Kitap kutular




Boya yapmayı sevdiğim kadar resim çekmeye de bayılıyorum. Hele ki resim çekerken etrafımda dört ayaklıların dolaşmasına, onların gelişi güzel karelerde yer almasına da:)
Yine birgün sokak hayvanları yararına sipariş üzerine yaptığım bu kitap kutular bitmiş ve ben onları poz poz çekerken, hera kuzusu al beni de içeri diye camdan baktığı anlarda ortaya çıkan karelerin hiçbirine kıyamayıp, hepsini ekledim:)
Dikkat bu post çok fazla resim içerir:)























Aralık ayının bu coşkulu günlerinde sevgiyle kalın!
Hera ile ben mutlu haftalar dileriz.

Not: Bu kitap kutulardan almak isterseniz linkini aşağıya bırakıyorum. Oldukça işlevsel ve büyük ebat kutuları ister takı kutusu yapın, isterseniz banyonuzda yada çocuklarınızın odasında her türlü amaç için kullanılabilir.

https://hobipazarim.com/?a=sbh

Yorumlar

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar