Öylesine bir pazartesi, arkasında harika bir hafta saklıyor olsun..


Yeşilliklerin giderek yok olduğu, herşeyin hormonla önümüze sunulduğu son yıllarda hepimiz bahçe arar olduk değil mi.. kah minicik balkonlarımızda domatesimizi, biberimizi kendimiz diker olduk, kah yeşili görünce sevinçten uçtuk.. o ektiğimiz domatesler biberler meyvesini verince de masum köylü modunda hayran hayran bakakaldık.. Hani demiştim ya tatile boyalarımla gittim diye, işte bu şirin kutuyu da tatilde bitirdim. Hazır yeşili bol bu şahane bahçeyi de bulmuşken kare kare fotoğrafladım.. Nasıl da doğa ile uyumlu bir kutu olmuş değil mi..Bu arada bu sabah sonbahar serinliğini, kokusunu hissettim ben buralarda.. yaz bitmek üzere ama ben yaza doyamadım da:)
































Öylesine bir pazartesi, arkasında harika bir hafta saklıyor olsun..

Sevgiyle Kalın..

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Una cajita muy bonita!!!
    Besos!!!

    YanıtlaSil
  3. Kutular, çekmeceler bana hep gizemli gelmiştir. İçine konan malzemeye göre değer kazanır, anlam yüklenir. İçine kurutulmuş çiçek de konur, dekoratif taşlar da, eski mektuplar da...
    Elinize sağlık, emek vermişsiniz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bizde evde saksıda fesleğen ve nane yetiştirmeye çalışıyoruz :) Bu arada kutu şahane olmuş.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Objelere kişilik katıyorsun ne tatlısın Sebuş.

    YanıtlaSil
  6. Harika bir kutu olmuş :) Eh,Sebuş'un eli değer de harika olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  7. ayyyy huzur ferah fotolaaar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar