bir hobi dükkanındaydım, Cicili bicili 2 li satılan peçeteler vardı alsam mı almasam mı yapabilir miyim karar veremedim, almadım. Kavanozlar çok güzel olmuş, Bende yapmak istiyorum, bol bir vaktimde blogunuza daha uzun zaman ayıracağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar