DIY kuş evi

 
Geçen gün pinterestte bir kuş evi gördüm aşık oldum. Soluğu bauhous da aldım. Evde iki tane boyanmamış kuş evim de vardı zaten. Bir tane düz tahta kestirdim, iki tane de bu masa ayaklarından alarak koşa koşa eve geldim ve başladım boyamaya. Masa ayaklarından iki adet almamın sebebi kısa olmasıydı. Üstüste çakarak daha uzun bir ayak elde etmiş oldum. Ayakları da bir tane plastik kovanın içine çimento kararak kovaya sabitledim ve bahçeye gömdüm. Dış mekanda duracağından sağlam olması gerekirdi. Üzerindeki süsleri de teraryum malzemeleri satan yoyomoyo adlı bir internet sitesinden aldım. Tamda aradığım gibi mini mini evler, toprak saksılar, kuş yuvasında minicik sarı kuşlar masal diyarı gibi süslemeler..
Bir tane kuş eviyle başladım oldu bana bi sürü kuş evim.. Bahçede tamda yerine yerleştirince gökyüzünden konfetiler yağıyordu tepeme:) öyle heyecanlandırdı ki beni çocuklar gibi mutlu oldum. Ev ahalisine gelin bakın nasıl olmuş diyip durdum:)  Hayat cesaret etmeyenin, kalkışmayanın, kararlı olmayanın, hayal kurmayanın, koşa koşa gitmeyenin günlerini renklendirmiyor. Baharın da kapımızı çalmasıyla bahçem rengarenk şimdi..  
 
 



  
 
 

 



 

 
 
  
 
 
  

 
 


 

 


 

 


 
 






 


 
 
 
 

 
  


 





  
 
 


 

 
Güzel uğraşlarla hayatınıza renk katarak kalın!
Mutlu haftalar..

Yorumlar

  1. Kahve içmek için şahane bir ağaç altı.Kuş evleri de çok güzel.Şanslı kuşlar:)

    YanıtlaSil
  2. :)) Site kurmuşsunuz adeta. Ama bu benim gördüğüm en güzel site inanın.

    YanıtlaSil
  3. hayalini gerçekleştirdiğin, bahçeli evine bayılıyorum. Güzel sağlıklı günlerde oturun. Kuş evini bana kiraya ver:) Muhteşem desem yetersiz kalacak. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ♥
    İyi ki üşenmemiş, gidip malzemeleri alıp gerçekleştirmişsin...
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Becerikli ellerden yine çok tatlı bir şey çıkmış ortaya. Öyle sevimliler ki. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ne hoş olmuş bu evler.Hayallerin gerçek olması için biraz harekete ihtiyaç var. Siz de o hareketi gerçekleştirmişsiniz. Ne mutlu. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Ne hos,ne kadar ferahlatici fotograflar,emeginize saglik.Kus evleri sahane:)

    YanıtlaSil
  8. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ดูหนัง

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar