Ruhumun giyip kuşandığı ay Aralık

Ruhumun giyip kuşandığı aydır bu ay benim. İşte bu yüzdendir kırmızılarla aşk yaşamam. Yılın son günleri 2019'a doğru adım adım ilerlerken, ışıl ışıl bir heyecan, her şeyin daha iyi olacağına dair bir umut kaplar içimi. 2019'u beklerken alalım hayallerimizi önümüze en güzel günleri yaşayacağımıza dair umut edelim..

Bu zevkle boyayıp kırmızılarla allayıp pulladığım tepside vesile olsun sevincimize.. 
Çok sevdiğim bir arkadaşıma hediye ederek mutlu edip, mutlu oldum.
Mutluluğu paylaşarak yaşamak en güzeli,
yıl bitmeden, sizde sevdiklerinizi mutlu edin ve eğer yeni yılda "yapılacaklar listeniz" varsa ertelemeyin..






 






 
















 


Müjdeli haftalar hepimize..

Yorumlar

  1. En değerli hediye bu olmalı Sebuşum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sebuşum, yaydığın güzel enerjiye, kırmızı tepsine, sıcacık evine binlerce teşekkür!
    Bu sene çam süslemem, yılbaşı kutlayamam diyordum ama "anacığım, benim tatlı, canımın içi pamuğum" olsaydı derdi ki, "hadi at bir kahkaha da duyayım":(
    Her sıkıntılı zamanlarımda anacığımın bu sözü ile hayata sarılmaya devam. Yayılsın peri tozları her yere.

    YanıtlaSil
  3. Kışın en sıcacık zamanı :)

    Arkadaşın güle güle kullansın tepsisini :)

    YanıtlaSil
  4. Qué bonitos detalles navideños, un rinconcito muy acogedor, y las galletas con un aspecto delicioso!
    Besos

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok severim Aralık ayını...Umut ayıdır Aralık ayı...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar