Seramik hamuru ile neler yapılır adlı çalışmam

İçin ne kadar boşsa o kadar iyidir. Çünkü o zaman seni doldurabilmesi için yeni şeylere yer açarsın.
Ben bu sıralar seramik çalışmalarına sardım.
Ne bir kurs, ne bir teknik hiçbir şey bilmeden hemde..
İnsan kafasına koyduğunda gerçekleştirmek için adım  atmalı en nihayetinde:) kimbilir belki kursuna da giderim bir ara..
Seramik hamurunu fırınlamaya ihtiyaç olmayan, hava ile kuruyan cinsten tercih ettim ki; ev fırınları bu iş için uygun değil. Gerçekten  24 saatte kuruyor ve siz sonrasında zımparalayıp istediğiniz boya ile renklendirip hatta üzerine desen çalışması bile yapabiliyorsunuz. 

Ben bir tane küçük tabak, ağaçtan kopardığım bir yaprak yardımı ile yaprak figürlü bir tabak daha yaptım. 
Ve elbetteki sonbahar mevsimine çok yakışan cicimi cici kabaklar yaptım.
Bir saksı yaptım..
Birde şiddetle önerim plastik saksılarınızı sakın atmayın. Onları beyaza boyayarak, peçete dekupaj tutkalı ile istediğiniz peçete desenini üzerinize uygulamanız pekala mümkün:)
Bu siyah beyaz  peçete ve taş figürlü peçete desenini tanımayan yoktur. Plastik çirkin saksıları nasıl da güzelleştirdi hadi hep birlikte bakalım..
Fotoğrafları çekerken Ares prens oğlum da bana biblo görevi yaptı tam oldu.
Maşallah ona..





































Huzur ve sükunet içinde kalın!





Yorumlar

  1. Harika fikirler bunlar Sebahat hanım ;) Nereden bulabilirim bu hamurları Ankara 'da ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAS Seramik ve heykel hamuru diye geçiyor.
      Ben internet üzerinden temin ettim. Sanırım hobi marketlerde bulmak mümkün..
      Çok teşekkür ederim.
      Beğenmenize sevindim..

      Sil
  2. Asilzade gibi poz vermiş :)

    Yine hepsi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle asilzade hazretleri:)
      çok teşekkür ederim handancım..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  4. Tüm resimler harika, ne güzel...Kedicik de öyle...

    YanıtlaSil
  5. ilk önce hemen söyleyeyim fotoğraflarına bayıldımm:) sonra zaten hepsi muhteşem. Ben böyle amatör ruhla yapılan işleri daha çok seviyorum, kurslar işi profesyonelliğe döküyor, büyü bozuluyor gibi geliyor. Ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. ayyyyy her zamanki gibiiii zarif ev ve aileeee :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canımın içi... Ama şu modele de bayıldım doğrusu!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar