Uçurtma gibidir umutlar, kiminin ipi kaçar, kimi tellere takılır, kimi gözyüzünde uçmaya devam eder. Benim de umutlarım tellere takılı kaldı bi süre.. Hardalım canım  kedim gideli buralara uğramak gelmedi içimden. Sarı tüylüm melek olalı elim kolum kalkmadı benim.. 3 ay oldu canım gideli ama onu anmadığımız bir gün bile olmadı.. 3 yıllık hayatında bize öyle çok şey kattı ve öyle güzellikler yaşattı ki onu daima güzelliklerle anacağım. Hardalım güzel kedimin kalbimizde bıraktığı sevgiyle evimizde iki cana yer açtık. Eminim o bizi bu bol mırlamaları, çokça havlamalı geçen günlerde yukarılarda bir yerde neşe içinde koştururken izlemekte..
 Beni takip edenler bilirler, postlarımda o mutlaka resimlerimde yer alır, paylaşımlarımda içimize neşe katar, dudaklarımızda bir tebessüme sebep olurdu..Onun melek oluşunu paylaşmasam buralara bir daha hiç gelemeyecektim sanki..  İçim yana yana burada da ona veda etmek varmış..
Güle güle benim melek Hardalım güle güle.. 
Evin yeni üyeleri Hera ve Ares'le tanıştırayım sizleri..
Dilerim sağlıkla çook uzun yıllar bizimle olurlar..
Bir avuç umudumu alıp giderken hayat, geriye bıraktıkların için minettarım..




  


































Bahçemde kendime minik bir hobi bahçesi yarattım. O minicik yere neler neler ekmedim. Marul, havuç, nane, domates, salatalık, biber, çilek, patlıcan v.s. 
Dalından koparıp yemesi efsane!
Sevgiyle kalın..



Yorumlar

  1. Çok üzüldüm Sebuş. Sizinle birlikte kısacık da olsa harika bir hayat yaşamış olması tek teselli.

    Hera ve Ares pek şekerlermiş. Uzuuun zaman sizinle olsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan, hayat bu kadar ömür biçmiş hardalıma..
      Hera ve Ares bu zor günlerimizde ilaç gibi geldiler..

      Sil
  2. Yakışıklı Hardalım, bizim bile içimiz yanıyor aklımıza geldikçe... Ama Hera da Ares de ilaç gibi geldiler, cıvıl cıvıl oldu eviniz bahçeniz, belki Hardal ile onlar kendilerine güzel, sevgi dolu bir yuva buldular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nasıl iyi bir arkadaş, dost canlısı güzel kalpli birisin..
      zor günlerimde derman oldun bana..
      Ne kadar teşekkür etsem az...

      Sil
  3. Üzüntüsü büyük oldu sende de , seni satırlarında da yaşasak bizde de. Gerçekten benim de sık sık aklıma geliyor ve üzüntünü çok iyi anlıyorum.

    Ama sen yine de bi gayret güzelleştirdin hayatı. Kendin için de çocukların için de yeni misafirlerin için de ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim deniz.
      Hayatımda iyi ki varsın, ne şanslıyım..

      Sil
  4. Gidenlerin üzüntüsü kolay geçmiyor. Dilerim yeni konuklar uzun zaman size güzellikler yaşatırlar.Bahçedekilerin tadına da doyum olmaz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zormuş bu acı ve yaşamayan bilemezmiş gerçekten..
      çok teşekkür ederim..

      Sil
  5. Yaşam enerjin daim olsun Sebahatcim nice güzel günlere

    YanıtlaSil
  6. Hayat acıyüzünü gösteriyor vakti gelince ve kaldığı yerden devam ediyor. Hardal çok şanslıymış. Siz de onunla yaşadığınız sevgiyle şanslısınız. İki cana daha yuva olmanuz da takdire değer. Bahçenize bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Ah hardal :( Umarım yeni gelen minikler uzun yıllar sizinle beraber olur.

    YanıtlaSil
  8. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ดูหนัง

    YanıtlaSil
  9. Aaaaahhh! İnanmıyorum Hardal melek mi oldu? :(( Çok üzüldüm Sebuşşş, Allah sabırlar versin, şimdi çok mutludur inşallah gittiği yerde:( biliyorsun epeydir yoktum ve şu an öğrendim..kaç yaşındaydı ki Hardal'cık ben onu daha genç diye hatırlıyorum...niye melek oldu araba filan çarptı deme...:(Hera ve Ares de çok tatlılar Maşallah, kedi köpek nasıl iyi anlaşıyorlar mı? Uzun, sağlılı ömürleri olsun inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim Hardal daha 3 yaşındaydı. Özgürlüğüne çok düşkün olduğu için evlere sığamaz olmuştu. Ben çıkarmadıkça o beni cezalandırdı, gitti yataklara işedi, ne var ne yok devirdi kırdı o uysal kedi gitti başka bir kedi oldu sanki.. site güvenlikli bir site olduğu için dışarı çıkmasına izin verdim. 6-7 ay gitti geldi, özgürce gezdi dolaştı kuşları avladı, kelebekleri kovaladı, ağaçlara tırmandı... taa ki o lanet güne dek. Sitede oturan bir yaratık hırçın sokak köpeklerini site içerisine alana dek:(((

      Sil
    2. Aaaaaaaaa 3 yaşında ayyyy olamazzzzzzzzzz ay şu an çok kötüyüm, hani 18, 19, 20 yaş olur da dersin ömrü o kadardı:((((ben son paylaşımına bilmeden Hardal nerede diye yazmıştım (nisan sonu, mayıs, haziran epeydir blogda yoktum, hatta arkadaşlar bilir evde düştüm filan bir de) o yüzden haberim yoktu:((( of o yaratık dilerim sürüm sürüm sürünsün:((((vah yavrum kaçamadı demek bir ağaca çıkabilseydi keşke ay Sebuş Allah dayanma gücü versin canım...:( melek Hardal'ım benim :( o artık senin koruyucu meleğin oldu buna inanıyorum..:(

      Sil
  10. Bahçesi olan evde oturmak, yeşilliği görüp doğaya yakın olmak ne büyük mutluluk.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar