Kendime tablo yaptım..

Kendime tablo yaptım bi havalardayım:) bildiğiniz kalaslar vardır ya hani işte onları küçüklü büyüklü kestirdim. Zımpara işleminden sonra, biraz hamur kabarttım, biraz medium çatlatma, aile fertlerinin sevdiğim resimlerini de  içtiğimiz kahveye bulayıp biraz eskitme, biraz dekupaj, biraz boyama derken kattım karıştırdım:) Tak takıştır sür sürüştür derler ya aynen öyle oldu.. kim ne derse desin ben tablomu çok sevdim..
Salonumun en nadide köşesinde duvarda süzülüyor ahenkle..










Yorumlar

  1. şimdi ben sana hepsi senin mi desem:)))
    çok marifetlisin çok,eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar nasıl yapıldığını daha ayrıntılı öğrenmek isterim açıkçası. Bloğynuz da hayılı olsun. Bol takipçili, paylaşımlı :) bana da buyrun gelin beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. bundan sonraki çalışmalarda nasıl yapıldığını daha ayrıntılı anlatmaya çalışırım o halde, zira bu kalasların her birinde ayrı bir teknik uygulandığı için hangi birini anlatacağımı bilemedim:))

      Sil
  3. çok severim fotoğrafları bu şekilde düzenlemeyi. şahane görünüyor hepsi.
    şu kahve işini biraz detaylı anlatsaydın iyiydi:))
    eline, emeğine, zevkine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kahve işini mi anlatayım hemen:)) ister siyah beyaz ister renkli çıktısını aldığım resimlerimi, arta kalan nescafemin içine yatırdım, kahveyi düz bi tepsiye döktüm ki resim kırışmadan dümdüz kahveye bulansın için.. 15 dk beklettim ve kurumasını bekledim.. sonuç eskimiş bi resim.. çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonra normal bir şekilde mi yapıştırdın ? tahta ile bütünleşmiş gibi duruyor. ayrıca ellerine emeğine sağlık. çok beğendim çok. sevgiler...

      Sil
  5. Sebuşşşşşşş!!!! var ya...inanamadım bu güzellikler, nasıl yani yaaaaa??
    çok çok çok çok beğendim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Kalas diyip geçme bir gün baştacın olur misali :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha dimi o kadar emek varki bu kalasların üzerinde, bu sebeple benim için altın değerinde... sevgiler,

      Sil
  7. Ne güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık. Kalas'ta görse kendisini tanıyamazdı her halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşegül hn.ziyaretinize ayrıca çok mutlu oldum.. Sevgiler,

      Sil
  8. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık, bloğuna bayıldım, şahane şeyler var. Çok marifetlisin maşallah.
    Benim bloğuma da beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ah o ahşap sevdası yok mu, evler doluyor taşıyor hala doyulmuyor. Ben de kış girmeden gittim birkaç m2. aldım kendime-doymadım her adım attığım yerde kırılmış bir dal, kopmuş bir parça acaba alsam mı n'aparım nereye eklerim diye yaşıyorum resmen. Ama sizin serilikte olamıyorum-tebrikler gerçekten...Ellerinize sağlık, çok keyifli çok sıcacık görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet aynen dediğin gibi yollarda bulurum seni! modundayım bende:)
      çok teşekkür ederim.. beğenmene sevindim..
      sevgiler,

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar