Ahşap çitten anahtarlık!

Sürekli ahşapları tasarlayıp kurup kurup düzenliyor şu beynim.. Bu defa küçük bir ahşap çiti tasarlayıp anahtarlık yaptım. Üzerine her türlü çalışmayı uyguladım. Hamur kabartma, peçete dekupaj, minik ahşap figürler boyayıp üzerine peçete yapıştırma işte ne varsa bildiğim.. Krem renge boyadığım çitleri eskitme pudrası ile eskitince çok şirin oldu doğrusu..
Bahouse dan aldığım bu askılıkları da üzerine vidalayınca çok işlevsel bir anahtarlık çıktı ortaya!
Şimdi arkadaşıma hediye edip onu sevindirme zamanı:)
 
 
 

 

 
 

 




 

 


 
 
Kişisel zevklerinizi keşfederek kalın!
Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Çok şirin olmuş, üzerinde kelebeklerle, renkleri de muhteşem. Arkadaşın güle güle kullansın, eline sağlık Sebuş'cuğum. :)

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir çalışma olmuş, sadece askılıklar da ahşap ya da ahşap rengi olsaymış tam uyacakmış. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. Que bonito el cuelga llaves con tantas
    Mari posàs.
    Feliz dia
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
  4. Hep diyorum bu yaptığınız işler için farklı bir instagram sayfası gerekli. Yaptığınız her şey çok profesyonel, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş :) Arkadaşınız çok şanslı.

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim ben de elinize sağlık :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar