Evden kumbara yaptım:)

Benim ilk kumbaram İşbankasının hani şu gümüş rengi demir kumbaraları vardı ya ondandı ve öyle güzel bir anısı vardı ki bende çocuklarım büyürken ilk işim gidip işbankasında bir kumbara hesabı açtırıp, bu kumbaralardan almak oldu.. Evet hala var o demir kumbaralardan:) Kumbara kavram olarak kaybolmadı belki ama yok denecek kadar da azaldı maalesef. Damlaya damlaya göl olur diye büyüyen bir kuşak insanı olarak, lütfen çocuklarımıza bu değeri aşılamayı ihmal etmeyelim.
Bu bakımdan, bir arkadaşımın 1 yaşındaki kızı için yapmış olduğum bu kumbara çokta anlamlı olmamış mı! Bu kumbarayı yaparken birçok anılarda sandıktan çıkarak bana göz kırptı..


 


 









 


 








Sevgiyle kalın!
Üretmeden duramayanlar klubünden mutlu haftalar dilerim.

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, bu arada kesinlikle size katılıyorum. Çocuklara tutumlu olma alışkanlığı mutlaka aşılanmalı.

    YanıtlaSil
  2. sen var ya seen elinin değdiği herşey canlanıyor , yine harika olmuş :) yeni yaşı kutlu olsun Defne hanımın ;)

    YanıtlaSil
  3. bende de var o kumbaradan. Antika:)
    Çok güsssel, marifetli arkadaşım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. fikir ayrı güzel...kumbara apayrı güzel...
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Bu şanslı Defne benim Defne'm mi acabaaaaa
    Çot şahane olmuş senin elinin değdiği her şeyin olduğu gibi

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sebuşum çok güzel olmuş..Ellerine sağlık...Geçen sene o bahsettin iş bankası kumbarasından Eylül'e aldık..Yıl sonunda 500 TL biriktirmişti...18 yaşında dünyaya keşfe çıkacak mış benim kız biriktirdikleriyle...:)) Hayaller büyük :)) Sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
  7. Çok severim ben de kumbaraları.Kızlar küçükken çeşit çeşit alırdım , yapardık da. Hatırlatman çok iyi oldu Sebuş özendim yapayım yine . Defne nin ki ise muhteşem olmuş. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar