Çini desenli tepsi


Yeni fikirler bulacak hayal güçleri olanları seviyorum. Bu fikirleri takdir eden alçak gönülleri de.. 
Bu hayal güçleri olan berrak kafalar, farklı bakışları toplar kendi özel karışımlarını yaparlar. Bir arının çiçeklerden bal alması gibi, fikirlerden öz alıp kendi karışımlarını ortaya çıkaranlar güzeldir.
İşte bende böyle bir tepsi yaparak kendi karışımımı ortaya koymuş oldum..
Hayvan sever sahibesi güle güle kullansın..









Hayal gücünüzü coşturarak kalın.
Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Harika olmuş. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullnaın nefis olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvan sever bir aileye yaptım bu tepsiyi.
      Teşekkürler,

      Sil
  3. Emeğinize sağlık, güzel günler kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Şahane olmuş ♥ tek tek mi boyadın onu çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır üzerindeki pirinç dekupaj ben transfer yapıp üzerinde oynamalar yaptım.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar