Şuraya geri dönüşüm için atan kocaman bir kalp bırakalım!


Paslanan galvaniz saksılarınızı sakın atmayın. Cadence beton efekt ürünü ile sizin de hem sağlam hemde beton görünümlü harika bir saksınız olabilir. Önce krem renge boyadığım galvaniz saksılarımı, ponpon sünger yardımı ile iki kat aralarda kurumasını sağlayarak işte bu görünümü verdim. Üzerine stencil yardımı ile yazı ve kelebek figürü yaparak süsledim.
Bu beton efekt ürününü herşeyin üzerine uygulamanız mümkün. İster plastik saksılarınızı güzelleştirin, isterseniz seramik ürünlerde uygulayarak yeni görünümler elde edin.
 





 
 
 

 
 
 

 
 

 





 











Geri dönüşüm yöntemleri geliştirerek kalın!
Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Que bonita decoración, te quedaron preciosos los maceteros!!

    YanıtlaSil
  2. Yine sihirli ellerin dokunmuş ♥

    YanıtlaSil
  3. Sen ne yaparsan güzel yapıyorsun. Güzellik katıyor yaptıkların.

    YanıtlaSil
  4. CHANEL bu saksıyı görürse,yeni kreasyonunu boşa çıkarıp, ev dekorasyonuna başlayacak:)
    ellerine sağlık, bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir fikir geri dönüşümü önemsiyenler için.( benim için) çok da güzel olmuş emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. bakmaya doyamadım. her şey harika :) öpüyorum canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar