dresuar boyama

Baharı camdan fanusta saklamak istiyorum, güneşi içime çekip özlemle sarmalamak,
bitmesin bu mevsim uzun sürsün istiyorum, bir gün batımını seyre dalmak, balkonumda keyif yapmak istiyorum..
Yeni boyadığım dresuarım bana eşlik etsin, kahvemi koyacağım ve seyrine dalacağım günlerde bana keyifli dakikalar yaşatsın istiyorum..
Umuyorum, diliyorum!
Herşey çok güzel olacak biliyorum..
Ama bu 23 Nisan haftası böylesi kapalı bir hava hiçmi hiç ummuyordum..

Bu defa parça büyük:) bu işi yapanlar bilir, bir apartman dairesinde bu parçayı boyamak, zımparalamak, verniklemek yadsınamayacak kadar zor evet ama sonuca değdimi değdi:)
ne zamandır böyle küçük bir dresuvar arayışı içerisindeydim.. bulunca kaptım eve geldim:) boyama işine başlayınca istiyorum ki hemen bitsin sonucu göreyim ama büyük parçalarda bu pekte mümkün olmuyor..  kaç gün sürdü diye sorarsanız vernikleme işini saymazsak 2 gün diyebilirim..
objenin üzerine önce budaklama yaptım sonra sevmedim bozdum gelişigüzel fırçaladım ve bu halini daha çok sevince kurumaya bıraktım. sonra stencıl şablonumla bir çiçek iki kelebek kondurdum.. çekmecesine de zara home dan aldığım kulpu takınca çok şık oldu evet:)






 

 




 

 

 

 







 


 




Haftanız güzel, neşeniz hep yerinde olsun..

Yorumlar

  1. çok beğendim Sebuş harika olmuş :) bende arıyorum ne zamandır ara ara bulamadım vazgeçtim :(

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıl balkonunda yerime bir çay keyfi yap :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle rengarenk geçsin tüm hafta :)
    Günaydın :)

    YanıtlaSil
  4. Sebuş şu aralar bu boyama işlerinde çok verimli günler geçiriyorsun, gözümden kaçmadı değil.:)) Bahar enerjisi mi yoksa bu güzel paylaşımları yaptıran ;))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş.Ben bir bırakıyorum fırçayı araya aylar giriyor.Senin elinden düşmüyor maşallah.Enerjin hiç bitmesin Sebuş.Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  6. Kulp olmasa da bir şaheser çıkacakmış, renkler ve üstü, harika hepsi! Bu dar zamanlarda ve apartmanda bunları yapıyorsun ya seneye daha ne güzellikler çıkaracaksın daha geniş mekablarında tahmin edemiyorum! Ellerine sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
  7. Waaaoooww, gözlerimi alamadım desem:)Ellerine sağlık Sebusum, cok cok güzel olmuş, bayildim;)

    YanıtlaSil
  8. oy oy oy . bende diyordum ki ben blog işine girdim herkes sessiz. Meğersem ne projeler yapılıyormuş bu sessizlikte . dresuara da boyamana da balkonuna da bayıldım . cıvıl cıvıl . iyi günlerde kullan . Benim yerime de bir türk kahvesi içersin artık :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize emeğinize sağlık.Çok güzel olmuş ve kısa sürede tamamlamışsınız.Bu da sizin maharetinizi gösteriyor.

    YanıtlaSil
  10. Nefis olmuş, güle güle kullan Sebuş :)) Büyük parçaları boyamak zaman ve sabır gerektiriyor ama sonuca gerçekten değiyor :) Yine de 2 günde iyi bitirmişsin :)) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş, güle güle kullan Sebuş.

    YanıtlaSil
  12. İki gün mü çok hızlısın maşAllah eskitmesi de,kelebek deseni de,kulbu da hepsi çok yakışmış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ben hep diyorum ve yine diyeceğim...sen bu işler için yaratılmışsın sebuşum...ustasın sen usta...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Ben hep diyorum ve yine diyeceğim...sen bu işler için yaratılmışsın sebuşum...ustasın sen usta...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. sebuş eline sağlık.
    ham halde mi aldın acep bu parçayı,yoksa var olan rengi mi değiştirdin.
    ne yaptınsa çok şahane olmuş,güle güle kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada pisicik geldi mi?

      Sil
    2. evet geldi:) sana fb. mesaj attım canım!

      Sil
    3. mesajını aldım mı ben?
      du hatırlayamadım kafam karıştı.

      Sil
    4. facebook dan bulamadım ben:((

      Sil
  16. Canım. nefis bir iş çıkarmışsın, bayıldım.. İnce zevkin her parçaya yansıyor, fotoğraflardaki detaylar da çok güzel, tığ işi kırlentlerinde gözümden kaçmadı :))

    YanıtlaSil
  17. yıne harika bir iş çıkarmışsın, alkışlıyorum. güle güle kullan, hava bizim burada da serın, merak etme bahar nazı hepimize yapıyor.

    YanıtlaSil
  18. Sebuş harika bir iş çıkarmışsın yine bayıldım eline sağlık,ne kadar zevklisin canım, ben de bu tarz eskitme zigon sehpa yapmak istiyorum, şimdi dresuarı görünce bak yine canım çekti kısmet.sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar