Peçete transferli tepsi!

Mutlu olmayı bilen insan her zaman güzel şeyleri görür ve hep güzel işler çıkarır diye düşünüyorum..
Gülmek için mutluluğu, mutlu anlar yaratmak için güzel şeyler yaşamayı beklemek yerine bulunduğumuz anın kıymetini bilerek yaptığımız işten zevk alarak ve umudumuzu yitirmeden yaşamak en güzeli!
Ne demişler kötümser yalnızca tüneli görür ama iyimser tünelin sonundaki ışığı!
Nereden girdim buralara, bu tepsiyi yapmaya başladığımda kafamda bir şeyler tasarlamamıştım.. bu beğendiğim peçeteyi de bir yerlerde kullanmak istiyordum.. hadi tepside kullanayım güzel durur dedim ama demeseymişim keşke:)) düz zeminde peçete transferi neyse de böyle bir tepsiyi kaplamak kolay iş değilmiş onu anladım!
Ama yılmadım.. peçeteyi sıyırıp atmak yerine yırtılsa da azmettim uğraştım yapıştırdım yani tünelin sonundaki ışığı gördüm:)






 




Şu yaşadığımız olumsuz günlerde güzel günler göreceğimizi dileyerek, aydınlık yarınlara inanarak, umudumuzu yitirmeden bakalım hayata elele omuz omuza..
Biliyoruz ki tünelin sonu ışık ışık..
Işık ışık geçsin hafta sonunuz..





Yorumlar

  1. Tünelin sonu ışık Sebuş. Buna inanamak, buna güvenmek gerek... Vaz geçmemek işe yaramış, tepsi çok güzel gözüküyor:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handan! Tünelin sonu ışık pes etmek yok...
      Teşekkürler,
      Sevgiler,

      Sil
  2. on numero:) hiper über güzel:) ellerine sağlık, ışığı gördün mü kaybolmazsın zaten!
    öper, kaçarım
    nokta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelim teşekkür ederim..
      Daima ışığa ulaşacağımız günlere,
      öperim

      Sil
  3. sebuş,
    şu transfer malzemesi elimde var,ancak bi cesaret edip de yapamadım hee,
    ama çok özeniyorum hele senin yaptıklarını gördükçe
    bugün yaşadığımız şeylerde her birimizin ufak yada büyük payı var mı?,hırslarımız ve başka şeylerimizi törpülesek,o da kardeşimiz,bu da komşumuz diyebilsek,hırsı olanları hırslarını kulanmaktan uzaklaştırabilsek,
    amacımız üç ev beş dükkan değil de iyi insan olmayı hedefleyen olsa evlatları da öyle yetiştirebilsek
    ahhhhh!
    keşke herkes tünelin başındaki sen gibi olabilse sebuşcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sormak istersen seve seve havva! hiç gözünde büyütme sen yapabilirsin bence,,
      ah keşke kardeşçe elele vererek ayrım gözetmeksizin yaşanabilsek..
      Umarım iyi şeyler yaşayacağımız günler çok yakındır..
      Çok şey var yazacak ama ama işte..
      Ayrıca bu güzel iltifat için çok teşekkür ederim.
      Çok tatlısın, öperim

      Sil
  4. Hay que vivir en el dia a dia y disfrutarlo!! La luz siempre está ahi ,sólo hay que verla!!!
    Una bandeja tres jolis!!!
    Buen finde!! besitos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siempre me dan el final brillante de nuestro camino!
      Besitos Love,

      Sil
  5. Harika olmuş, tepsiler ve objeler de birbirini tamamlamış.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Una bandeja preciosa con esta lamina parisina y tan vintage.
    Besos

    YanıtlaSil
  7. Capcanlı, çok şık:) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Sebuş gayet başarılı bi çalışma olmuş, Ellerine sağlık..Transfer yazmasan tepsinin kendi deseni sanırdım...Tünelin sonundaki ışığı hep görmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Güliz, beğenmene sevindim.
      kocaman amin.. öperim

      Sil
  9. Preciosa Bandeja Sebus! La pena es que no entiendo bien lo que escribes y como lo has hecho, asi o asi un trabajo estupedno!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gracias!
      Hice transferencia servilleta,
      Besos

      Sil
  10. Sebuş bu tepsi hiç zorlanmışsın gibi değil muhteşem olmuş yanındaki objelerle birlikte ayrı bir şıklık çıkmış ortaya ayrıca peçetenin desenine bittim, tünelin sonu aydınlık bu ara o tüneller fazlaca çıktı yolumuza ama aşacağız.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen böyle yazınca: "gel sen ne çektiğimi birde bana sor" şarkısı geldi şimdi aklıma ezem:))
      peçetenin deseni çok güzel dimi! 1 tane almışım deli gibi, bir daha rastlarsam alır sana da yollarım,
      öperim..

      Sil
  11. Hiç peçete gibi durmuyor ne güzel olmuş Azmin elinden hiç birşey kurtulamaz ellerine sağlık sevgiler. ..

    YanıtlaSil
  12. Elleriniz dert görmesin, NEFIS olmus gercekten, cok orjinal..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar