Bloğum 1 Yaşında

Bloğum 1 Yaşında!
Blog macerama başlayalı bugün tam 1 yıl oldu.. Bu bir yıl içinde, denediğim tarifler, eskilere yeni hayatlar adı altında yenilemeler ve çokça da boyama yayınları olarak toplam 95 post paylaşmışım.. yani evlilik, 2 çocuk, iş hayatı, günlük koşuşturmaların arasında blog içinde çalışmışım..

Bu paylaşımlara gelen yorumlar beni öyle mutlu ediyor ki blog yazan arkadaşlarım bunu çok iyi bilir, bu heyecanın tarifi zor.. birde paylaşımlar karşılıklı olunca blog yazmak daha bir keyifli hale geliyor, insanı çok mutlu ediyor..

Bu maceramda beni yalnız bırakmadığınız için hepinize çok ama çok teşekkürler..
Sebuş'un işler güçler daha çok küçük henüz 1 yaşında olmasına rağmen bir sürü güzel insanlar tanıdım, bu vesile ile nice güzel dostluklar edindim.. "hayat paylaşınca güzel" evet! iyi ki buradayım ve iyi ki varsınız..


 

 






 
 



Nice güzel yıllarda en güzel mutlulukları, en güzel paylaşımları ve en sıcak dostlukları paylaşmak dileğiyle...

Sevgiyle ve keyifle kalın! 


Yorumlar

  1. daha nice güzel yıllar olsun, blogun ve arkadaşlarınla nice güzel seneler geçir prenses Sebuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok ama çok teşekkür ederim.. iyi ki gelmişim iyi ki sizin gibi güzel insanlar tanımışım..

      Sil
  2. İnşallah daha nice paylaşımlar yaparsın bu başarılı blogtan! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler patrizia:) hep birlikte güzel paylaşımlara mutlululuk ve sevgiyle..

      Sil
  3. daha nice güzel yılları olsun blogunuzun, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)
      kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  4. Benimde birdaha ki ay 1 yılım dolacak blogda ve iyiki açmışım diyorum :) umarım daha uzunn yıllar yazarız tekrar hayırlıs olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Gülşah bende aynen böyle düşünüyorum.. paylaştıkça çoğalalım..
      sevgilerimle,

      Sil
  5. hayırlı olsun nice yıllara, nice güzel paylaşımlara inşaAllah :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bloğunuzu severek takip ediyorum, nice güzel yıllara, nice güzel yayınlara...:) 1 hafta sonra benim bloğumunda 3. yılı dolmuş olacak, burçtaş bloglar:)) Bloglar insanlara çok farklı bakış açıları kazandırıyor, insanları gözlemleme tanıma açısından, çok önemli. Mikrokosmos diyorum ben bloglara:) Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burçtaç bloglar söylemini sevdim:) evet değişik bakış açıları sunması ve güzel insanlar tanımamıza vesile olması açısından çookk faydalı..
      minimini mikrokosmostan sevgilerimle:)

      Sil
  7. Felicidades por tu aniversario.
    Tienes un blog estupendo.
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muchas gracias decosur66:)
      besos de las dos..

      Sil
  8. nice blog yaşlarına nice takipçilere diyelim o zaman kutlu olsun :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)
      kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  9. Nice nice hep beraber güzel ve uzun yıllara Sebuş :)))) pastan ve mumuna bayıldım bloğun gibi süslü püslü sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sertaçcım:)
      pastamı da kendim yaptım bana özel:))
      öperim.

      Sil
  10. Daha nice nice güzel postlarına! Öpüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım aliyem, sevgilerimle,

      Sil
  11. Nice yıllara sağlıkla, mutlulukla ve hep birlikte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kadriye:)
      sevgilerimle,

      Sil
  12. nice güzel postlara olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok teşekkür ederim..
      sevgiler,

      Sil
  13. Elindeki muffin kadar şeker görünüyorsun Sebuş bayıldım fotoğraflarına bizde seni iyiki tanımışız nice nice yılları olsun blogunun sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utanmış yüz ikonu:) çok teşekkür ederim meltemcim..
      kucak dolusu sevgiler benden de sana..

      Sil
  14. Mutlu yillaaaaar Sebusum,sanki yıllardır tanıyorum seni,iyi ki de tanımışim. Nice güzel yılların olur inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygular çoğu zaman karşılıklı hissedilirmiş bahar kesinlikle aynen öyle:)
      çok teşekkür ederim..
      kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  15. Nice yaşlar bloguna . Güzel paylaşımlarının daha çok olması dileğiyle. Fotoğrafların enfes çıkmış. Blogunun enerjisini o tatlı gülümsemelerinden aldığı şimdi daha da belli. .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum bu böyle:) çok teşekkürler,
      sevgilerimle,

      Sil
  16. daha nice yıllara olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah nesrin çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  17. Bloglu nice yıllar, bol yazılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin gamze:) hep birlikte nice güzel paylaşımlara..
      sevgilerimle,

      Sil
  18. sebuş,sen ne kadar güzel bir kadınsın maşallah:)
    bloğuna bayılıyorum,sana da:))
    nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utanmış yüz ikonu olsa da koysam havva:) güzel bakan güzel görürmüş..
      çok teşekkür ederim..
      hep birlikte nice yıllara..

      Sil
  19. Nice renkli yayınlarla dolu yıllara Sebuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok çok teşekkürler:)

      Sil
  20. nice hobi dolu yıllara paylaşımlara becerikli arkadaşım iyi ki varsın iyi ki tanıdım seni o tatlı tatlı gülümsediğin karelere de bayıldım çok güzelsin maaşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ezemcim hep birlikte nice güzel paylaşımlara..
      bende senin gibi tatlı, zarif, marifetli bir anneyi iyi ki tanıdım..
      kucak dolusu sevgiler benden de sana..

      Sil
  21. Daha nice nice yıllara o halde:)
    Bu arada fotoğraflara bayıldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep birlikte nice güzel paylaşımlara:)
      çok çok teşekkürler,

      Sil
  22. Sebuşum Allah özene bezene yaratmış dedikleri sen olmalısın....Maşallah ne kadar güzelsin....Birde 2 çocuk annesi ve en büyüğü 8. sınıf...Şaka gibi..:))).10 parmağında da on marifet....Seni alan yaşamış yani :) Ayrıca nice mutlu paylaşımlara...iyi ki tanımışım seni...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz utandırdın beni:) çok teşekkürler bu güzel sözlerin için..
      benden de kocaman sevgiler,

      Sil
  23. Ne güzelsin Sebuş ! Hep bizimle ol nice nice yıllar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün:) inşallah nice yıllara olsun hep beraber..

      Sil
  24. iyiki varsın nice yıllara gülüşü güzel yüreği güzel blog arkadaşım SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sevgili elif ne tatlısın! çok teşekkürler kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  25. Oy, pastasını, mumunu sevsinler:-) Nice yazılara, nice yıllara:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pastamı da kendim yaptım mumu da ben üfledim handan haha:)
      çok teşekkürler,

      Sil
  26. Nice bol paylaşımlı yıllar diliyorum, blogunun doğum günü kutlu olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. ayy maşallah maşallah bloguna da sana daaaaa fotolar da sölediklerin de çok şirin. hiç gitme ama kaybolma taam mııı :) bu yazını bloguma koyayım da herkes gülümsesin kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep sen varya sen nasıl güzel süprizler yapıyorsun bana ince düşünceli blogcanım benim:)
      kocaman öperim..

      Sil
  28. Daha uzun yıllar paylaşımlarınız olsun.
    Çok zarif ve güzel bir hanısınız.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gezgin kova:)
      hep birlikte nice yıllara..
      sevgilerimle,

      Sil
  29. Nice bol yayinli yillara severek takip ediyorum:))yeni paylasimlarinizi bekliyoruz
    ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gökkuşağı ne mutlu bana..
      sevgiler,

      Sil
  30. Nice mutlu yillara sebuş.En az blogu kadar kendisi de güzel olan becerikli annenin anneler günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler aylinlimola ne tatlısın çok tatlısın:)
      öperim..

      Sil
  31. Nice mutlu, bol paylaşımlı yıllara, sağlık ve mutluluk içinde:)

    YanıtlaSil
  32. son yazıma baksana amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım mest oldum çok mutlu oldum sevgili deep..
      sevgi dolu yüreğine sağlık..
      öperim.

      Sil
  33. Merhaba, mutlu yıllar, deeptone den geldim, takibindeyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin:) en yakın zamanda gelirim..
      sevgiler,

      Sil
  34. Nice güzel paylaşımlara... Blogunun 1.yaşında tanıdık Deep sayesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin dilek:) nice güzel yıllara güzel paylaşımlara...
      çok teşekkürler,
      sevgiler,

      Sil
  35. Bir yılın bitmesine 2 gün kala siz dünyaya gelmişsiniz. Ve bir bahar ayında bloğunuz bir yaşına giriyor. Ne güzel, baharda ve kışın iki ayrı kutlama... Bir yıl uzun bir zaman . Epey yol almışsınız. Yaratıcılığınız ve enerjiniz hiç eksilmesin.
    Birkaç kutlama birleşti. Anneler gününüz de kutlu olsun...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ne güzel bir yorum böyle makbule teşekkürler.. evet sene de iki kutlama hatta istenirse bu kutlamalar gayet tabi çoğaltılabilir öyle değilmi:)
      sizinde kutlu olsun anneler gününüz..
      sevgilerimle,

      Sil
  36. Ne kadar guzelsin hanfendi ^-^
    Blogun da cok guzel nice yillari olsun blogunun vee anneler gunun de kutlu olsun♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler başkan:)
      çok sevgiler, öpücükler..

      Sil
  37. Nice yıllara blogunuz daim olsun ve ayrıca Anneler gününüzü de kutlarım bu arada çok hoşsunuz belirtmeden edemiycem maşallah :) Deep sayesinde geldim blogunuza selam olsun burdan kendisine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin benim tutkum:) çok naziksin teşekkürler,
      evet blogcan deep'e selam olsun..
      kucak dolusu sevgilerimle,

      Sil
  38. Nice güzel, uzun yıllar süren paylaşımlara..
    Maşallah o güzel gözlere, güzel yüze, sevgi dolu kalbe..
    Anneler günün de kutlu olsun bu arada, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım çok teşekkürler ne güzel kutlama bu böyle:)
      hep birlikte nice yıllara sağlıkla sevgiyle...
      bende senin anneler gününü kutluyorum canım.
      sevgilerimle,

      Sil
  39. Böyle özel zamanlarda daha çok seviniyor insan blog sayfasını açtığı için. Keşke diyorum ben de Cezayir'e ilk geldiğimde hemen açsaydım. o zamanlarda böyle bloglar falan yoktu, daha yeni tek tük başlıyordu. Şimdinin bu sıcaklığı, bu arkadaş ortamı, bu sohbeti ve içtenliği olsaydı ilk yıllarım daha kolay geçerdi sanırım. ne mutlu sana. iyi ki blog açmışsın iyi ki bizimlesin. Kutluyorum yeni yaşını, güzel blog sayfanın. Daha nice güzel paylaşımlara yeni dostluklara ...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zararın neresinden dönülürse karmış ya tuğba iyi ki sende açmışsın bloğunu ve iyi ki bende seni tanımışım..
      çok teşekkür ederim hep birlikte nice güzel paylaşımlara..
      sevgiler benden de..

      Sil
  40. çok çok tebrik eder ve çook uzun yıllar hep güzel paylaşımlarla devam etmesini dilerim. o güzel gözler hep gülsün. bloğuna geldiğim zaman gerilere gidip uzun bir zaman ayırmadan ayrılamıyorum iyi ki açmış ve bu güzellikleri bizlerle paylaşıyorsun. anneler gününü de kutlamadan çıkmayayım. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim öce:)
      evet iyi ki açmışım bu bloğu ve iyi ki sizleri tanımışım..
      kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  41. Harikasın! Pastan da sen de çok güzelsin... <3 Takipçin oldum, bana da beklerim... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh çok teşekkür ederim kahve yanı:)
      sevgiler benden de..

      Sil
  42. nice mutlu yıllar bol paylaşımlarla dolu uzun yıllar dilerim iyi ki seni tanımışız sebuş bu güzellikleri bizlerle paylaştığın için teşekkürler güzel anne. sevgiler.....)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım hep birlikte nice güzel paylaşımlara..
      kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  43. Maşallah diyelim hakkaten çok güzelsiniz :) Nice yıllar kutlamanızı dilerim :) Bu arada bloğunuzu modalandda keşfettim ve takibe aldım. Benimde bir bloğum var. Ziyaretin beni mutlu edecek :) Sevgilerimle ( apaydindunyam.blogspot.com) 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin dünyama gonca:)
      tabiki bende gelirim zevkle..
      sevgiler,

      Sil
  44. Merhaba blogunuzu sade ve derin'in blogundan keşfettim , Blogunuz için daha nice mutlu ve bol postlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  45. Az önce sormayı unuttum neden kategoriler / menüler kullanmıyorsunuz , kategoriler kullanırsanız ziyaretçiler açısından en azından benim için daha iyi olur. Benim ki sadece küçük bir öneri Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:) aslında neden olmasın! bu iş için de bloğuma zaman ayırmalıyım..
      sevgiler,

      Sil
  46. Sebuşum bloğunun 1. yaşı kutlu ve mutlu olsun. Sağlık ve mutluluk içinde nice güzel paylaşımlar dilerim. Sevgiyle. Çağla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çağlacım bu bloğun yapımında payın büyük biliyorsun!
      ben sana teşekkür ederim beni teşvik ettiğin için..
      kucak dolusu sevgiler öpücükler.

      Sil
  47. On parmağında on marifet, fıstık bir kadın ve harika bir anne ve eş:)) Hepsi bir arada gerçekten:) Üstelik bu nefis bloğunla kocaman dünyana bir sürü insanı da ağırlıyorsun:) Nice nice yılların olsun Sebuş'cuğum. Hep mutlu ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne tatlı bir insansın Nilgün.. bu güzel sözler için kocaman teşekkürler sana..
      hep birlikte nice güzel yıllara..
      kucak dolusu sevgiler birde..

      Sil
  48. çok güzelsin çok, nice yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşen sende çok tatlısın çokk.
      çok çok teşekkürler,

      Sil
  49. Merhaba Hem Fikir Atölyesi Olarak sizi takipteyim..Nice Güzel Yıllar:)

    YanıtlaSil
  50. Merhaba Hem Fikir Atölyesi Olarak sizi takipteyim..Nice Güzel Yıllar:)

    YanıtlaSil
  51. Nice yıllar diliyorum. Düzenli olarak blog ziyaretleri yapamasam da; biriktirip toplu ziyaretlerde bulunuyorum. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  52. Im very happy that I stumbled across this in my search for somethingKing Size Male Enhancement relating to this.workingman vala nope passe galdy duangphorn berdorff Yuji travellingreplica watches have become even more opular then their original prototypes because of low price in combination with perfect clones appearance of watches.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/


    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar