Plastik saksı boyama

Pintereste bayılıyorum. Orada ne görsem bana ilham kaynağı oluyor. Sürekli "yapılacaklar listem" kabardıkça kabarıyor:) Bahçelere bakıyorum içim açılıyor, ev dekorasyonlarına bakıyorum hemen evin şekline şemaline çeki düzen veriyorum vs. Yine birgün bahçelere bakarken plastik saksılardan öyle güzel dönüşümlere rastladım ki! hemen elime fırçayı alıp boyamaya başladım. 
Baharın gelmesiyle bu hafta bahçelerden içeri girmek istemedim. Boyadığım saksıya çiçeklerimi ektim, temiz hava ve D vitamini aldım güneş sağolsun epey bonkör davrandı bu hafta sonu bize:) ve bahçemde nasibini aldı haliyle..

Mutlu haftalar olsun bizden size..






 












Yapılacaklar listenizi çoğaltarak ve onları hayata geçirerek kalın!
Sevgiyle..

Yorumlar

  1. Ayyy çok güzeş olmuşlar, emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende çok sevdim:)

      Sil
  2. Ama çok beceriklisin bayılıyırum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) o senin güzel gören gözlerin kalp kalp

      Sil
  3. Que bonita maceta y que preciosa la decoración de tu jardín!!

    YanıtlaSil
  4. Cok seker olmuslar gercekten. Emegine saglik👌🏻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar