Her defasında yaptığın şeye aşık olmak!

Her defasında yaptığın şeye aşık olmak!
Ne zamandır aklımda olan bir projeydi bu duvarda asılı duran şirin şey.
Daha önce yaptığım kırmızı dresuara uysun diye üzerindeki "Home" yazısını da kırmızı renge boyadım.
Ahşap kutuyu beyaza boyadıktan sonra yaptığım tek şey sadece peçete transfer oldu.
Üzerinde gördüğünüz vazo görevi gören şeyse ikea sabunluk:)
Matkap ile tepesinden iki delik açıp ip geçirerek duvara astım.
Yapımı 30 dk sürdü ama güzelliği bir ömür sürecek..
evet o kadar kolay ki, bence herkes yapabilir.














































Mutlu haftalar,

Yorumlar

  1. Kırmızının tonu en sevdiğimden, çok güzel bir köşe olmuş .

    Bir düşündüm girişe öyle bir çiçek koysam mı ben de diye, sanırım Can anahtarını ıvırını zıvırını onun üzerine atardı , çiçek fazla dayanmazdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim handancım..
      Bizde de çiçek anahtarlardan nasibini alıyor ama ben ve çiçek direniyoruz:)

      Sil
  2. ah bayıldımm yaptıklarına ayrı fotograflarına ayrı ellerine sağlık balım

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım yaptıklarına ayrı fotograflara ayrı ares e ayrı :) ellerine sağlık balım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cancağzım beğenmene sevindim.

      Sil
  4. Sebuş dokunuşları. On numara yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emelim sebuş dokunuşlarını beğenmene sevindim.

      Sil
  5. Sadece sen değil ben de aşık oluyorum senin her yaptığın şeye ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim.. Çok mutlu oldum.

      Sil
  6. Que bonita decoración, nos gusta mucho.
    Besos

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş;) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Unos espacios llenos de luminosidad y paz, qué bonita decoración!

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel sizi hep ayakta tutan, hayatı sevdiren bir hobiniz var. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim esracım.
      Gerçekten beni mutlu eden bir hobimin olması büyük lüks..
      Sevgiler,

      Sil
  10. Ellerinize sağlık. Üretmek her zaman mutluluk verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikler katılıyorum..
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Bütün detaylar çok güzel.. kırmızı çok yakışmış zordur aslında kırmızıyı kullanmak ne kadar güzel dengelemişsiniz. Elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tercihim hep beyazdan yanadır ama nedense bu dresuara başlamadan önce tercihimi kırmızıdan yana yaptım.
      Evet kırmızı zordur kesinlikle bende tereddütle başladım önce ama sonra sonuçtan memnun kaldım..
      Çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar