Örgü kırlentlerim:)



Bazen kafamda bir şeyler tasarlarım bir bakarım başkaları yapmış bile:) Bu motiflerden yastık yapalı belki 4-5 yıl olmuştur. O zamanlar bu yastık modelleri bu kadar favori değildi tabi. Sonra ben bu motiflerden ördükçe örmüş, bir kenara koymuşum..  Minik minik ya hemende bitiveriyor, birde şeker gibi renkleri, örmesi de çok eğlenceli tabi.. Bir köşede atıl duran kalp şeklinde bir yastığım vardı evde onu pembe renk kumaşla kaplayıp motifleri üzerine konduruverdim.
Yanında asilmi asil duran yuvarlak yastık nasıl ama? Örmesi nasıl da kolay, bir gecede bitiverdi:)
Denemek isteyenler olursa youtube kanallarında örme şekilleri anlatılıyor. Alın artık iplerinizi elinize başlayın örmeye:)



 


 




 





 



 





 





 





 
 


 



 





Hardal kedim de mutluluğa ortak olmanın karşı konulmaz mutluluğunu yaşıyor olmalı ki, birden bire yastıkların önüne geçip hemen oraya oturuverdi.

Yaşamınızdaki güzellikleri ortaya çıkarmak için size hediye edilmiş yetenekleri ve sezgileri kullanarak kalın!

Mutlu haftalar,



Yorumlar

  1. Örgü en güzel terapi . Tüylü portakala da ver bir tığ başlasın örmeye bakarsın kuş kovalamaktan vazgeçer 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü kesinlikle en güzel terapi Nilgün ablacım çok doğru bir tespit.
      Tüylü portakal tığ değilde yumaklara bayılıyor yahu:) yumak görmesin ne mümkün o yumağı sana versin:)

      Sil
  2. Ay aynısı bana da oluyor Sebuş, bişeyi planlıyorum ya da yapıyorum bazen sonra bakıyorum başkaları da çok benzerini yapmış. eskiden daha özgündük fazla fazla yoktu bu paylaşımlar , şimdi dayanamayıp kim ne yapmış diye bakarken özgünlüğümüz kayboluyor mutlaka etkileşim oluyor doğrusu bunu pek sevmiyorum. ancak senin yastık başlı başına harika olmuş iyi ki bu şekilde tasrlamışsın. farklı ve zevkli. elleirne sağlık canım. gri olan da şahane ve tabi Hardal da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa sana da oluyor öyle, aa bu benim projemdi oluyorum zaman zaman bende:)
      Bu özgünlüğün azalma sebebi sanırım sosyal ağların ve bu ağlarda yapılan paylaşımların payı büyük.
      Her şeyin çok çabuk tüketiliyor olduğu bu günlerde, göz göre göre o şeyden soğumamız da an meselesi olabiliyor maalesef.
      beğenmene sevindim özlemcim, çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. harika yastıklar emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Severim örmeyi, bu ara hiç vakit yok ama hep ortada yün sepetim. Yarım kalan bir iki işimde var halbu ki. Bir el atsam iyi olacak, akşam eve gidince, pestilim çıkıyor ve hemen uykum geliyor. haftasonuna da bir sürü iş birikiyor. Bu ara örgü işlerinden izinliyim anlayacağın:) çok güzel olmuş bu kırlent!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirim sevdiğini emelim, senin elinden çıkan çıtı pıtı şeyleri de çok severim üstelik.
      Akşam eve gidince terapi niyetine al eline bence:)
      Öperim.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş güle güle kullanın. Ben arka planda görünen panoyu da çok beğendim ve de güzel minnoşu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, o tablo bana ait, detayları görmek istersen paylaşımda bulunmuştum:)
      minnoş evimin minik aslanı o:)

      Sil
    2. Epeyce geriye dönerek tabloyu paylaştığın postu bulmaya çalıştım ama ulaşamadım. Ama farklı postlarda görünüyordu. Epeyce görebildim yine de. ellerine sağlık:)

      Sil
  6. Çok güzel olmuşlar gercekten.Güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) mutlu oldum.
      Sevgiler,

      Sil
  7. İnsan marifetli olunca bi başka oluyor tabi:) Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım.çok ama çok teşekkür ederim..
      Sevgiler yolladım.

      Sil
  8. Tablo gibi kadından tablo gibi bir ev.
    Eline bir kahve alıp seyredesi geliyor insanın
    Ya da az becerikli olsa oraya gelip kahveyi senle içesi geliyor insanın

    Sevgiler(özlemle)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar