Tamda Ekim ayına yaraşır bir renk olan gri ile Doğa kızın odasında yapılan değişimler.


Tamda Ekim ayına yaraşır bir renk olan gri ile Doğa kızın odasında yapılan değişimler. Ekim ayı göğe gri renk tülünü çeker ve işte sonbahar geldi dedirtir değilmi..
Daha önce Doğanın sarılı grili oda takımının parçaları olan yatak başı ve çalışma masasını tabi ki atmayacaktım.. Masa ve yatak başını krem renge boyadım. Hele o başucu sehpası olarak boyadığım komodin yokmu öyle şirin oldu ki tam olarak grili pembeli beyazlı renk cümbüşünün içine "ben bu odanın baştacıyım" der gibi oturdu.. 
Yaratıcılık mücadeleden beslenir. O taşınma telaşı içerisinde vermiş olduğum mücadeleden bu sonuç çıktı işte.. 
Hayat mücadele edenleri severmiş bende onu çok seviyorum:)

Başucu komodinin de nelermi yaptım; Önce krem renge boyadım. Üzerine stencil ve rölyef pasta yardımı ile görünen deseni çalıştım. Kenar kısımlarına ise pirinç dekupaj ve tutkal yardımı ile puantiyeler oluşturdum ve gri eskitme pudrası ile eskittim..
Ve sonuç..
















 



 






 


Değişim güzel şey, tekdüzelikten sıyrılıp tazelenip duruyorsun bir nevi..
Deneyin görün.

Mutlu haftalar,


Yorumlar

  1. Ellerıne sağlık canım, tam Doğacıma uyan asalette ve sadelikte olmuş... Kuzumun seneye üniversite odaları olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım komidine. Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım 👌🏼💓Doğa güle güle kullansın, yeni odasında hep mutlu günleri olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Nilgün teyzesi..
      öpüyoruz sizi.

      Sil
  4. Ellerine saglik Sebusumm harika otesi olmus.

    YanıtlaSil
  5. aaa sehpaya bayıldım, çok değişik olmuş. Ellerine sağlık sebuşcum

    YanıtlaSil
  6. Sehpanız harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım çok güzel olmuş, güle güle kullan Sebuş'cuğum.

    YanıtlaSil
  8. Harika bir oda olmuş.
    Ne kadar zevklisiniz.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş canım .Blogunuzu bügün keşfettim.Biraz geç kalmışım ama telafi ederim.
    Ellerinize sağlık .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sehpa güzel bir fikir. Hem üzerine hem de içine bir şeyler konulabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok kullanışlı bir sehpa teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  11. Ellerinize, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. harika görseller teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Elinize sağlık harika tavsiyeler

    YanıtlaSil
  14. Tabi ki harika olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar