İkea sehpanın dönüşümü

Demişmiydim dönüşüm candır diye..
Hemen hemen her evde bulunan ikea sehpayı neredeyse atacaktım:) gerçekten her eşya bir kez olsun dönüşümü hakediyor bence. Başladım boyamaya, önce mavi üzerine bu tuğla desenli stencıl ile beyaz tuğlalar yaptım. Sehpanın bacaklarına da kedi patileri yaptım ki sonuca ben bile şaşırdım:) hayatın güzel yanı kendini şaşırtmak değilmidir. Hardal da gelip üstüne oturunca şaşkınlığım gülücükle yer değiştirmişti bile. Şimdi kış bahçemde kahveme eşlik etmenin yanı sıra sanki sokaktaki tüylü dostların bile dikkatini çekiyor bu sevimli ikea sehpa.


 

 









 
 


 

 
 

 


 

 

 
 
Haydi şimdi kendini şaşırtma sırası sende!
Hayattan zevk almanın kapılarını aralayarak kalın..
 
 

Yorumlar

  1. İyi ki atmamışsın, çok güzel olmuş güle güle kullan canım ama ben ençok Hardal'ın kuyruğunu beğendim. :))Muhteşemmmm oy oy oy maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.. bende en çok onun kuyruklu resmini sevdim.

      Sil
  2. ne güzel olmuş :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. o kuyruk nedir arkadaş:)) maşallah hardal'a. sehpa şahane olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuyruk kuyruklu yıldız:))
      teşekkür ederim nagehancım.
      Sevgiler yolladım.

      Sil
  4. Düşünmeden eşyalarını atanlara gelsin bu yayın Sebuş :))
    ellerine sağlık harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama canım. gerçekten eşyalar bir şansı daha hakkediyor.
      öperim.

      Sil
  5. Yine çok güzel yine çok güzel. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa teşekkürler canım..
      Sevgiler yolladım

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, içeriye de, dışarıya da çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)
      beğenmenize sevindim..

      Sil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar