welcome to my kıtchen

Anı yaşa! bir kafede arkadaşlarla oturup kahve içmek geliyorsa içinden onu yap, eğer bugün evinde  vakit geçirdiğinde mutlu olacaksan öyle olsun, cupcake yapacaksan yap, yok bugün ben tembellik edip yan gelip yatacağım diyorsan onu yap..çiçek kokla.. çocuklarla oyna!  ama ne olursa olsun içinde bulunduğun anın güzelliğini yakalamaya çalış! asıl olan yaşadığın an'dır..
5 dakikada kendime "welcome to my kıtchen" yaptım:) o kururken de bu vanilyalı cupcakeleri! hadi birde yanına poğaça yapayım derken kendimi kaptırmışım:) e çıraklarım da yanımda neşeliyim yani, hele birde Eylül geldi havalar hafif serinledi, pencerem hafif aralandı, pikelere sarmalandı, sonbahar uzun sürse bari.. kış hemen yanıbaşımızda bitmese iyice özletse kendini..










Sonbaharı doya doya yaşayacağımız, güzelliğinin tadına varacağımız güzel bir hafta olsun..



Yorumlar

  1. Cupcakeler, poğaçalar ve "welcome to my kitchen" yine harika! Bu hafta sonu benimde canım ne isterse onu yaptım, birazda ders çalışsaydım iyiydi ama :)
    Mutlu haftalar olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi yapmışsın Ersin! derste çalışırsın tabi ama arada tembellikte yapmak lazım.. beğenmene sevindim! teşekkürler..

      Sil
  2. herşey harika görünüyor Sebuş benim de canım çekti kalkayım kara tahtamı yapayım bir de cupcake sonra kavanozumu kaplayayım polimer kille yarına da paylaşayım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ezemcim:) yapacaklarını merakla beklemedeyim.. zaten o poşetlik demeye dilim varmıyor ama yaptığın objeye bayıldım.. benden de sevgiler..

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım sen poşetliği boya ben sana minyatürleri yapar gönderirim canım ne dersin.

      Sil
    3. Ne kadar naziksin! çok teşekkür ederim düşünmen yeter.. almış kadar mutlu ettin beni öperim..

      Sil
    4. Ciddi söylüyorum yaptığım cicileri paylaşmayı yok seviyorum seni de ne zaman istersen yaparım sana sevgiler...

      Sil
  3. kendime çay söylemişken şu cupcakeklerden bir tane alsam hiç fena olmazdı :)

    YanıtlaSil
  4. Oh ohh,yine çok hamaratsın Sebuuuuşşş :) Cupcakeler acayip görünüyor,poğaçalar da öyle :) Pano da güzel,e daha ne olsun :)
    Ellerin dert görmesin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mor incir, sende marifet dalında hiç fena sayılmazsın hani.. bunların hepsini havada karada yaparsın sende.. öperim.

      Sil
  5. I would love to come to your kitchen! It looks great! And you also have delicious cup cakes!! Mmm
    Your new "welcome" looks awesome!!!
    Besooo

    YanıtlaSil
  6. Ben çok hooş buldum :) ne güzel iç açıcı bir mutfak burası böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Erica:) bende çok mutlu oldum..

      Sil
  7. harikasın Sebuş hepsi çok güzel her şey iç açıcı insanın mutluluğu huzuru yaptığı işlere de yansıyor musmutlu hafta dilerim sevgiler....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ahşap zamanı! ne güzel bir yorum bu böyle.. çok mersi.. huzur gibisi varmı.. sevgilerimle,

      Sil
  8. Ne güzel düzenli, huzurlu bir mutfak, pano da çok güzel olmuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) benim mutfak hep böyle olmak durumunda zira açık mutfak.. ama çok memnumun ve herkese de tavsiye ediyorum..

      Sil
  9. Ben bu ara yemeği kaçırdım biraz :(
    Nefis cupcakelere uzaktan baksam olur değil mi?
    Mutfağın ferahlığı içimi açtı ,dur bi koşu mutfağımı toparlayayım ben de :)))
    Mutlu bir hafta olsun Sebuşcuğum hepimiz için !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl istersen colettecim madem kaçırdın yemeği biraz dengelemek lazım:) mutfağımı bende çok seviyorum çok mersi,, öperim

      Sil
  10. çok keyifli bir mutfak ama sebuş burası :)) cupcake'ler nasılda gel beni ye diyor resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazelcim teşekkürler! cupcakeler ben resimlerini çekene kadar sıcakta biraz eridi gitti ama tadı yerindeydi:))

      Sil
  11. Bu postunu çok sevdim sebuş:) duvar panon ,mini kekler poğaçalar ve sevimli mutfağın her şey harika görünüyor ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Meltemcim resimler daha güzel olabilirdi ama cep teli ile ancak bu kadar çekim yapılabiliyor.

      Sil
  12. oyy mikemmelll gözüküyor cupcake lerr :)poaçaya zaten diyecek lafım yok:( olsada yesek :) hedeften şaştım onları görünce senin my kitchen ın önüne geçmişler :) ha ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy oy yerim seni:) teşekkürler kuzucum çok mersi

      Sil
  13. Un cuadro precioso y divertido para la cocina.
    Feliz día
    Besos

    YanıtlaSil
  14. Me encanta el cuadro, queda muy bonito y divertido en la cocina!
    Besos

    YanıtlaSil
  15. Me encanta el cuadro, queda muy bonito y divertido en la cocina!
    Besos

    YanıtlaSil
  16. Kup kekler de pano da çok güzel, ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esra, senin yaptıklarının yanında nedir ki bunlar.. sevgiler benden de sana..

      Sil
  17. sebuş,
    senin mutfağının dili der ki;bana sığınabilirsin:)
    bildim demi:)
    biliyorum adım gibi bildim:)
    ben seni bu nedenle sevdim:))
    mutfağın güzel senden dolayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın! kalp kalbe karşı bunu bil istedim!

      Sil
  18. 5 dakikada duvar panosu yapan kadın... önünde saygı ile eğiliyorum..........
    Ne arada derede yapıyorsunuz anlamıyorum:((((((((
    Eline sağlık hepsi çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim eminim sende yaparsın.. aldım bi tuval elime üzerine bu resmi dekupaj tutkalı ile yapıştırdım yanlarına yağlı boya ile eskitme, driftwoodlarımı da tutkalla yapıştırdım işte bu kadar:) sende dene...

      Sil
  19. Hangisine baksam, hangisini yesem bilemedim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gelincik zamanı, hangisinden istersen ondan buyur:)

      Sil
  20. Bu kadar yemekle uğraştığınıza göre çok zamanınız olmalı. Bir çok postta kek ya da muffin gördüm. Bana göre yorucu ve kilo aldırdığı için sinir bozucu. İkinci sebepten dolayı belki de hiç yapmıyorum.
    Siz bu işi görsellikte başarıya erişmişsiniz. Kutlarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boş zaman mı?? keşke biraz olsa.. çalışıyorum ve hem eve hem çocuklara hemde işime yetişmeye çalışıyorum elimden geldiğince.. pasta börek kek yapmayı çok seviyorum ve ev halkı da bu durumdan gayet memnun:) kilo problem evet! ama dengeleri koruduğunuz sürece sizi üzmüyor:)
      teşekkür ederim. benden de sevgiler,

      Sil
  21. Sebus Hanımcm blogunuz o kadar neseli ki, ne yapsam diye dusundugum vakitler direk blogunuzu acip okuyorum.Yaptiginiz harika isler, sicacik yazilarinizla bagimlilik yaratiyor ozellikle benim gibi okumayi cok seven biri icin:) Kendi adima tesekkurumu sunuyorum, elleriniz dert gormesin hersey harika, sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Ben bu ahçıyı çok severim zaten ..sizin çalışmanıza da çok yakışmış..Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar