Marin esintiler ve tepsi

Hiç iyi gelmez mi deniz havası!
Evet tatile boyalarımla gittiğim doğrudur:)
Öyle iyi geldi ki, denize karşı en sevdiğim aktiviteyle meşgul olmak, ruhum dinlendi resmen..
Çokta ihtiyacım vardı, fazlasıyla kendi dünyamla ilgilenmeye, elim yüzüm boya içinde kalmaya, şu biraz kuruyana kadar ben bi koşu denize girip geleyimden öte dertlenmemeye, yaptım ve oldu!
Yaptığımız şeyle ilgili, hayatla ilgili iyi düşünceler insana güç verir ya, işte bu gücü buraya taşımak, burada sizlerle paylaşmakta bir o kadar neşe veriyor bana..
Resimleri kıyamadım elemeye, biraz da o deniz havası size iyi gelsin diye..





































































Tepsinin içine dekupaj uyguladım, eskitmek için ne kullandığımı duyunca şaşacaksın:) giderken eskitme boyalarımı yanıma almayı unuttuğum için ne yapsam ne yapsam diye düşünürken dinggggg bi şimşek çaktı beynimde:) gazete parçasının mint yeşil boyalı resimli bir kısmını aldım krem renge boyadığım tepsinin kenarlarına sürttüm. Al sana eskitme:) vallahi işe yaradı, nasılda kolay oldu bu tepsiyi eskitmek..bence denemelisin..

Her günü ayrı bir hayat sanarak, anın tadına vardığınız günlerde kalın! 
Mutlu haftalar..








Yorumlar

  1. yine güzellikler:)))
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,
      benden de sevgiler.

      Sil
  2. Eline sağlık canım, pek şirince! Ve deniz... Huzur dolu ❤

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Uygulamalar, yerleştirme çok güzel. Karpuz çok çekici. Özellikle denizin rengi harika.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha karpuz dimi kalp kalp kalp:)
      deniz ise dediğin gibi harika, gerçekten bozburun da deniz bir başka güzel..
      benden de kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  5. Fotoğraflardan inanılmaz güzel enerji yayılıyor. Kalpli karpuza da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim o pozitif enerjiyi yansıtabiliyorsam ne mutlu bana gamzecim,
      karpuz kalp kalp kalp:)
      sevgiler yolladım.

      Sil
  6. Ellerine saglik harika olmus yine ;)

    YanıtlaSil
  7. Gazete kağıdı güzel bir fikir, tepsi resimler harika güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      gazete kağıdı ile eskitme işi o anda spontane gelişti:)) ama işe de yaradı hani:)

      Sil
  8. gazeteyle eskitme yöntemine bayildim, harikasin sen. tepsi de öyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehancım o anda tamamen spontane gelişti gazete kağıdı ile eskitme iş,:) yokluktan yani ahaha,
      çok teşekkürler canım.

      Sil
  9. oooo bende olsam fotoğraf çekmelere doyamazdım. ellerine sağlık çok güzel olmuş, tepsi ayrı fotoğraflar ayrı güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama bu manzara karşısında fotoğraf çekmek bir başka keyifti gerçekten..
      çok teşekkür eder öperim.

      Sil
  10. Tepsiye bayıldım eline sağlık bu tür boya işleri insana terapi gibi geliyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne terapi:) tatilde bile yanımda götürdüm boyalarımı o derece yani:)
      sevgiler.

      Sil
  11. Sebusum harika olmuş,ne güzel etmiş de goturmussun malzemeni, terapi diye buna denir, azim diye buna denir. Kiskandim seni :))♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımıniçi kıskanma sende bir dahaki sefere götür sahiden en güzel terapi..
      çok teşekkür eder öperim.

      Sil
  12. Boyalarla tatile gitmek ha çılgınsın : ) Sonuca bakılırsa iyi bir terapi olmuş Sebuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha çılgın bediş eşittir ben:)
      vallahi iyi geldi,
      öptüm seni

      Sil
  13. Sebuş'cuğum karpuzu bile kalp şeklinde kesmişsin harikasın!:) tepsi çok güzel olmuş, eline sağlık. Manzara ise şahane.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, öptüm bücürük ve seni.

      Sil
  14. Sebuş'cuğum karpuzu bile kalp şeklinde kesmişsin harikasın!:) tepsi çok güzel olmuş, eline sağlık. Manzara ise şahane.:)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Ne güzel bir bloğ bundan böyle sık uğrarım ben buraya,tam benlik renk ve orjinallik tepsiye de-fotoğraflara da bayıldım ellerinize sağlık.
    Manzara nefis sefanız bol olsun arkadaş...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz!
      çok teşekkür ederim, her zaman beklerim.
      sevgiler,

      Sil
  16. Tepsi ayrı güzel,fotoğraflar ayrı güzel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar