Ahşap şaraplık

Hayatın sade mutlulukları işte bunlar.
Sade ve süsü sana özel.
Ne zamandır aklımdaydı böyle bir şaraplık, beyaza boyamadan önce alttan kahverengi attım ve mumlayarak eskittim yine. Daha sonra bu pirinç dekupaj kağıdı ile süsledim. Bu pirinç dekupaj kağıdını çıkaran ne iyi etmiş, nasıl büyük kolaylık, peçete gibi kolay yırtılmıyor ve yanlış yapıştırdığın an sana bir şans daha veriyor:) Kenarlarına da stencıl ile yazı geçtim zarifmi zarif bir şaraplığa sahip oldum.
Mutluluk işte orda, evime kattığım bu güzellikte dedim!
Ne diyor Nermin Çarkacı; "Hayalindeki begonyalar, sardunyalar yoksa eğer evinde, sen dikmediğin için. Latif müzik sesleri yükselmiyorsa eğer odadan, sen açmadığın için. Kurabiye kokmuyorsa eğer mutfak, sen yapmadığın için..." evet bence de ev içi doldurulması gereken, özen isteyen ilgi bekleyen bir kelime, ne kadar ilgi alaka gösterir, onu değerli kılarsak bir o kadar karşılığını alacağımıza eminim.







 
 
 
  

 
 




 



İçinde kahkahaların hiç susmadığı, vanilya kokularının fırından taştığı mutlu evlerde, kıymet bilerek kalın!

Yorumlar

  1. pirinç dekupaj kağıdı mı? hiç duymamıştım. Neler öğreniyorum senden bak, çok teşekkür ederim, bende deneyeceğim, ellerine sağlık, nefis olmuş şaraplığın. Çok zarif. Hakikaten, kurabiye kokmuyorsa evin yapmadığın içindir ne güzel demiş.
    Öperim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın! sizin yarattığınız o ahşap objelerin üzerine birde pirinç dekupaj uygularsan ortaya ne gibi güzellikler çıkacak kimbilir.
      Öperim.

      Sil
  2. Te quedó precioso el botellero!1

    YanıtlaSil
  3. emeğinize sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Emekle, zevkle üretilen her şey zevkle, mutlulukla da kullanılır elbette.
    Fotoğraflara da ince bir zevk ve yaşanmışlık sinmiş.
    Daha güzel günlere... anlara...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu böyle mest oldum şuan:)
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler yolladım.

      Sil
  5. Yine çok güzel olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Yakışır Sebuş'a.
    Şaraba bile iç geçiren şu pasnavur tüylüyü öp benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanmış yüz ikonu:)
      o pasnavur tüylüyü akşam senin için de ayrıca sıkıştıracağım:)
      Öperim.

      Sil
  7. Şahane olmuş, özellikle son paragraftaki cümleye katılıyorum. :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  8. Daha rastlayamadım şu pirinç kağıdına, bir bulsam, kurutacağım kökünü de :))Stencıla da ayrı bayıldım, ne zarif..Ellerine sağlık, o mutluluk kokusu buraya kadar geldi, teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar