Ahşap kalemlik

Hediye egzersizleri:)
Bazen insanın kendine de birşeyler hediye etmesi lazım gerekmez mi?
çikolata, kağıt helva, bir demet çiçek veya ne bileyim oyuncak bir araba:)
yada o an canın ne istiyorsa,
yani, kendini mutlu et ki, senin mutluluğun da geçsin başkalarına.. 
hayat kısa ve değerli kıymetini bilmeli icabında... 

Bu kalemliği kendime hediye ettim:) kurumasını zor bekledim! sabah işe gelirken yanımda getirdim ve resimlerini işyerinde çektim:) mutlu oldum, sevdim, sıkılana kadar artık onunla beraberim..

Önce siyaha boyadığım kalemliği, mumladım ve ardından iki kat krem renge boyadım.. zımparaladıktan sonra bu çok sevdiğim peçeteden kalemliğin birkaç yerine transfer yaptım..
su bazlı vernikleme işleminden sonra şimdi işyerimde işte..

 







 







 



 


ve son olarak masamda bana daima mutlu mutlu göz kırpan meleklerimle harika bir hafta dilerim size..

Unutmayınız hayat kısa kuçlar uçuyor...

Sevgiyle kalın!



Yorumlar

  1. Hediye vermeyi çok severim karşımdaki kişinin küçüçük bir gülümsemesi bile beni çok mutlu eder ama kendi kendime hediye alma konusunda daha bonkörüm galiba çünkü bunu sık sık yapıyorum:) kalemliğin harika olmuş Sebuş peçete transferini ise yine çok güzel uygulamışsın ellerine sağlık musmutlu günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi kendine hediyeler almakla ne iyi ediyorsun meltem.. insan kendine değer vermeli değilmi:)
      çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  2. ay o hüsnü yusuflar ve fotoğraftaki iki melek!!! bugün gördüğüm en güzel, en mis fotoğraflar. Marifetler uçuşmuş gene havada:) hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerine sağlık sebuşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa meltem bu çiçeğin adını bilmiyordum ben! sayende öğrendim Hüsnü Yusuf:)) haha kim koyduysa adını,
      çok teşekkür ederim canım, bende Alp'imi görünce çok mutlu oluyorum bu bebikler elimizde büyüdüler ya her birinin yeri ayrıdır bende:)

      Sil
  3. Her karesinde sevdiklerim ve önemsediklerim ve senden bir nefes olan bu fotoğraflara ba-yıl-dım.
    İş yerinle ilgili paylaşım ilk kez görüyorum o yüzden merakla her detayına baktım
    Elinin değdiği her yer ışıldıyor senin..evin de öyle baktım şimdi iş yerin de.
    Kalemlik mi?
    O ayrı şahane
    Her sabah senin hediyen olan güzel dualı ahşap duvar süsü ile güne başlayan bendenizden sana sonsuz sevgiler Sebuş'um

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın! ne güzel bir yorum bu böyle denizim... işyerim! günümüzün çoğunluğu burda geçiyor burda mutlu olalım ki her daim mutlu kalalım dimi:)
      sana yaptığım duvar süsünü severek kullanmana çok mutlu oluyorum..
      sevgiyle öpüyorum seni..

      Sil
  4. Güle güle kullan hediyeni Sebuşum!!!

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Sebuscum, kalemlik harika, fondaki Atatürk harika, kızın harika, masan harika, yüreğine sağlık...
    Bizler maalesef hep sevdiklerimizi simartiyoruz, kendimizi hep en sona bırakıyoruz. Kısacası çok iyi etmişsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) Atatürk'ün bu fotoğrafını çok severim! kalbimin en derininde baş köşemde..
      kendine hediyeler vermekte cimri olma emi:)
      sevgiler,

      Sil
  8. Sebuuuşşş nasıl güzel olmuş yahu! Evin gibi iş yerini de aydınlatmışsın! Ve ben bu kalemlik vs artık her ne ise ona bayıldım! Ruhunun deyemediği yer kalmadı baksana... :) Harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin beğenmene sevindim! ne güzelsin her yorumun ayrı güzel.. çok teşekkürler,

      Sil
  9. Muy bonito! Ademés tenemos esa servi y siempre queda bien!
    Feliz semana y besos de las dos

    YanıtlaSil
  10. Bu güzel düzenlemeleri ben de çok sevdim. Elinize-emeğinize sağlık. Bir atölye çalışması dekorasyon önerileri gibi sürüyor ve kişisel eğitimle devam ediyor. Sadece kendinizi mutlu etmekle kalmıyor, çevrenize de ışık saçıyorsunuz.
    Mutluluk bulaşıcıdır, ama arada çevrenizdekilere de sizi mutlu etme fırsatını verin, hep siz çaba harcamayın lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için çok teşekkür ederim makbule! çok naziksin..
      kızarmış yüz ikonu olsa da koysam:)
      kucak dolusu sevgiler bende..

      Sil
  11. Aa ben senin çalıştığın ayrıntısını kaçırmış mıyım? Hobilere vakit bulunca evdesin sandım.
    Çok hoş olmuş kalemlik, ne tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışıyorum canım, hobileri ise hafta sonları ancak yapabiliyorum:(
      çok teşekkürler,

      Sil
  12. hem kalemlik hem de arka fon çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arka fon dimi! daima kalbimin en derinin de..

      Sil
  13. çok güzel kalemlik çok zarif olmuş çekimler harika yazılarınla huzur veriyorsun buda senin huzurlu olmandan sanırım sevgiler.....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için çok teşekkür ederim..
      benden de kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  14. Sebuşcuğum en çok böyle masa üstü kırtasiye ürünlerinde heyecanlanıyorum:) O kadar nefis olmuş ki..Ellerine sağlık. Yalnız bu sefer son fotoğraftaki iki güzellik diğer herşeyi sildi süpürdü. Maşallah nasıl zarifler nasıl güzeller:) Hep mutlu ve sağlıklı olsunlar inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırtasiye ürünlerini bende oldum olası hep sevdim Nilgün:) bu güzel dilekler için ayrıca teşekkürler.
      öperim..

      Sil
  15. İşler bile zevkli hale gelir bununla :)

    YanıtlaSil
  16. Kızlara maşallah . Çok güzeller. Kalemliğin ise bir harika. Neden benim aklıma gelmedi ki . Ben de yapayım kendime bari. Hoş senin masan kadar derli toplu değil benim ki ama :) ossun . Benimde olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap tabi seninde olsun:) yapınca bizimle de paylaş emi:)
      çok teşekkürler,

      Sil
  17. İş yerinde bir masamızda yok ki kalemliğimiz olsun :)çok güzel olmuş ellerine sağlık ayrıca o peçeteden bir bulsam bir paket alıcam çok beğeniyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kıyamam elif dilerim senin de bir masan olsun!
      o peçeteyi bir zamanlar şık düğmeden almıştım ama şimdi bulamıyorum iyimi:(
      bulursam sana da alırım:)

      Sil
  18. sahibi gibi ne kadar da zarif duruyor :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel Sebuş, iş motivasyonunu arttıracak cinsten.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi esra dimi:) motive etti beni:)
      teşekkürler,

      Sil
  20. Kalemlik harika olmuş, diğerleriyle de uyum içinde, elinize sağlık. Güle güle kullanın. :)
    Çerçevede kızlarınıza baktım maşallah Allah bağışlasın çok güzeller. Bahtları da güzel olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğeni ve bu güzel dilek için..
      benden de kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  21. Sebuşum ben de arada kendime hediye almayı yapmayı çok seviyorum istediğim renk istediğim model sadece bana özel.İyi yapmışsın kalemlik harika olmuş eline sağlık masan da o güzel kızlarınla ve diğer herşeyle çok havalı görünüyor.öptüm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlaşıldı sende bendensin:) çok teşekkürler ezemcim..

      Sil
  22. Şahane olmuş Sebuş, masana da çok yakışmış :) Arada kendimizi de şımartmalıyız ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet arada kendimizi şımartmak iyi gelir moral olur can olur:)

      Sil
  23. Kocaman bir aferin, çalışkan, becerikli ve guzel anneye. Çikolata da almalı ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ayşen:) ne güzel bir iltifat bu böyle..
      benden sana kocaman bir çikolata:)

      Sil
  24. Me encantan las mariposas, precioso!!
    Feliz día

    YanıtlaSil
  25. harikasın tek kelimeyle ;)

    YanıtlaSil
  26. Çok beğendim canım gerçekten harika bir dönüşüm olmuş. Dekopaj seçimlerin de çok güzel, tonu da harika olmuş. Güzel bir çalışma masası objesidir bu kalemlikler, pek severim. Hem o içindeki kağıda da bayıldım, unutmayınız demiş ne kibar:) Bu mumla eskitmeyi çok merak ediyorum. Ay bir döneyim öğreneceğim inşallah. Alt kata boya sonra mumlama sonra da krem demiştin değil mi sonra da kremi zımparalıyorsun da alttan koyular mı geliyor:) Ay nasıl akıl etmiş insanlar bunları yahu, pek orjinal duruyor hakikaten. Bir yerde denemezsem çatlayacağım, normal mumla bir denesem mi acaba:):):) Nasıl da belli oluyor değil mi 8 aylık olduğum:)
    Güle güle kullan canım. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tuğbacım.. mumla eskitme tekniği çok kolay ve zevkli tuğba, evet önce objeyi alttan görünmesini istediğin renge boyuyorsun ve sonra bakkal mumu veya evde hangi mum varsa sürüyorsun.. sonra en üst kısmı 2-3 kat asıl rengine boyuyor ve zımparalıyorsun bu kadar.. denersen ve takıldığın yer olursa sorarsın yine 8 aylık arkadaşım:)
      öperim.

      Sil
  27. Merhabalar bloğunuzu Modaland'da keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  28. Elinizden çıkan herşeye bayıldım ama en çok hoşuma giden Çiçeklerle olan ilişkiniz..Her Parçanızda bir çiçek var ve ben çiçekleri çok severim..

    YanıtlaSil
  29. Elinizden çıkan herşeye bayıldım ama en çok hoşuma giden Çiçeklerle olan ilişkiniz..Her Parçanızda bir çiçek var ve ben çiçekleri çok severim..

    YanıtlaSil
  30. Kalemliğinizi güle güle kullanın. Kızlarınızın yüzünden gülümseme hiç eksik olmasın sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Look complicated to more introduced agreeable from you! However,
    Black Label No how can we keep in touch?Pretty insightful submit. Never thought that it was this simple after all. I had spent a beneficial deal of my time looking for someone to explain this topic clearly and you're the only one that ever did that. Kudos to you! http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar