Driftwood parçaları ile tablo yaptım


Yeniden bir dünya kurabilsek keşke, içinde hayal edebilen, birbirine düşman değil de dostça yaklaşan, hani yeni okumaya başlamış bir çocuk gibi keşfetme duygusu ile sevmeye ve sevilmeye aç, kötülerin barınamadığı, yüreğinde merhamete yer veren insanların bol olduğu bir dünya.. ne güzel olurdu değil mi..
Bir köşe yazarı demiş ki; böyle zamanlarda "en iyi yaptığımız işi yapmaya devam edelim" bu öneri çok hoşuma gitti ve onu okuduğum an itibariyle tüm olumsuzluklarımdan sıyrılarak en iyi yaptığım işi yapmaya, üretmeye devam ettim..hepimizin ruhumuzu rahatlatacak birşeyler yapması lazım..
Bu sebeple hafta sonu yerimde durmadım, kah kendimi dışarı atıp yürüyüşler yaptım, kah eve geldim bir kek yaptım, kah sevdiklerimle neşeli filmler izledim (ghostbusters), kah boyadım üç beş tahta parçasıyla nabız yokladım.. hala üretmeyi seviyormuyum onu test ettim.. baktım ki yine ruhuma çok iyi geldi..
ve dedim ki kendime, bulutlar hep gelip geçicidir ama güneş daima vardır..

























Şu dünyada herşeyin gelip geçici olduğunu unutmadan, yıkıp bozanlara inat sevgiyle kalın!

Yorumlar

  1. Deniz atları tahta üzerine sanırım ne hoş olmuş, hele o yassı taşlar denizden mi topladın yoksa satılıyor mu çok güzeller...eline, koluna sağlık canım. Hakikaten en iyi yaptığımız şeyi yapalım böyle günlerde, Sebuşşşşşşş kedinin adının unuttum :(((( Allah'ım Tarçın diyesim var ya yanlışsa...:((( ben kesin annem gibi alzheimer olacağım:( bir deftere yazmıştım da defterim yanımda değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müjde'cim kedinin adi hardal:)

      Sil
    2. Biliyorum zaten yanlış olduğunu:((( çok teşekkürler Nagehan'cığım.
      Kusura bakma Sebuşu'cuğum. :(

      Sil
    3. ben yazana kadar nagehancım sağolsun cevaplamış bile.. ah ne demek müjdecim ha hardal demişsin ha tarçın, zaten tarçın göbek adı gibi oldu, babam hala ısrarla tarçın diye seviyor oğluşumu:))
      Taşlar, odun parçaları hepsini ben topladım evet canım, o yassı deniz taşlarından harika uğur böceği oluyor:) alzheimer Allah korusun, yalnız sudoku çok iyi geliyormuş o hastalığa, hoş biliyorsundur da.. annen için de geçmişler olsun canım..
      öpüyorum..

      Sil
    4. A, sahi mi?:)))çok hoş:))sudoku mu? biliyorum ama benim matematiğim çok kötüdür:((((canım annemi kaybettim 2007'de ama senin bilmen imkansız...çok oldu o zaman daha tanışmıyorduk hatta blogspotta değildim ancak çok eski arkadaşlarım biliyorlar. Doktorcum Sevda bana bir ilaç önermişti ama nereye yazdım onu da unuttum:(
      Ben de öptüm..

      Sil
    5. ahh başınız sağolsun canım:( mekanı cennet olsun. dikkat et kendine,
      öptüm bende..

      Sil
  2. Selam ,yaşam devam etmek zorunda yoksa mutsuzluk bizi bırakmaz.Bizim irademiz dışında gelişen durumlar insanda stres oluşturuyor.Stresle baş etmeyi başarmak gerek.Sizde okuyor. üretiyorsunuz Tam benim sevdiğim türden ağaç ve doğal taştan tablolar çok güzel olmuş .Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hayat devam ediyor ve mutsuz olmayı, olumsuz düşünmeyi, karamsarlığı sevmiyorum ben.. kötü bulutlar gitsin artık... güzel şeylerden bahsedelim,
      ben deniz kenarında hele ki kimselerin ayak basmadığı sahillerde kendimi kaybediyorum:) daha önce de bu odun parçaları ile yaptığım şeyleri burada paylaşmıştım..
      beğenme sevindim.
      çok teşekkürler,
      sevgiler.

      Sil
  3. düşünüyorum da kötü niyetli insanlarin kötülükten başks yapabildiği daha iyi birseyler yok mu acaba. biraz onlarla ilgilensenler mesela..,
    sebuşum yine harikalar yaratmişsin. eline, emeğine saglik canim. operim srni ve hardal'ı:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nagehancım keşke öyle olsa, keşke o enerjilerini birde iyilik, güzellikten yana kullansalar değil mi...
      hayat o zaman ne güzel olurdu..
      sende benim gibi denizde ne bulsa eve getirenlerden olduğun için birbirmizi çok iyi anlıyoruz:))
      öpüyorum seni ve bıdığımı..

      Sil
  4. Elinize sağlık, çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz..
      çok teşekkür ederim,
      sevgiler,

      Sil
  6. "En iyi yaptığımız işi yapmaya devam edelim" çok güzel bir öneri :) Ne güzel yapmışsınız emeğinize sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle harika bir öneri değil mi..
      Çalışan, üreten, seven ve kucaklayan insanlardan olalım..
      sevgiler yolladım..

      Sil
  7. Sebuşcuğum ne güzel söz " bulutlar gelip geçicidir ama güneş hep parlayacak"
    Güneşimiz solmasın canım !
    Tüylü portakalı, pardon kabuğu soyulmuş o portakalı da sulu sulu öpüyorum !
    Sevgiler 💛☀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşimiz hiç solmasın nilgün ablacım..
      kabuğu soyulmuş bu portakal ne zaman eski kıvama gelir ki?
      merak içerisindeyim:)
      öperim.

      Sil
  8. Bonjour chère amie,

    Une petite oeuvre tout mignonne et très estivale...

    Merci pour cet adorable billet?

    Gros bisous

    YanıtlaSil
  9. "En iyi yaptığımız şeyi yapalım" ne güzel bir tavsiye hakikaten...
    Şahane bir iş çıkartmışsın herzamanki gibi... Zevkinin inceliğine hayranım ger daim ♥
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler şebnem ne güzel bir yorum bu böyle mest oldum:)
      benden de kucak dolusu sevgiler,

      Sil
  10. Abant otel rezervasyon 70 TL’den başlayan göl çevresi Abant otelleri konaklama fiyatları, en çok tercih edilen oteller, tatil fırsatları ve ulaşım alternatifleri.
    http://www.abantotel.com.tr/
    ‪#‎abantotel‬ ‪#‎abantotelleri‬ ‪#‎abantotelfiyatları‬

    YanıtlaSil
  11. ayyyy sizin eeeev cici aile evi tam işteeee :)

    YanıtlaSil
  12. Bende Nilgün Ablamın da değindiği gibi; "bulutlar gelip geçicidir ama güneş hep parlayacak" adlı kısımda içim parladı.
    Sanırım, en iyisi bunu düşünmek.
    Bu arada ya ben senin şu driftwood eserlerine bayılıyorum! Birde ne güzel buluyorsun-topluyorsun. :)
    Ben denizi görünce bir aval aval misali, tık olmuyor. :)
    Yalnız bu tablo çok başka olmuş, demeden de edemeyeceğim.
    Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  13. Tam bir yaz köşesi olmuş.Emeğinize sağlık.Bu tip şeylerle uğraşmak insanın ruhuna çok iyi geliyordur di mi?

    YanıtlaSil
  14. Hepsi geçer, değil mi, yeter ki biz biz olmaktan çıkmayalım.

    Düz taşlardan ben de topladım, uğurböceği fikri çok hoşuma gitti ilk fırsatta yapayım.

    Ve tabii ki yine harika yapmışsın,.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Yelkenli çok şirin olmuş emeğine değmiş keşke her şey denilen gibi olsa en iyi bilinen yapılsa umalım bundan sonralar güzel olsun.

    YanıtlaSil
  16. ben senin bu yaratıcılığına hastayım arkadaş. Eline sağlık, bakmaya doyamadım sebuşum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sebahatdoga@hotmail.com

Popüler Yayınlar