Kuş evi

Herkes nedense bir hayvanın sokakta vakit geçirdikten sonra evde yaşayamayacağını düşünür. Oysa bütün hayvanlar gibi sokak hayvanlarıyla da bir bağ kurabilirsiniz. En vahşi canlılarla bile bağ kurabilen insanlar varken neden bir sokak kedisi sizin yeni ev arkadaşınız olmasın? Bir canlının hayatını kurtardığınızı bilmek, aranızda bir bağ oluştuğunu hissetmek size kendinizi iyi hissettirecektir. Karşılığında size verecekleri sevgileri ise en büyük mutluluk kaynağı. Yaşayıp görmek, deneyimlemek lazım..
Evinizde bir canlı ile yaşayacak kadar yeriniz olmayabilir ya da bütçeniz bir canlının sorumluluğunu almak için yeterli olmayabilir. Bunların hiçbiri hayvanlara yardım etmemek için birer bahane değil bence.

Hiçbir şey yapmayacak bile olsanız, herkesin alabileceği bu güzel kuş evinden sipariş verebilir ve barınaklardaki canlara ufak bir yardımda bulunabilirsiniz.. 

İşte bu kuş evi de böylesi yüce bir sebeple kendine yeni bir ev buldu bile.. 

Çünki hayat paylaştıkça güzel..











 




Mutlu haftalar,


Yorumlar

  1. Ahhh bayıldım kuş eve. Çok haklısınız, önceki zamanlarda sokak hayvanları çok önemliymiş. Mesela evler inşa edilirken duvarlara kuşların yaşayabileceği girintiler yapılırmış. Sonra mezar taşlarına minik oyuklar yapılır ki yağmur yağdığı zaman su dolsun ve kuşlar içebilsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey eskiden daha güzelmiş değilmi, insanların o masumiyeti, naifliği, duyarlılığı.. müsaitseniz annemler bu akşam size gelecek diye yollayıp haber saldığım o güzelim eski günler.. teşekkür ederim

      Sil
  2. Çok şekermiş bundan ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam handancım sana da yaparım seve seve..

      Sil
  3. buldu bile:) sipariş üzerine sokak hayvanları için yapıyorum zaten.

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim Sebahat Hanım. Tebrikler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar