Kanvas tablo yapımı



Hayat hava yağmurluyken su birikintisine düşüp üstün başın çamur içinde kaldığında da, en sevdiğin şarkıda kalkıp dans ederken de, soğuk kış günlerinde bir türlü gelmek bilmeyen otobüsü beklerken de, çok sıcak ve güneşli bir günde denize girip buz gibi serinlerken de, özlemini çektiğin bir hayalin gerçekleştiğinde de,  milli piyangodan para çıkmadığında da hep çok güzel.. Aslolan bu hayata bir kere geldiğimiz ve kıymet bilerek her günün bize verilmiş olan bir hediye olduğunu hissederek doyasıya yaşamak..
Ve elbette ki sevdiğin bir işle uğraşırken o mutluluğu hissetmek.

İlk kez kanvas üzerine hamur kabartma çalıştım. Önce siyah renge boyadığım kanvaslara stencıl ve rölyef pasta yardımı ile yazılar kabarttım. Daha sonra bu şirin resimlerle hamur kabartmalar yaptım. Resimde kabartmalar çok belli değil ama katmer katmer kabarmış olan bu çaydanlık ve görseldeki diğer eklentiler çok şirin olduğundan hemen mutfağımda yerini buldu.























 





Kovaladığın şeylere dikkat et seni mutlu ediyorsa tamamdır!

Mutlu haftalar,



Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş eline sağlık Sebuş'cuğum hep söylerim senin mutfağına, evine, bahçene bayılıyorum İstanbul'daydı galiba - aklımda tutamıyorum kusura bakma ne olur- güle güle oturun, kahve mis....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ankara'da yaşıyorum..Çok teşekkür ederim eksik olmayın..
      Sevgiler yolladım..

      Sil
  2. Çok beğendim hatta imrendim , boş duvar sevmeyen biri olarak yapmaya heveslendim ayrıca. Eline sağlık güzel günlerde kullan Sebuşcuğum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün ablacım çok teşekkür ederim..bence denemelisin kanvas çok kolay boyanıyor zaten.. oyalayıcı bir hiçbir tarafı yok..

      Sil
  3. Fotoğraflara bayıldım. Teyzemin eskiden oturduğu evi anımsattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..beğenmenize mutlu oldum..

      Sil
  4. vallahi şapka çıkarıyorum:) önünde saygı ile eğiliyorum azizim:) bu ne beceri, bu ne güzellikler zinciri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım emelim..
      bunları senden duymak ne güzel..

      Sil
  5. Maşallah,mutfak zaten tablo gibi. Güle güle oturun. Tablolar da çok sevimli. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. sebuşum eline ve de zevkine sağlık. sen bir harikasın.
    güzel mutfağına çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın çok teşekkür ederim..
      Sevgilerimle..

      Sil
  7. Çok şekerler :) Gözlerim Hera ve Ares'i aradı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim handancım..
      Bir sonraki post Hera ve Aresli gelsin o zaman..

      Sil
  8. cici aile cici evin dönüşüüüüü :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar