Mermer efekt uygulama


En kolayından nasıl mermer efekt uygulanır adlı çalışmam:)
Mermer görüntünün hala popülerliğini devam ettirdiği şu günlerde sizlere nasıl uygulandığını kolayca anlatmak isterim. 
Öncelikle, beyaz renge boyadığım üst tablanın kurumasını bekledikten sonra bir bardağın içine göz kararı beyaz renk, ardından gri, az biraz vizon rengi ile bir miktar altın yaldız boya ekledim. Bardağa sırası ile dökmüş olduğum boyaları hiç karıştırmadan beyaz renk uyguladığım tablanın tam ortasına  devirdim. Sehpayı elime alarak sağa sola devirip, kenarlarına yayılmasını sağladım. Her tarafa bulaşmasını sağladıktan sonra 1 gün kurumasını bekledim. Ardından 100 kat vernik uyguladım. Piyasada mermer efektin birçok uygulama çeşidi var ama en kolayının bu teknik olduğunu söyleyebilirim. Sadece biraz cesaret!





 



 

İlk uygulamada böylesi kusursuz olmasını açıkçası beklemiyordum. "Hayat cesurlara torpil geçer"in tamda kanıtı oldu..

Cesur olmayı seçerek kalın!
Mutlu haftalar,



Yorumlar

  1. Blogunuzu yeni keşfettim ve çok memnun oldum. Emeğinize sağlık, şahane gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Akela:)
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Bu masa mermerden değil mi şimdi?Aynı mermer masa gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  3. elinize emeğinzie sağlık ne güzel olmuış

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar