Sokak hayvanları yararına


Burada yapmış olduğum el emeği ürünleri sizlerle paylaştığım blog serüvenime bundan böyle sokak hayvanları için de birşeyler yaparak sürdürmeye karar verdim.

Maalesef, ülkemizde barınak sayısının ve bu barınakların imkân ve kapasitelerinin azlığı gibi sebeplerle bu tür hizmetlerin yetersiz kaldığını düşündüğümden, benimde bir katkım olsun istedim.
En azından temel ihtiyaçları olan barınma ve beslenme ihtiyaçlarına yardımcı olabilsek bile bu onlar için çok büyük bir adım olur.
Yapacağınız her yardım önce güzel yüreğiniz sonra da imkanlarınız ile alakalıdır ama gördüğünüz gibi en basitinden en meşakkatlisine her şey onlara fayda sağlayacaktır. 
Üç kuruşla ne olur demeyin damlaya damlaya göl olur.

Hayat onlarla güzel ve iyi ki varlar.


















Hazır yeni yıl yaklaşmışken temaya uygun bir ürünle başlamak istedim:)
Bu ahşap çam ağacı 25 TL.
İlgilenenler bana e-mail adresimden ulaşabilir.

Unutmadan, sokak hayvanlarına yardım hatlarını aramak ve sokak hayvanları için nakil aracı göndermelerini istemek sadece üç tuş “153”.

Sevgiler,

Yorumlar

  1. Çok güzel bir projeye başlamışsınız, yolu açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah..
      O masum canlılara faydam dokunabilirse ne mutlu bana..

      Sil
  2. Bonita decoración navideña!!! FELIZ NAVIDAD!!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar