Ahşap bank havluluk ve boyama serüvenim:)



Ahşap boyamaya evde çocuklarla yapılacak bir faaliyet maksadıyla başladım..
Etkinlik diye başladığım bu boyama işleri, sonrasında bende hobiye dönüştü.. bi süre sonra kızlar sıkıldı ama ben hiç bıkmadımJ Ayran gönüllü olmama rağmen boyamaktan sıkılmadımJ
İnternetten araştırmalar yaptım, teknikleri öğrendim, çok kısa süreliğine de Ece Aymer kurslarına katıldım.. hem çalışma hayatı, hem ev hem çocuklar olunca kursa daha fazla devam edemedim ama evde boyama işlerine hep devam ettim..
İnsanın hayatta bir hobisi olmalı, kendini mutlu eden bir uğraşı olmalı diyenlerdenim!
Kesinlikle üretmeyi seviyorum, üretmediğim zamanlar da mutsuz oluyorum.. Basit veya karmaşık herhangi bir şey üretmek beni mutlu ediyor.. Hiçbir şey bulamazsam değişik pasta tarifleri deniyorum.. Üretmek derken  sadece sanat yapmak veya ortaya bir şeyler çıkarmak anlaşılmasın.. Sokakta bir kedi gördüğünüzde, onun başını okşamak, bir kap yemek veya su vermek, onların o mutluluk mırıltılarını duymakta bir nevi üretmek değilmidir. Bana soruyorlar; o kadar işin gücün arasında bunlara nasıl vakit buluyorsun? İnsan severek yaptığı bir iş için vakit yaratıyor.. hafifleme duygusu gibi bir şey bu.. İnsan sevdiği birşeyi yaptığında, mutlu oluyorsa o sizi motive de ediyor.. bir nevi günün yorgunluğunu geride bırakma terapisi gibi bir şey yani..

Neyse efendim sadede gelelimJ  bu ahşap bank havluluğu neredeyse yazın başlarında almıştım.. Bugüne kısmet oldu boyayıp kullanması..
Beyaza boyayarak, birkaç yerine peçete dekupaj yaptım. Üzerindeki o minyatürlerin kimini evde çocukların oyuncakları içinde eşelenerek:) kimini de şıkdüğme’den temin ederek kullandım.. Mesela o pencere ile minik saat kızların oyuncaklarının arasından bulduğum parçalarJ pembe olan pencere demirlerini, paslanmış görüntüsü vererek eskittim. fosfor yeşili olan saati de...eski eski diğer objelerle bankın üzerinde uyum içinde oldular:) 




















Tüy yumağım Hardalım ballım ile kapanış yapayım..
Mutlulukla geçsin haftanız..
Sevgiyle kalın..

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş...
    Ece Aymer'e bi boşluk bulsam bende gitmeyi çok istiyorum... Ama çok zor :)
    Minik objelerin hepsine ayrı ayrı bayıldım :) Nasıl da güzel yapmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) beğenilmesi de ayrıca mutlu ediyor beni..
      ahşap boyama için oldukça fazla kurs seçeneği var ama Ece Aymer bunların içinde farklı tabi..
      objelere farklı bir bakış ve farklı bir yorum getiriyor.. fırsatını bulursanız kısa süreliğine de olsa kursuna gidin derim..
      çok sevgiler,

      Sil
  2. Hobiler konusunda kesinlikle aynı düşünüyoruz, insanın her meşguliyeti kendine yaptığı yatırımdır diye düşünüyorum.
    ve ve yine muhteşem bir iş çıkarmışsın. özendikçe özeniyorum bu işlere :)) ellerine emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel söylemişsin insan kendine yatırım yapmalı değil mi!
      beğenmene sevindim..
      çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  3. Hatun kişi sen öyle becerikli yetenekli metenekli diye tanımlanamazsın valla
    Sen direkt sanatkarsın!

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canımın içi!!! Haftamız sayende süper başlayacak, o minik detaylara ba yıl dım!!! En sondaki tüy yumağına ve kızlara sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim.. çok teşekkür ederim beğenmene sevindim..
      tüy yumağımdan bi tane de en kısa sürede sana nasip olsun diyeceğim:)
      öperim.

      Sil
  5. Çok seviyorum böyle minyatür ev görüntülerini. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler handan, bu minyatürleri sevmemiz! yaşımız çocuk sanırım ondan:)

      Sil
  6. Yine harika olmuş, emeğinize sağlık.Bu arada Hardal'a da bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gamze, Hardal dimi hayta sevdirmiyor da kendini:)

      Sil
  7. Çok ama çok şirin olmuş, eline sağlık, mavi mutfak önlüğü de çok hoşuma gitti üzerinde coffee yazan, Hardal'ı öptüm kocaman:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim..
      o mutfak bezini tchibo dan almıştım:)
      bizde seni öpüyoruz..

      Sil
  8. Hobilerle ilgili kesinlikle aynı şeyleri düşünüyorum. Bu uğurda harcadığım para da hiç gözüme batmıyor. Eleştirenlere de "psikologlara vereceğime kendi terapimi kendim yapıyorum" diye cevap veriyorum. İnsan yaparken de sonra seyrederken de zevk alıyor yaptıklarından. Havluluk da ne güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı pencereden bakabilmek ne hoş:)
      beğenmene çok sevindim..
      sevgiler kucak dolusu..

      Sil
  9. sebuş,
    hayatın ne de zor olduğunu öğrenenler gülümsemenin yolunu bulanlardır bence:) ne safça bi tanım hafiflemek:) bayıldım,ben de senin yaptıklarını izleyince hafifliyorum,bayıldım havluluğa,hatta iç sesim keşke benim olsa!dedi,o kadar yani:)
    sevgiler tatlı kadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dile getirmişsin "gülümsemenin yolunu bulmak" keşke herkes bu uğurda birşeyler yapsa yapabilse.. dünya ne güzel olurdu..
      yorumunla mest ettin beni.. bu yaşattığın şahane duygu için çok mersi..
      bende sana kucak dolusu sevgiler yolladım. birde doğum günü öpücüğü:)

      Sil
  10. Bayıldım, harika görünüyor, hobiler iyidir insanı bunalımlardan uzak tutar, en iyisini yapıyorsun ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) beğenmene sevindim..
      sevgiler kucak dolusu..

      Sil
  11. Harika olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Bildiğin sanat eseri bence bu!

    Üretmek gibisi var mı... Ah en güzeli, cidden yenileniyor insan.
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ersin çok teşekkür ederim!
      bu hobilerin beni hafifletmesi, terapi gibi gelmesi bir yana bu güzel yorumlar da ayrıca mest ediyor bilesin..
      sevgiler yolladım.

      Sil
  13. Hardaaaal nasıl gidiyor yavrum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardal süper ablası:) son sürat yaramazlıklara devam ediyor hayta.

      Sil
  14. Dokunmak tam sana göre bir kelime . Dokunduğun herşey muhteşem oluyor . Ben bu ara tembelleşenlerdenim, öylece pc başında beklemedeyim :) Eline sağlık canım. Güle güle kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne tatlısın! bu güzel yorum için çok teşekkür ederim..
      hadi tembelliği atalım üzerimizden.. bak yeni yıl da geliyor! kırmızı kırmızı aklım karışıyor benim:)

      Sil
  15. Harika olmuş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  16. Üretmek ve hobi edinmek konusunda sana tamamen katılıyorum ben de kendimi kaybedip yeniden buluyorum bir hobi işiyle uğraşırken.Bank havluluğa ba-yıl-dım o çocuklardan araklanan parçalarla birlikte masal evi gibi olmuş gözlerim şenlendi vallahi.ellerine sağlık bol hobili günler canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı duygularla karşılıklı birşeyler paylaşıyor olmakta bunun en güzel hediyesi değil mi ezemcim..
      çok teşekkür ederim..
      senin zaten minyatür şeyleri sevdiğini bildiğimden, bunu da beğeneceğine emindim:)
      öperim..

      Sil
  17. Çoook beğendim ben harika olmuş. Ahşap kursu benim de çok gitmek istediğim bir kurs. Ama ayy bunun yanında daha pek çok şey yapmak istiyorum. Hobi edinmek gerçekten çok gerekli, ruh sağlığı açısından:) Ben de bir şeyler yapmadan durunca resmen deliriyorum. Havluluk gerçekten çok tatlı. O minik minyatürler de ayrıca güzel. Şık düğmeyi biliyorum ya harika bir yer orası, gidince çıkası gelmiyor insanın. İyi ki yapmışsın bu işi, bayıldım ben ellerine sağlık. Pofidik pamuk şeker bal hardalı da öperim yumuk yumuk patilerinden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tuğbacım.. ne çok şey var yapmak istediğimiz değil mi.. bence en çok istediğinden başlayabilirsin..sende meraklısın boyama işlerine kimbilir neler neler yaparsın..şık düğmeyi biliyorsun demek! bende kendimi kaybediyorum orada:)
      ballı hardalı akşam eve gidince senin için öperim..
      çok sevgiler,

      Sil
  18. Şa-ha-ne olmuş,bayıldım,elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  20. Bende geçen gün şık düğmedeydim oraya gidince kendimi kaybediyorum keşke birgün karşılaşsak o gülen yüzünü bir görsem:) havluluk çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar