Hoşgel 2018

Tema yılbaşı çelenk yapımı:) malzemeleri strafor köpük çelenk, silikon tabancası, çuval bezi ve doğadan topladığımız bilumum çam yaprak ve kozalakları, yapımı 5 dk, görüntüsü ise tam seyirlik 
Yapım aşamalarını da ekledim ki belki yapmak isterseniz kolaylık olsun. Çuval bezini şeritler halinde kestim. Uç kısımlarını silikon tabancasıyla yapıştırarak sardım. Daha sonra yine silikon tabancasıyla çam yaprak ve kozalaklarını yapıştırdım. 
Benim masam şenlendi sizde deneyin derim.
Bunu ister kapı süsü olarak değerlendirin, isterseniz benim gibi masa üstünde kullanın. Her türlü güzel değil mi..




  
    
 





 











  

    







    
 



  









   

2017 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalıyor. Umarım 2018 yılı hepimize daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirsin.  Hoş gelsin, sefalar getirsin. Küçük şeylerden mutlu olmayı öğretsin. Dilerim 2018 olumsuzluklardan uzak, aydınlık bir yıl olsun..
Sevgiyle kalın!




Yorumlar

  1. Harika olmuş Sebuş, Tarçın da harika, çam ağacı ve çorap da çok güzel, eline sağlık, aman Tarçın üşümesin ama karlara çıkmış:)))harika bir yeni yıl diliyorum, güzel dileklerine çok teşekkür ediyorum. Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir yaratıcılık.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Şimdiden mutlu seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ah nasıl özendim. Bu yıl ne oldu bana bilmiyorum daha eve bir kuru dal bile sokmadım :)) oysa şimdiye kadar kozalaklar , dallar, kuru yapraklar dolmalıydı her taraf. Yarın bi etrafa göz atayım. Çok güzel olmuş gerçekten. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Precioso,nos encanta,
    Feliz Navidad,
    Besos de las dos

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, yine ince zevkini ortaya koymuşsun...
    Şimdiden mutlu yıllar diliyroum ♥

    YanıtlaSil
  7. senin elinden daha bi güzel tabii, becerikli sebuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar