Ebru sanatı ile ahşap tepsinin buluşması


Bu güzel tepsinin hikayesi öyle güzel ki.. Bir gün kızım okuldan elinde birbirinden güzel el emeği göz nuru ebrularla geldi eve.. Bunları bana yollayan kişi ile yüzyüze tanışmışlığımız bile yoktu henüz.. Öyle mutlu oldum ki.. "... siz bunlardan ne güzel dekupajlar yaparsınız.." dediğinde, içlerinden biri ile hemen kendisine tepsi yaparak hediye etmek geldim içimden.. krem renge boyadığım tepsinin içine bu güzel ebru sanatını keserek dekupaj yaptım. Eskitme pudrası ile eskittikten sonra sprey vernikle birkaç kat vernikledim ve bende aynı yöntemle kendisine ulatırdım. Güle güle sağlıklı günlerde kullanılsın..
Ne güzel değil mi! birbirinin yüzünü bile görmeden, mutlu etmeye çalışan insanlar var bu dünyada.. ne mutlu içindeki sevgiyi başkalarıyla beklentisiz paylaşabilene..
 
 
 
 

 
 



 


 

 

 



 


 
 
Temas ettiği herşeye iyi davranan insanların çoğalması dileğimle!
Mutlu, huzurlu, barış dolu günlere..
 

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, eline sağlık Sebuş'cuğum, güle güle kullansın arkadaşın. :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş yine, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. İki güzel yüreğin karşılaşması bu :) güle güle kullanın her ikiniz de Sebuşçuğum. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa teşekkür ederim canım.
      Mutlu haftalar,

      Sil
  4. Rahatlatıcı fotoğraflar. Dostluklar daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. O kadar yakışmış ki, insan kullanmaya kıyamaz.. Eminim çok mutlu olmuştur. Elinize sağlık 💓

    Merve Gizem | Balkopugu Blog ❤

    YanıtlaSil
  6. On parmakta on marifet diyorum ben buna. Yüreğinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar