Yonca supla




Tatlı bir hüzün oluyor sonbahar mevsiminde.. Ağaçlar sararıyor, yapraklar sokakları süslüyor adeta.. Ben hala çok severim o kurumuş yaprakların üzerinde yürümeyi, yürürken yaprakların o hışırtısını dinlemeyi..Yeşilin sarıya dönen tüm tonlarını izlemeyi.. Sonbahar mevsimini yaşadığımız şu günlerde hafta sonu yeşillere büründüm ben. Yapmış olduğum bu suplaları en sevdiğim masa örtümün üzerine yerleştirip bitki çayımı yudumlarken düşündüm de aslında hüzün sonbaharın o rengarenk yapraklarında gizli adeta..






















Huzurla Kalın.
Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Favori mevsimin sonbahar. El emeğinizin olduğu fotoğraf paylaşımlarınız için teşekkürler. Devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Sonbaharın her bir renk tonunu bende çok severim. Özellikle ormanlara çıkacaksın. Bol bol fotoğraf çekeceksin.

    YanıtlaSil
  4. Yoncanız uğur gertirsin umarım ki evinize

    YanıtlaSil
  5. Neden orada değilim de o ince zevkin ve ferah güzelliğin tadına varamıyorum diye üzülüyor insan. Masal karesi gibi her fotoğraf..emeğine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar