Bir yenileme çalışması..

Her eline fırçayı boyayı alan benim gibimidir bilmem ama ben evin içinde acaba ne boyasam diye dört dönüyorum.. Bizim ev yetmedi annemin evine de el attım ve korka çekine verdiği telefonluğunu yeniledim.. beğendimi? evet ama "sanki şu dalları çiçekleri alta yapmasaydın daha mı iyi olurdu ne" diye de eleştirmedi değil hani:)) Doksanlar dizisinde dediği gibi "işin sonuna bak sen" evinin güzel bir köşesinde yerini aldımı almadımı,, ardından al şunları da boya diye bana eski baharatlıklarını getirdimi getirmedimi:))
 
Camım annem benim... şimdiden Anneler gününü kutluyorum.. bu sene de uzaktan uzağa bir anneler günü kutlayacağım için biraz buruğum ama olsun sen sağlıklı olda ben uzaktan kutlamaya da razıyım...
 
Bu vesile ile tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun...

Yorumlar

  1. 50 fırça olsa elimde benim yapabileceğim şey değil bu...Harikasın Sebuş'um!

    YanıtlaSil
  2. Canımsın sen,, senin de farklı konularda meziyetlerin var bunu biliyorsun ve kabına sığmayan kocaman bir yüreğin,, öperim...

    YanıtlaSil
  3. Bu o Telefon sehpası olamaz:)
    evrim geçirmiş elin değmesiyle.
    Ellerine sağlık, harika....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ilk transfer çalışmamdı,, beğenmene sevindim canım.. öperim..

      Sil
  4. Harika bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim..
      Sevgiler,

      Sil
  5. Gerçekten de çok başarılı... Emek nelere kadir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde emekler boşa gitmiyor.. teşekkür ederim:)
      Sevgiler,

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. harika dönüşümler bunlar. eline-koluna sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar