Eskileri atmıyoruz yeniliyoruz


Yenilerken Hardal'ın ürünü koklamasına, yalamasına müsaade ediyoruz tabi:)
Bu eski ahşap havluluk, film streç ve aliminyum folyoluk çok işlevsel bir parçaydı ve arkadaşımın evinde onu ilk gördüğüm günden bu yana ben bunu beyaza boyarım arkadaş demiştim içimden:) İçses birgün dile gelince ev sahibesi canım arkadaşım sana zahmet olmasın der demez alıp eve getirdim :) Duvarda rengarenk tabelalar, levhalar, plakalar v.s. olunca sade olmasını tercih ettim. Sadece mumlayıp eskittim o kadar. Yerine yerleştirip resimlerini de çektim. Yalnız resimleri çekerken sandalye tepelerinde, eğilip bükülerek şekilden şekle girmelerim günün konusu oldu tabi:) Olsundu bir blogger olmak bunu gerektirirdi:) Bir yenileme çalışmasının verdiği mutluluk ile almış olduğum beğeni birleşince değmeyin keyfimeydi. Sade küçük mutluluklar olsun o bize yeterdi.. 






 





 
 




 


 

 



Umut dolu günlerde, yenilenerek kalın!

Yorumlar

  1. Sıcacık fotoğraflar, sıcacık bir yuvadan...Mutluluklarınız daim olsun :) :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel değerlendirmişsiniz bravo size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aslında öyle kolay ki inanın hiçbir zorluğu yok.
      Sevgiler.

      Sil
  3. ne güzel olmuş,eline sağlık,arkadaşın güle güle kullansın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı kadın.
      Sevgiler, öpücükler.

      Sil
  4. Çok güzel olmuş Sebuş'cum, Hardal'ı yerimmmmm:))))aman yemeyim bitmesin:)))
    Eline sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hardal'ı yiyebilirsin:) ben yiyorum yiyorum bitmiyor ki:)
      Sevgiler bizde size..

      Sil
  5. Bu güzel askılığın bir benzeri de bende var. Çok severek kullanırım.
    Sandalyeler de çok güzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok işlevsel bir havluluk değil mi..
      çok teşekkürler,
      sevgiler.

      Sil
  6. Sebuşum çok da güzel etmişsin..Ellerine sağlık..Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Duvara öyle güzel uymuş ki, ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Aliyem teşekkürler,
      öpücükler.

      Sil
  8. Ruhu olan bir mutfak, duvardakiler ❤❤❤Gazoz kapakları, plakalar ve tabii yenilenen kağıt havluluk , hepsine b a y ı l d ı m !!! Ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ruhu olan bir mutfak!
      ve o duvar evin babasının eseri! çok zevkli değilmi:)
      sevgiler yolladım.

      Sil
  9. Çok güzel olmuş her zamanki gibi. Duvardaki kapaklara da bayıldım. Giresun'lu kim o evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Handancım.
      Giresun'lu kimse yok canım.
      öperim.

      Sil
  10. Çok güzel olmuş. Duvardakilere bayıldım.

    YanıtlaSil
  11. Emeğinize sağlık. Eve bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş Sebuş, ellerine sağlık. o fotoğraf çekimlerini sorma bizde de çok konu oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:)
      sevgiler yolladım.

      Sil
  13. Ahşap boyamalarını hayran kalıyorum hepside ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir mutfak bu! Bayıldım :) Boyamaya da laf yok elbette.
    Her zamanki gibi çok temiz, net bir iş olmuş. İyi günlerde kullanılsın.
    Tebrikler.

    YanıtlaSil
  15. Ne zamandır ayrı kaldık Sebuşum, hastalıktan da başını kaldıramadın haklısın. Özledik seni :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar