Benim mermer efektli tepsim olmasamıydı yani:)

 
Benim mermer efektli tepsim olmasamıydı yani:)
Yapımı 10 dk verdiği mutluluk paha biçilmez. Sizde ham ahşap tepsiyi beyaza boyayıp bu pirinç dekupaj kağıdını yapıştırarak enfes bir tepsiye sahip olabilirsiniz.
Çokta fazla şeye gerek yok mutlu olmak için, bir aile, biraz dost, bir tutam sevgi, bir kaşık huzur, bir çimdik umut, bir fıske kendine ayırdığın özel zamanlar yeter de artar bile..
 
 
 



 





 

 




 


 









 



 
Hayatınızı güzelleştirerek kalın!
Mutlu haftalar..

Yorumlar

  1. Tabiki olsun senin de mermer efektli tepsin :)) Hem de en şahanesinden ♥

    Bu arada mutfağına bayıldım, ferah ferah çok güzel... İnce ince işlemişsin mutfağını güzelliklerle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler:)
      Daha daha iyileri sizlerin olsun inşallah..

      Sil
  2. Tepsine de mutfağına da bayıldım ama gözlerim yakışıklıyı aradı 🐈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün ablacım.
      Yakışıklıyı bu evde bulabilene aşk olsun..
      bahçelerden içeriye girmez oldu:(

      Sil
  3. sebuş tepsiye ayrı, mutfağa ayrı bayıldım...^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizcim çok teşekkür ederim. Daha iyileri senin olsun tatlım.

      Sil
  4. Güle güle kullan Sebuş, senin mutfak dolapların, evinin her köşesi çok güzel. Maşallah diyorum nazar değmesin.:) mutfak dolaplarının markasını/ mağazasını vs. yazabilirsen sevinirim, belki gelecek yaz ben de eğer başka masraf çıkmazsa düşünüyorum - büyük ihtimalle çıkar ya:)))- olsun. Çok zarif ve renkleri çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim fikrin için beğenin için.
      Mutfak dolaplarımı linea decordan yaptırdım. Dilerim istediğin mutfağa biran evvel sende kavuşursun. İstersen çalıştığım bayiiye seni yönlendirebilirim çok zarif ve çok ilgililer.

      Sil
    2. Sağol canım, ben Ankarada'yım biliyorsun ama ilk yorumumda yazdığım gibi başka bir masraf çıkmazsa yazın (haziran'da)ancak düşünebilirim çünkü yazın doğalgaz masrafı olmuyor, elektrik parası da yarı yarıya düşüyor filan rahatlıyorum:)))Allah ömür verirse haziran'da bütçeme göre yine konuşalım.:) Ankara'da da bayileri varsa çok iyi olur:)

      Sil
  5. evini merak ediyordum. çok güzelmiş mutfağın. Tepsi de bi harika çook yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlemcim daha iyileri senin olsun canım.
      Çok teşekkürler..

      Sil
  6. Bonjour,

    Je suis sous le charme de ce joli plateau... Il s'intègre bien dans le style de votre cuisine.

    Gros bisous 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merci pour votre appréciation
      tu es très gentil
      gros bisous

      Sil
  7. Tabi ki olmalıydı :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar