Ahşap fener



Benim fenerim başka, ben yaptım çünki, o yüzden değeri paha biçilemez.
Ne zamandır aklımdaydı bu güzeller. Boyayıp bitirdiğimde güzelliği ile beni şaşırttı desem yalan değil hani.) Yeni evimde baş köşeye kuruldular bile..
Üzerine yapıştırdığım şu cam parçacıklarını ise ikeadan aldım. Kim ne için kullanır bu cam parçacıklarını bilmem ama ben fenerimin üstüne çok yakıştırdım.
Neyse efenim ben ruh fenerimi buldum, dilerim sizin de olsun..


 

 
 

 

 


 








2018 yılının Ocak ayını yarıladığımız bu soğuk kış günlerinde sağlık, mutluluk ve sevgiyle kalın!


Yorumlar

  1. şahane olmuşlar bayıldım :)!

    YanıtlaSil
  2. Bayıldımmm, çok güzel olmuş.
    Camparçacıkları dediğin şey, inanılmaz yakışmış fenerlere... Benim de boyayasım geldi bir tane :)
    Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.
      Sevgiler,

      Sil
  3. Sebo'cuğum maşallah, nazar değmesin diyorum ev değil sanki dekorasyon mağazası hayranlıkla gezip, görülmeli.:) Eline sağlık:)
    Sana da mutluluklar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ne tatlısın!
      Çok teşekkür ederim canım.
      seboş sebuş farketmez sana da mutlulukların en güzelini yolladım.

      Sil
  4. Sebuş diyecektim Sebo'cuğum demişim...kusura bakma canım..

    YanıtlaSil
  5. Deniz fenerlerinden sonra en sevdiğim fenerler bunlar oldu kesinlikle.
    Sebuş'umun eli değer de kötü olur mu hiç zaten?

    Emeğine sağlık Sebuş'um

    YanıtlaSil
  6. Sebuşum harika olmuş fenerler cam parçacıkları çok iyi fikir.bir sorum var fenerleri ham aldığında sadece ahşap malzeme mı yoksa içerde cam üstünde ahşap çıtalar mı vardı anlayamadım görselden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezemcim fenerin her tarafı ahşap canım. sadece üst kısmına cam parçacıkları yapıştırdım ben.
      çok teşekkür ederim. nerelerdesin?

      Sil
  7. Sebuşum harika olmuş fenerler cam parçacıkları çok iyi fikir.bir sorum var fenerleri ham aldığında sadece ahşap malzeme mı yoksa içerde cam üstünde ahşap çıtalar mı vardı anlayamadım görselden

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Pırıl pırıl parlar şimdi fenerleriniz. Çok değişik bir yorum olmuş bu. Yalnız cam parçacıkları tehlikeli değildir değil mi yoksa yapmazdınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam parçacıkları keskin değiller ele alındığında taş gibi düşünün:)
      çok ama çok teşekkürler..

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar