Duvar boyama, No Sticker!

Ne zamandır gözüme çirkin mi çirkin görünen bu merdiven altı duvarını sanat eserine çevirdik.
Tasarımı tamamen bize ait olan bu duvarı seyretmenin güzelliği bir yana evimin en sevdiğim yeri haline geldi. 
Ada kız çizdi ben boyadım, ben çizdim Ada kız boyadı derken 2 gecede bitti..
Minik dokunuşlarla kişiselleştirdiğimiz bu alanı öyle sevdim ki,  oturup evcilik oynayasım geldi.. Evlerimiz en güzel anılarımızın yaşandığı yerlerdir elbette, bu sebeple evdeki patili dostlarımız duvarda olmazsa olmazdı.. Baş köşede ayın içinde oturup bizi seyreden melek Hardalımız ve aşağıdan onu seyreden köpeğimiz Hera ve kedimiz Ares.. çok sevimli durmamış mı:)

Acaba olurmu olmazmı demeyin bir hayal defteri yaratıp, ruhunuzu yansıtan dekorlara yer açın.. Alt tarafı bir duvar ve yeniden eski haline getirmek bir boyaya bakar:)






























Sevgiyle kalın!


Yorumlar

  1. Tek kelimeyle bayıldım ben buna :)

    YanıtlaSil
  2. ay ama çok yeteneklisiniz, nasıl güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..
      Çok naziksiniz..
      Sevgiler,

      Sil
  3. Çok beğendim. Harika bir güzellik

    YanıtlaSil
  4. Nefis olmuş ama bu iş için yetenek de lazım. Ben de çok isterim ama bunun onda birini çıkaramam :( Emeğinize sağlık, bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada kız gerçekten güzel iş çıkardı:)
      Ben bile bu kadarını beklemiyordum doğrusu..
      Teşekkür ederim.
      sevgiler,

      Sil
  5. Me encanta!! que bonito te ha quedado

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar