Kuş evi



Zevk sahibi olmak, nelerin hoşumuza gittiğiyle alakalı değil bence. Zevkler araştırılarak edinilebilecek bir deneyim. Tarzımızı deneyimleyerek oluştururuz. Yani bir nevi insanın zevkleri de terbiyeye muhtaç. Deneyimlemeden hiçbir şey olmadığı gibi, kendimizi keşfetme şansıda bulamayız. Bu sebeple, canın ne istiyorsa cesurca harekete geçmelisin. Ancak o zaman parmak izin gibi kendi zevkine sahip olabilirsin.

Bir kuş evi daha hayvansever ailesine ulaştı:)

Çatısını beyaz, alt kısımları kırmızıya boyadığım kuş evinde ağaç figürü ve çimenler el çizimi, kuşlar ve çiçekler ise hamur kabartma. Çatısında A4 çıktısını aldığım çatı görünümlü resmi dekupaj tekniği ile yapıştırdım. Yan çit ve çiçekler ise yine dekupaj tekniği.
Sonrasında hafif bir eskitme uygulayarak, kırmızının çiğ görünümünü kapatmış oldum. Dış mekan kullanımına uygun olması açısından sıkı bir vernik gerekiyor.





















Hera ve ben size iyi günler dileriz..

Yorumlar

  1. Elinize sağlık, harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl da güzel olmuş öyle maşallaaahhh :)

    YanıtlaSil
  3. Que preciosa casita de pájaro!!!! besos

    YanıtlaSil
  4. Yaa bayıldım... Böyle ağaçlara dekore edilmesi gözüme çok hoş geliyor. Yapmış olduğunuz kuş evi de ağaca çok yakışmış, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. evet ağaç üzerinde duruşlarına bende bayılıyorum..

      Sil
  5. Çok güzel,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Felsefe ve iyi kalbe eslik eden zevkli eller ve zeka
    Nefis bişi :-)

    YanıtlaSil
  7. Que tengas un buen comienzo y mes de septiembre.

    YanıtlaSil
  8. Öyle güzel ki, kuş olasım geldi :)

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş ellerinize sağlık. Ben de bu gibi işlerle uğraşmaya bayılıyorum.
    Zevkler konusundaki fikirlerinize de katılıyorum. Parmak izi gibi kişiye özel bu mesele. Aldım bloğu takibe;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin yaptıklarınızı merak ettim. İlk fırsatta bloğunuzu ziyaret edeceğim..
      Teşekkürler,
      Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar