Ahşap suplalarım, mutfağım, dr.oetkerli kekburger ve ekmek yapımlarım


Aklınızda olağanüstü bir konsept varsa, onu uygulamadan peşini bırakmamak lazım. Harekete geçmek yolun yarısıdır zaten. Bugün de kadehimi ahşap suplalarımın şerefine kaldırıyorum. Beyaza boyayarak, üzerine stencil uyguladığım ve siyah eskitme yaptığım suplalarım mutfağıma çok yakışmamış mı:)
Resimleri çekerken bir yandan dr.oetkerin kekburgerini yaptım, bir yandan ekmeğini.. 
İkisi de benden tam puan aldı..



 





 








 



















 


 






 
     



Seviyorsan paylaşmak en güzeli bende sevdim ve paylaştım bile..
Sevip sevip paylaştığınız, üretken bir hafta olsun..
Sevgiyle kalın..


Yorumlar

  1. Çok şık olmuşlar. Bu arada evinize bayıldımmm ;) Allah huzurla oturmayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Allah isteyen herkese nasip etsin..

      Sil
  2. Ekmek mis gibi, ben de yapayım madem hazırmış, Dr. Oetker'in ürünleri iyi oluyor, evin her zamanki gibi şahane, Maşallah, güle güle oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap bence de.. yalnız hamuru biraz yumuşak tutarsan daha güzel olur..
      Çok teşekkür ederim..

      Sil
  3. oooo hemde nasıl yakışmış...canım sebuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, zevkli arkadasim��

    YanıtlaSil
  5. Ne becerikli hatunsun sen, maşallah 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Nilgün ablacım sen böyle düşünüyosan ben mest!
      Sevgiler yolladım..

      Sil
  6. Nerde ki bu ev? Ben de gelsem ;))

    YanıtlaSil
  7. Paylaşımınız için teşekkürler. Naçizane olarak fikrimi beyan etmek isterim. Açık mutfağunızdaki endüstriyel inoks detayları bütün olarak çok beğendim fakat oryantal detaylar biraz karmaşa yaratmış,mekanınızın dengesi bozmuş. Örneğin cupcake'in altında olan kalpli beyaz nihaleler ve duvarda asılı olan havlunun desenleri özenle oluşturduğunuz cazibesini karmaşıklaştırmış. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz ve tavsiyeleriniz benim için değerli teşekkür ederim..
      Dikkate alacağım:)

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar