Sarkaç saksılık

Ne kadar uzun zaman olmuş bloğuma uğramayalı, paylaşım yapmayalı, çok özlemişim buraları..Ancak geçerli sebeplerim var:) Senelerdir hayalini kurduğum bahçeli bir evin peşindeyim..yani tatlı telaşlar içerisindeyim, şu sıralar mimar olarak faaliyet gösterdiğimden hobilerimi ihmal ettim:) şaka bir yana evet evet bahçeli bir ev hayalim gerçek oldu çok mutluyum. Az kaldı taşınmama, bu sebep tüm vaktim yeni evin koşuşturması ile geçiyor, fayans seç, parke beğen, mutfak dolaplarını tasarla,  pencere kapı, çatı derken yaz nasıl geldi geçiyor farkında bile değilim.. ustalarla uğraşmakta cabası, hiç kolay değilmiş sahiden. birine ah etmek istediğinizde fazlasına gerek yok "inşallah evine usta girsin" diyiverin yeterli bence:)

Bu hafta sonu hazır koşuşturmam yokken, kendir ipi ile sarkaç saksılık yaptım, evdeki boncukları da değerlendirip sarkacı renklendirdim, yarım saat içerisinde bitirip yerine asmamla resimlerini çekmem bir oldu.. Seneler önce sanırım ortaokula gidiyordum işteknik dersinde makrome ipinden yapmıştım bu saksılıktan:) Evet eskiden işteknik, ev ekonomisi adı altında derslerimiz olurdu ne güzel şeyler öğrenirdik, yapamayanlar anne babasına yaptırırlardı, yapılamayacak şeylerde değildi istenilen şeyler ama yine de bu dersler için söylenenler çok olurdu. O sarkacı annem uzun zaman kullanmıştı hatırlıyorum.. şimdilerde bu saksılıklar yeniden moda olunca e serde pratiklikte var neden olmasın dedim.. Yanına birde en pratiğinden dr Oetker mug cake yaptım ohh mis.



 
 




 
 



 












 


 
İster mumluk olarak kullan ister saksılık her türlüsü çok şık!
Yapmak isteyenler olursa Google arama motoruna makrome sarkaç yapımı demeleri yeterli,
Mug cake ise mikro dalga fırında yapımı 50 sn damakta bıraktığı tat ondan daha uzun bir süre:) benden söylemesi.
Hayallerinizin gerçek olduğu, mutluluktan uçacağınız bir hafta sizi bekliyor olsun..
Seygiyle kalın!
 
 


Yorumlar

  1. Sebuş hoş geldin!

    Yeni ev, yeni heyecanlar, yeni heyecanlar yeni güzel postlar demek oluyor. :)

    Yine şenlenecek buralar desene. :)

    Bu sarkaçlar da çok güzel olmuş. :)

    Çok kolaylıklar dileyerek, yeni güzellikleri merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Ersincim inşallah yeni güzel paylaşımlarla buralarda her daim olalım.
      Sevincime ortak olduğun için, yeni sarkacımı beğendiğin için çok ama çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Çok sevindim Sebuş, yeni evinizde mutlulukla huzurla oturun :)

    Saksılık da harika olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bahçeli eviniz hayırlı uğurlu olsun Sebuşcuğum! Çok mutlu oldum, inşallah işlerin kolayca hallolur da keyfini sürersin evinizin. Yalnız naçizane şunu da belirteyim; bahçeli evin işi gücü hele ki tadilatı hiç bitmez. Yaşadıkça kullandıkça insan bir şeyler ekliyor," yanlış oldu, sil baştan " diyor ve bir bakıyorsun ki işi hiç bitmiyor, keyfi de tabii 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkürler Nilgün ablacım, evet bahçeli evde oturan herkes benzer şeyler söylüyor, ne yapalım artık gülü seven dikenine katlanır:)

      Sil
  4. Ortaokul yillarimda makrema ipinden yapmistim boyle bir sarkac. Inanilmaz guzell de olmustu.. o kadar zaman gecti arasindan kimbilir noldu hic bilmiyorum. Cok guzel girunuyor.bu arada eviniz hayirli olsun. Huzurla saglikla anilar biriksin😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madem ortaokul yıllarında yapmışsın e tecrübede varsa bence yeni bir tane yapma zamanı:)
      çok teşekkürler,
      sevgiler.

      Sil
  5. Aaa, gözün aydın, güle güle oturun canım, bahçe Hardal için de çok iyi olacak. Tarçın mıydı yoksa unuttum işte:(((uzun zaman gelmeyince unutuyorum:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, evet evet hardal unutmamışsın.
      yalnız o evde onu ben nasıl zaptedeceğim onu düşünüyorum. alır başını gidermi? sitede köpekler de var napar hiç bilmiyorum.

      Sil
    2. Allah korusun....15 gün önceden alışmaz diye biliyorum, taşınılan yerden kaçarmış..tecrübeyle sabit...bahçenin etrafını kümes teli gibi veya parmaklıkla çevirmen şart köpekler giremez..

      Sil
  6. Gözünüz aydın. Güle güle oturun. Artık mekanlar genişleyince paylaşımlarınız daha da renklenir, gözlerimiz bayram eder. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,
      İnşallah paylaşımlarım hızlanır ara verdiğim yerden devam eder.
      güzel paylaşımlara.
      sevgiler,

      Sil
  7. Keyifini çıkara çıkara oturun. Bahçeli ev, toprak işleri çok olsada, bedenen yorsana ruhen ilaçtır. İlaç.:) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler evet ruhen ilaçtır katılıyorum.
      isteyen herkese nasip olsun.

      Sil
  8. Que bonita decoracion resulta¡
    La tarta riquísima.
    Besos

    YanıtlaSil
  9. Hayalinin gerçeklemesine çok sevindim Sebuş. Yeni evinizde, mutlu günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkürler,
      dileyen, isteyen herkese nasip olsun.

      Sil
  10. İnsanın düşündüklerini gerçekleşmesi ne güzeldir.Makrame çok zevkli bir uğraş. Bir zamanlar ben de yapmıştım. Çok Emrah bir ortam olmuş. Sağlıklı, mutlu günlerde oturun.
    İyi ki döndünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Çok ferah bir ortam olmuş " demiştim. Tabletlerle yanlışlar oluyor maalesef. Sevgiler.

      Sil
    2. Çok teşekkürler,
      Daha önce makrome ipiyle örmüştüm bende:) şimdi penye iple bile örüldüğünü gördüm.
      Sevgiler,

      Sil
  11. Eviniz hayırlı uğurlu olsun. Güle güle, huzur içinde oturun yeni yuvanızda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      Sevgiler yolladım.

      Sil
  12. Beni eskilere götürdünüz 😊 Ne çok severdim o dersi. Aynı saksılıktan ben de makrome ipiyle yapmıştım. Şimdiki nesil için büyük bir eksik bence. Saksılığınızı güle güle kullanın, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeldi değilmi eski günler. bende çok severdim o dersleri:)
      Böyle derslerin olmaması şimdiki nesil için kesinlikle büyük eksiklik..
      çok teşekkürler,
      sevgiler.

      Sil
  13. çok üzülüyorum bloglardan uzak kalınmasına, ne güzel enerjisi vardı. bahçeye çocukluk arkadaşımdan armağan iki makrome sarkacım vardı. güneşe maruz kaldıkları için ömürleri uzun olmadı. çok güzel yapmışsın. nahçeli evin için bol bol yap. Sebuş yeni evinde güle güle ağız tadı ile oturun. sevginiz ve huzurunuz daha da çoğalsın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. oooo harika haber! Çok sevindim, güle güle, sağlıkla oturun sebuşum. Detayları sabırsızlıkla bekliyorum. Darısı başıma:)

    YanıtlaSil
  15. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  16. Tango Kursu-Türkiye’nin En İyi Tango Dans Kursu Dans Akademi
    http://www.danskursu.com.tr/dans-egitimleri/tango-dans-kursu/
    #tangokursu #tangokursları #tango #tangodansı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar